Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי טויוטא היברידית.

כשאני חונה בעליה, והרכב על ׳דרייב׳, ברגע שאני מוריד את הרגל מהמעצור הרכב מתחיל להתדרדר אחורה.

האם זה נורמאלי?

הרכב הקודם היה רגיל וכשהוא היה מכוון הוא לא זז בכלל בעליה גם בלי רגל על הברקס.

פורסם
לפני שעתיים, mori76 כתב:

שלום

יש לי טויוטא היברידית.

כשאני חונה בעליה, והרכב על ׳דרייב׳, ברגע שאני מוריד את הרגל מהמעצור הרכב מתחיל להתדרדר אחורה.

האם זה נורמאלי?

הרכב הקודם היה רגיל וכשהוא היה מכוון הוא לא זז בכלל בעליה גם בלי רגל על הברקס.

הרכב הקודם היה גם היברידי?

בטויוטה יש פטנט שדוושת הברקס כאילו "שוקעת" כשלוחצים עליה חזק בעמידה (כמו קיק דאון בדוושת תאוצה ברכבים ישנים). זה הטריגר שאומר לרכב להפעיל את ה- hill Hold.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
בתאריך 4.3.2022 בשעה 21:15, redroze כתב:

הרכב הקודם היה גם היברידי?

בטויוטה יש פטנט שדוושת הברקס כאילו "שוקעת" כשלוחצים עליה חזק בעמידה (כמו קיק דאון בדוושת תאוצה ברכבים ישנים). זה הטריגר שאומר לרכב להפעיל את ה- hill Hold.

תודה אנסה את זה. הרכב הקודם היה בנזין רגיל.

פורסם

למיטב זכרוני באיוניק שהיתה לי "חומרת" השיפוע היתה קובעת אם ה Hill Hold יופעל או לא וזה עבד נפלא בכל פעם שהייתי עוזב את הברקס בעליה רצינית. למיטב זכרוני אורות הברקס היו נשארים דולקים לאחר עזיבת הדוושה, עד למגע בדוושת הגז.

פורסם
לפני 22 דקות, mori76 כתב:

תודה אנסה את זה. הרכב הקודם היה בנזין רגיל.

מזה בדיוק חששתי. כפי שרשמתי בטויוטה זה עובד אחרת משאר היצרנים. אתה יכול לעיין גם בספר הרכב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...