Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט חג. איך להפוך את התח"צ שלנו לנורמלית ?


race driver
שימו לב! השרשור הזה בן 777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני באמת לא מבין,

 

הפתרון האמיתי הוא, שכל אחד ממקבלי ההחלטות, הן במשרד התחבורה, והן בכל רשות שלא תהיה.

 

יהיה מחויב ע”י המחוקק במשך חודש להתנהל אך ורק בתח”צ, אפי’ לא במוניות או קארפול או כל דבר דומה,

 

אני מתחייב לכם שתוך חודש מאותו יום התח”צ במדינה משתנה ב180 מעלות,

הם מנותקים.

ברגע שהם ירדו לשטח ברמה של 100% בטוח שהכל ישתנה.

 

אבל אני יודע שזה לא יקרה כי הם לא ירדו ממגדל השן, ויחכו בתחנה לאוטובוס המאחר, יתקפו את הרב קו במכשיר של עובד, יעמדו באוטובוס העמוס לעייפה, יחליפו אוטובוס בכדי להגיע לפגישה, 

ויגיעו כל המוזמנים ב3 שעלת איחור לפגישה כיאה לתח”צ במדינה. 

ולמחרת או שהם יודיעו שהם עוזבים את התפקיד או שימצאו תירוץ למה להכנס לאוטו,

 

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

אבל איך שר תחבורה שלא מסוגל לתפקד כי הוא לא יכול להגיע לפגישות ולעבודה יהיה מסוגל לשפר את התחבורה הציבורית?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, David32 כתב:

סליחה?

 

תשאל את הקרובים שלך שוב. או כנס ל 9292.nl ותחפש את מסלול הרכבות הבינעירוניות הקרוב אליך.

בעקבות עצתך:

Reisadvies: Treinstation Hilversum naar-> Treinstation Amsterdam Centraal

4 רכבות בשעה מעיר די קטנה.

Reisadvies: Treinstation Haarlem naar-> Treinstation Amsterdam Centraal

9 רכבות בשעה מעיר קצת יותר גדולה.

Reisadvies: Treinstation Rotterdam Centraal -> ---<r Treinstation Amsterdam Centraal

5 רכבות בשעה בין שתי ערים ראשיות.

 

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, snoop90 כתב:

לפני הרבה זמן השיקו קו עם פרסומים נרחבים שנקרא "באר שבע - ת"א ב55 דקות".

הכוונה אז הייתה ב"ש צפון ת"א ההגנה. היום הקו הזה עדיין קיים - אבל הזמן גדל ל1:03 . אם תשתמש בו אתה תגיע לסבידור ב1:17 (בדקתי באתר), במקום 1:09 כמו שהיה פעם.

ואמן שזה יהיו הצרות שלנו.


מבחינתי המדינה מזמן הייתה צריכה להקים 4 מסילות (כן 4 למקרה שפתאום יש תקלה באחת) עם חשמול מלא מבאר שבע לת"א וזמן נסיעה של 30 דקות בתדירות גבוהה.
זה Game Changer.
מדובר בבערך 120 ק"מ של מסילה, נגיד 150 ק"מ כדי לתמוך בפרברים. פרוייקט הרבה יותר פשוט מה"מטרו" ועם משמעויות אדירות.

  • אהבתי 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, WE988244 כתב:

אני באמת לא מבין,

 

הפתרון האמיתי הוא, שכל אחד ממקבלי ההחלטות, הן במשרד התחבורה, והן בכל רשות שלא תהיה.

 

יהיה מחויב ע”י המחוקק במשך חודש להתנהל אך ורק בתח”צ, אפי’ לא במוניות או קארפול או כל דבר דומה,

 

אני מתחייב לכם שתוך חודש מאותו יום התח”צ במדינה משתנה ב180 מעלות,

הם מנותקים.

ברגע שהם ירדו לשטח ברמה של 100% בטוח שהכל ישתנה.

 

אבל אני יודע שזה לא יקרה כי הם לא ירדו ממגדל השן, ויחכו בתחנה לאוטובוס המאחר, יתקפו את הרב קו במכשיר של עובד, יעמדו באוטובוס העמוס לעייפה, יחליפו אוטובוס בכדי להגיע לפגישה, 

ויגיעו כל המוזמנים ב3 שעלת איחור לפגישה כיאה לתח”צ במדינה. 

