Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש המלצות לרכב פנאי/ג׳יפון עם ישיבה גבוהה


Danny13
שימו לב! השרשור הזה בן 792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מחפש רכב פנאי (suv, קרוסאובר, ג׳יפון עירוני - ושאר הכינויים המסחריים שקיימים) עם ישיבה גבוהה על הכביש. נתקלתי בכמה רכבי פנאי / קרוסאוברים שהרגשתי שהישיבה אצלם מעט יותר גבוהה מהרכב שלי - אבל רחוק ממה שהייתי מצפה מרכב שמתהדר בכינוי "ג׳יפון". 

 

אני כרגע מתלבט בין יד שניה (עם תקציב של מאה אלף בערך) לבין רכב ליסינג חדש. כך שאני פתוח להמלצות כאלו וכאלו. 

 

אני סובל מבעיות גב, אם זה פוסל רכבים מסוימים (לקוח שעובד בקבוצת לובינסקי המליץ תחילה על MG אבל כששמע על הגב התחתון שלי אמר לי להתרחק מהרכב....)

 

כמובן שאשמח לרכב מאובזר, מערכת מולטימדיה עם מסך גדול דיו ו"אפל קאר" וכו' 

אבל לפני הכל - ישיבה גבוהה על הכביש. 

 

(אני גר ועובד באותה עיר, עושה כ-15 אלף ק"מ בשנה ומדובר ברכב שני במשפחה, לא הראשי)

 

תודה רבה מראש על ההמלצות. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות זה עניין סובייקטיבי, במיוחד למי שסובל מבעיות גב. 

הייתי בודק סיטרואן c5 בדגם ה shine שמגיע עם מושבים מאוד נוחים והוא מאוד גבוה. 

לא יודע מה העלות של רכב כזה משומש. 

חדש יעלה כ 180.

לא חייב כזה רכב גדול? אחיו הקטן (c3 איירקרוס) נותן תנוחת ישיבה גבוהה יחסית לג'יפון עירוני. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. יש משהו ביניהם? הC3 נראה קטן מדי ולא גבוה מספיק, הC5 אכן גדול אבל לא נורא, אם זה מה שיתן את הגובה המבוקש. למשל הC4 - מבחינת גודל אני מניח שהוא בין ה-3 ל-5, השאלה היא רק הגובה.

2. אם אחליט בסוף לרכוש רכב יד 2, האם ה-C3 עבר איזושהי מתיחת פנים שכדאי לשים לב אליה מאז שיצא לשוק בישראל ב-2018 ועד היום, ולכן יהיה מומלץ לרכוש רכב משנתון מסויים ולא לפני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C3 איירקרוס עבר מתיחת פנים לא מזמן - בנובמבר 21 אאל"ט.
אין C4 איירקרוס. ה- C4 החדשה היא גבוהה יחסית וכנראה מאוד נוחה, אבל עוד אי ממש משומשות והיא לא בתקציב שלך.

יש שפע של ג'יפונים קטנים כמו פיג'ו 2008, יונדאי וניו, קיה סטוניק, סוזוקי קרוסאובר... אולי צריך להתמקד יותר.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע שתציין תקציב סופי למשומש וכן את סוג עסקת הליסינג ותקרת המחיר שרלוונטית לך. ככה יהיה יעיל יותר לכוון אותך לדגם שיתאים לדרישות וגם לתקציב.

לגבי המראה החיצוני, לא תמיד הוא מספר את כל הסיפור. סיטרואן C3 איירקרוס למשל הוא אחד הרכבים שהכי נוח להיכנס ולצאת מהם בזכות דלתות גדולות, רצפה נמוכה יחסית ומושב גבוה, וכן תנוחת הישיבה שם גבוה באופן מפתיע וממש נוחה. על אותו רעיון גם אחיו הכמעט תאום אופל קרוסלנד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Netnethd כתב:

אני נוהג על קיה נירו מהעבודה, רכב טוב אבל לא גבוה ולא טוב לגב - אז המלצתי במקרה שלך להתרחק מזה 

תודה על ה(אי) המלצה שלך. חשבתי על קיה נירו היברידי נטען. אלא שהישיבה נראתה לך נמוכה מדי. לא נהגתי בה כדי לגלות שהיא פחות נוחה לגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.3.2022 בשעה 13:10, Mike808 כתב:

אני מציע שתציין תקציב סופי למשומש וכן את סוג עסקת הליסינג ותקרת המחיר שרלוונטית לך. ככה יהיה יעיל יותר לכוון אותך לדגם שיתאים לדרישות וגם לתקציב.

לגבי המראה החיצוני, לא תמיד הוא מספר את כל הסיפור. סיטרואן C3 איירקרוס למשל הוא אחד הרכבים שהכי נוח להיכנס ולצאת מהם בזכות דלתות גדולות, רצפה נמוכה יחסית ומושב גבוה, וכן תנוחת הישיבה שם גבוה באופן מפתיע וממש נוחה. על אותו רעיון גם אחיו הכמעט תאום אופל קרוסלנד.

 

צודק.

 

מצד אחד יש את הסיטרואן C3 shine PK (הדגם עם ה-130 כ"ס) 

ומצד שני יש את הסיאט ארונה עם רמת גימור FR PRO 

שני הרכבים מודל 2020, שניהם יד 1 מפרטי, המחיר דומה, הק"מ של שניהם נמוך - כך שאין בהכרח יתרון בנתונים היבשים לאחד מהאקזמפלרים. שניהם גם ברמת הגימור הגבוהה של הדגם. 

 

השאלה רק מה עדיף....?

מאחר ואין לי את האפשרות להעמיד את שני הרכבים זה לצד זה, ולנהוג עליהם אחד אחרי השני, אלא בהפרש של ימים, לפעמים קשה קצת להשוות, במיוחד למי שלא בקי בתחום, כמוני. לכן אני פונה לכאן.... :-)

 

אציין שבעשור האחרון החלפתי בין לאון, לאיביזה ואז בחזרה לסיאט לאון כך שאני מכיר מצויין את סיאט אבל בין לבין היתה לי גם סיטרואן C4 כך שהיתה לי גם היכרות של כמה שנים בודדות עם סיטרואן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיטרואן יותר מרווח ותנוחת הישיבה בו גבוהה יותר. אם זה השיקול העיקרי הסיטרואן עדיפה.

הסיאט מציעה הנדסת אנוש עדיפה והנהגות כביש מהודקת ומרוסנת יותר. 

בתכלס זה עניין של טעם, אצלי בבית הוחלפה לאחרונה ארונה בת 3 באחת חדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביב התקציב שציינת (צריך תוספת/פריסה לעוד כ-18,000-22,000 אלף ש"ח תלוי ברמת הגימור) אפשר לשקול את הדאסטר החדש 150 כ"ס אוטומטי, אמנם בסיסי ברמת האבזור אך נוח, גבוה ועם אחריות ארוכה.

 

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 792 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...