ולמחרת או שהם יודיעו שהם עוזבים את התפקיד או שימצאו תירוץ למה להכנס לאוטו,

 

 

1. זה בהחלט דבר ראשון שצריך לעשות, ולהוסיף לזה יום תח"צ בכנסת שכל הח"כ נוסעים בתח"צ ומנהלים ע"ז דיונים בכנסת

מאחר לפגישה? פעם הבאה אולי הוא לא יאחר

2. לבנות מערכת שזמינה 24 שעות לתלונות של אנשים ע"מ לשפר את השירות, כמו חוסר של אוטובוסים עומסים וכד'

3. לעסות מדי חודש סקרי עומק בשכונות, בכל הארץ, ובתוך האוטובוסים על הרגלי הנסיעה של הנוסעים ולדאוג שהנוסעים יחליפו כמה שפחות אוטובוסים כדי להגיע ליעד או למשל ביקוש קבוע אבל קטן להביא לשם מיניבוס כל שעה במקום אוטובוס פעמיים ביום.

4. שבכל מסוף שאחראי על יותר מ XXX נוסעים יהיה אוטובוס או יותר מוכן לתגבור ולצאת (נראה לי פעם היה דבר כזה)

5. תכנון שכונות/ערים חדשות עם נת"צ לפחות ברחובות הראשיים

6. יותר חניוני חנה וסע (רציתי לסוע מי-ם לת"א הרכבת אבל אין חניון של הרכבת בי.נ.)

7. החלטות כפי שאמרו כאן בהחלט עדיף שיהיו של משרד התחבורה אבל צריך לתת כוח מסוים לעריה לצורך זמני 

8. שיהיה אפשרות לתפוס מקום מראש בכל אוטובוס (כמו ברכבת)

9. אוטובוסים בין עירונים מונגשים לנכים

 

 

נ.ב. א. הדבר הראשון שיגרום לי לעזוב את הרכב זה מהירות הנסיעה בתח"צ  והזמינות שלה

       ב. חשוב מאוד להשתמש בכלים שכבר קיימים היום וזה להתלונן לגורמים הרלוונטים וכל תלונה נרשמת ונותנים קנסות למפעילים ולפעמים זה עוזר לשירות ולתדירות

 

 

עריכה אחרונה על ידי טרט
הלוואי ויהיה תועלת מהשירשור הזה
  • אהבתי 1

"בלי סיכון אין סיכוי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאדם דתי, יש לי דילמה איך להגיב. הרי יש לי דעה אישית, אך כך תגובה שתשלול תחב”צ בשבת תהפוך ללא לגיטימית. אז כמה מילים על שבת ואח”כ על התחבורה הציבורית:

- יש פטרונות של גדולי ישראל לכל הציבור היהודי. פטרונות, כפייה, תקראו לזה איך שאתם רוצים. לפוליטיקאים זה יופי של מזון, כמו שחמץ בבתי חולים הפך לפוליטיקה, וחבל כי אין כאן דיון מהותי. קצת מזכיר את משטרת התנועה שאוכפת עטיית קסדה (פטרונות, כפייה). לי כאדם חרדי היה נוח מאוד לתת לאחי שעדיין לא שומר מצוות לנהוג (תרתי משמע) כאוות נפשו. גדולי ישראל חושבים אחרת, וינסו לכפות את דעתם על כל עם ישראל. הלוואי ויצליחו. התגובה שלי מכאן לא כוללת התייחסות לתחב”צ בשבת:

כנהג ובעלים של אוטובוס בעבר, וכאחד ששמונה מתוך ילדיו מתניידים בתחב”צ באורח יומיומי, אתן כאן את השנקל שלי, חלקם נאמרו כבר:

1. מקבלי ההחלטות צריכים להתנייד ברובם בתחבצ, זה צריך להיות ברמת המכרז ועם אכיפה. מעניין לבדוק איך זה עובד בחו”ל.

2. הפרדה מוחלטת בין נהג האוטובוס לנוסעים. מחיצה מוחלטת עם תקשורת מיקרופון דו צדדית לכל היותר, ומצלמות היקפיות מנוטרות תמיד ע”י מוקד ייעודי.

3. מוקד משטרה ייעודי לנהגים ומוקד משטרה ייעודי לנוסעים לכל אלימות מכל צד שהוא, באוטובוס ומחוצה לו, ע”י לחצן מצוקה הכולל שימוש במיקום ובמצלמות.

4. מוקד ייעודי למשטרת התנועה שיאפשר לכל נהג אוטובוס להתלונן בלחיצת כפתור על כל עבירת תנועה המבוצעת לפניו, ע”י שימוש במצלמת חזית של האוטובוס, בדגש על עבירות חסימת נתיב וחנייה בתחנות אוטובוס.

5. תיעוד באמצעות אמצעי ייעודי בכל תחנה על איחור בהגעה של אוטובוס (שימוש במיקום האוטובוס)  וקבלת פיצוי ישירות לרב קו ע”י תיקוף הכרטיס במכשיר הייעודי.

כל אמצעי האכיפה יחויבו גם באוטובוסי תגבור.

6. אכיפת נתצ באמצעות מצלמות בלבד (למעט נתצ +3)

7. עליית שכרם ותנאי העסקתם של הנהגים, ולאחר פתירת המחסור בנהגים - העלאת תנאי הסף לרשיון אוטובוס.

8. הוספת נתצים בכל מקום שניתן.

9. ביטול האיסור לקבלת תשלום על נסיעה ברכב פרטי והסדרת נושא הביטוח (כפרמיה מתוך כל נסיעה). יכול לפתור חלקית את האלו שייסעו בשבת רחמנא ליצלן. אל תלשינו לרבנים שנתתי לכם את הרעיון...

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • אהבתי 5

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, sperial כתב:

טרוליבוס זו טכנולוגיה מתה. מרבית המערכות שפעלו בעולם נסגרו, ובעשורים האחרונים נפתחו מערכות מעטות מאוד.

 

לטכנולוגיה הזאת יש פוטנציאל עצום לקאמבק. היא תפורה על פרויקט כמו המטרונית, אבל במקום לעשות כמו שצריך קנו אוטובוסים עם מנועי דיזל רועשים ומזהמים. 

לפני 11 שעות, WE988244 כתב:

אני באמת לא מבין,

 

הפתרון האמיתי הוא, שכל אחד ממקבלי ההחלטות, הן במשרד התחבורה, והן בכל רשות שלא תהיה.

 

יהיה מחויב ע”י המחוקק במשך חודש להתנהל אך ורק בתח”צ, אפי’ לא במוניות או קארפול או כל דבר דומה,

 

אני מתחייב לכם שתוך חודש מאותו יום התח”צ במדינה משתנה ב180 מעלות,

הם מנותקים.

ברגע שהם ירדו לשטח ברמה של 100% בטוח שהכל ישתנה.

 

השרים הקודמים היו חבורה של ליצנים לדוגמא ישראל כ"ץ היה יותר שר לענייני מכוניות מאשר שר לענייני תחבורה. מירב מיכאלי מביאה את הטאץ' של תל אביבית הזויה ולדעתי יכולה לעשות יופי של מהפך בתחום בהנחה והממשלה הזאת לא תתפרק עוד חודש. 

עריכה אחרונה על ידי Crunchy27
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחבורה בשבת לא בדיוק תפתור את הבעיות היום יומיות.

רוב האנשים יוצאים לפארקים גם בימי חול עם הרכב הפרטי וגם ככה אין נגישות תחבורתית לשם.

 

הקוים העמוסים הם בשעות הבוקר והערב שאנשים יוצאים וחוזרים לעבודה ובסופי שבוע בערים חרדיות.

 

מי שנוסע בערים חרדיות בסופי שבוע יכול לראות את הכאוס בכביש של המון אוטובוסים עירוניים ובינעירוניים ברחובות צרים.

בעיה נוספת זה היעדר קוים מהירים למרכזי תעסוקה מערים סמוכות שונות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראנצ'י, חפש את הערך טרוליבוס בויקיפדיה. תגלה שמרבית המערכות שהיו קיימות בעבר הושבתו במהלך השנים, הוחלפו לטכנולוגיות אחרות. המסה העיקרית שנותרה היא במדינות ברה"מ לשעבר, ומעט במדינות מערביות.

 

לגבי אובר - כבר דנו בכך בעבר. כמו הרבה שירותי gig economy היא מבוססת במקרה הטוב על לקונות בחוק ובמקרה הרע על הפרת החוק. זה בנושאי רישוי, ביטוח, מיסוי וכו'. וגם הרווחיות לנהגים לא ברורה. אם תרצה לבנות מסגרת חוקית ראויה לאובר היא תצריך שינויי חקיקה עמוקים, כולל התאמת תנאי הרישוי לנהגים (כדוגמה קטנה הזכרתי אתמול את נושא הדרישות הבריאותיות), רישוי הרכב, מחירי הביטוח (חברות הביטוח ישמחו לגבות מחירי ביטוח מונית מעוד כמה אלפי אוברים, או שידרשו העלאת פרמיה לכל רכב בגלל הפוטנציאל שלו להפוך לאובר), מערכת המיסוי (האם כל נהג אובר יחוייב לפתוח תיק ברשויות המס ולהגיש דו"ח חודשי ושנתי? כיצד יוכרו הוצאות רכב האובר לצרכי מס?). בקיצור, זה נראה מאוד נוצץ, אבל מדובר בשירות בעייתי ביותר, ואם הנושא יוסדר כנראה שהמחירים לא יהיו זולים ממחירי מונית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, sperial כתב:

קראנצ'י, חפש את הערך טרוליבוס בויקיפדיה. תגלה שמרבית המערכות שהיו קיימות בעבר הושבתו במהלך השנים, הוחלפו לטכנולוגיות אחרות. המסה העיקרית שנותרה היא במדינות ברה"מ לשעבר, ומעט במדינות מערביות.

אה. אם ככה, בדבלין וערים מערביות אחרות, העיפו תשתית של טראם לטובת אוטובוסים.

לכן כמובן המסקנה המתבקשת היא שטראם זה חרא.

 

 

שוב, תסביר מה החסרונות.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, נשארו קצת טרוליבוסים פה ושם, גם במדינות מערביות. גם בג'נבה יש להם דיפו שלידו אי אפשר לראות את השמיים מרוב כבלים. אבל הסטטיסטיקה שבויקיפדיה מציינת שמתוך כ-800 מערכות שפעלו בעולם במשך השנים (חלקן בעבר היותר רחוק, חלקן ביותר קרוב) נותרו פעילות כ-300, ובעשורים האחרונים נפתחו מערכות בודדות. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי אובר, פרמיה קטנה הנגזרת ממחיר הנסיעה אמורה לפתור את הנושא הביטוחי ואולי אף פיצויים בעתיד לבעלי מס’ ירוק.

בתור בעל רשיון ציבורי, המתנייד ברכב 9 מקומות פרטי, חבל שאינני יכול לקחת נוסעים בתשלום. טרמפים אני משתדל לקחת, וגם לבתי חולים כהתנדבות בעזר מציון, אבל חוץ מהנפת אצבע אין לי אפשרות לדעת האם יש ביקוש.

  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספריאל מדגים איך אפשר להמשיך לטעון את אותה הטענה בלי להתייחס לנאמר.

 

לא מעניין אותי ויקי. מעניין אותי למה טרולי לא מתאים להיות במקום אוטובוסי דיזל במטרונית.

 

וכן, התשתית לא הכי יפה, מתרגלים. בוא, גם המקומות שבהן המטרונית נוסעת לא הכי יפים, והסימון האדום-צהוב הזה גם כן נראה מזעזע.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@David32 לא יודע לענות לך, וגם חיפוש קצר של השוואה בין שתי השיטות לא העלה דבר. מה שכן - ההתרשמות (לא ספירה) היא שמרבית מערכות ה-BRT מבוססות על אוטובוסים רגילים (דיזל, היברידי או חשמלי נטען) ומעטות המערכות המבוססות על טרוליבוסים. 

דרך אגב, גם בראשל"צ יש בקנה מערכת דומה, תהיה מבוססת על אוטובוסים נטענים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, David32 כתב:

לא מעניין אותי ויקי. מעניין אותי למה טרולי לא מתאים להיות במקום אוטובוסי דיזל במטרונית.

כי התשתית להקמה ותחזוקה של קווי מתח עיליים היא מאד יקרה. כשיש חסימה אפשר להסב את האוטובוס לרחוב אחר. בטרוליבוס זה כמעט לא אפשרי ובחשמלית בכלל לא. אתה בטח מכיר את מסילות הרפאים שמשמשות למעקפי חשמליות אצלכם ואאל״ט זה מסתמך על מסלולים ישנים.

אוטובוס היברידי כמו בלונדון או חשמלי מלא עם סוללות מתחלפת כמו שיש בכמה קווי ניסוי בארץ הם הרבה יותר הגיוניים.

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...