Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני ממש מאוכזב מהאוטו שלי... 206XS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אני ממש מאוכזב מהאוטו שלי. :(

אני עוד בזמן הצבא חיפשתי ראלי דור ראשון, חיפשתי כחצי שנה רכב במצב מעולה ( בלי הרבה ידים, ק"מ, בעיות.. וכו' ) סיימתי צבא מצאתי ראלי 96 לבנה ( החלום שלי ) נחמדה.. הבחור רצה מעל המחירון כמובן... יום למחרת התקשרתי עליו, הרכב נמכר בבוקר. :cry:

 

טוב, המשכתי לחפש.. ואז ההורים שלי אמרו לי בו נוסיף לך ותקנה רכב חדש. התלהבתי מהרעיון, אבל אין ראלי חדשה ... אז לקחתי 206 XS.

 

וחבל שלקחתי אותה, אני מאוד לא מרוצה מפז'ו !!! מאוד. היה לי רכב אמריקאי לפני זה, מנוע 3000... מטוס !

 

הרכב שלי בן חודשיים + , האזעקה עושה לי בעיות ( מופעלת מתי שבא לה, פותחת את הרכב לבד ומתי שבא לה ), המנוע לא עובד חלק, לפעמים נחנקת בהתנעה, היום שמתי לב שמשקולות איזון גלגלים זזו לי... ראיתי שריטות שחורות בג'אנטים. איך שקיבלי את הרכב, יום למחרת ניסיתי לכוון את הפנסים הקדמיים... אני מתחיל לסובב את הגלגל והופ! הוא נעלם. נפל פנימה! אני בשוק, חשבתי ששברתי אותו, אבל הוא לא שבור הוא פשוט כזה - לא מחוזק בכלל. התחלתי לבדוק למה הוא נופל ואז שמתי לב שהמכסה מתחת להגה לא סגור בבורג ( רופף ), זה שיא החוצפה !!!

התקינו לי ספוילר מקורי של פז'ו, טוב חשבתי עם כבר מקורי אז הוא מתאים וזה... אחרי שאני שוטף את האוטו או שיורד גשם, אני פותח את הבגז' וכל המים יורדים לי על הכסאות והמדף האחורי. אני לא מבין, עד כדי כך מפגרים הצרפתיים או שבמוסך המרכזי האנשים מפגרים? ועוד דבר, הזמנתי ג'אנטים מקוריים, קיבלתי את האוטו עם מסמר בפנים! + הדיסק של הבלמים מחובר רק עם בורג אחד ולא שתיים. ( יש שני חורים ורק באחד יש בורג )

 

אלו??? רכב חדש!!! אני עם האמריקאית שנת 94 לא חיוותי שום תקלות.

 

אם אני יוצא מחר מהמוסך עם תקלה אחת קטנטונת, אני רושם מכתב רציני לDVD לובינסקי, (דוד)

ואז אני לא יודע מה לעשות, כי אני אתחיל להשתגע ואתחיל לעשות בלגן במדינה המפגרת הזאת!!!

 

:2gunfire::mm_cry::mm_cry:

 

 

דרך אגב, אני עדיין חולם על ראלי לבנה... :cry:

פורסם

אני במקומך כבר מזמן הולך לדבר עם המנהל מוסך ומספר לו על כל הקורות אותך.

 

איזה מוסך זה? שמעתי ש"שרודר" עושים פאשלות...

 

תעדכן!!

 

 

זה נשמע ממש מרגיז שלא יודעים לטפל באוטו. :mad:

פורסם

לא מפתיע משום מה....

 

 

כנראה שזה עניין של מזל על מה נפלת...

יכולים להיות אקזמפלרים שלא יעשו לעולם בעיות ויכולים להיות כאלה על הפנים...

 

כנראה בקרת האיכות בפיג'ו טעונת שיפור.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דרך אגב, אני עדיין חולם על ראלי לבנה... :cry:

:shock:

ואתה עדיין חושב על ראלי :?:

למה בכלל קנית 206 XS (מצודדת, מהירה, התנהגות כביש טובה עם הנדסת

אנוש לאנשים) ולא איזו אמריקקית (מהירה אבל נופלת בכל היבט מה-206: הנדסת

אנוש מחורבנת, התנהגות כביש קלוקלת - בחלקן) :?:

אם האוטו שלך היה דפוק מהיסוד, תתלונן ותנסה להוציא אי אילו פיצויים מהחברה.

MCS 2008

פורסם

זה בסדר, אתה לא צריך להיות מודאג....

פשוט ככה זה כל הדגמים של פיג'ו,

אל תצפה לאמינות יפנית מצרפתיה מחורבנת... יותר נכון אל תצפה לאמינות בכלל...

:x:x:x

ההורים שלי קנו 307 לפני שנה בערך, ומאז אוכלים הרבה חרא עם כל הבעיות,

בצרפת כנראה לא שמעו על דבר כזה שנקרא "איכות הרכבה"...

הייתי מפרט בדיוק את כל הבעיות, אבל ממש אין לי כח וזה רק מביא לי יותר עצבים.

 

עכשיו אני מבין קצת את הראש שלנו (הישראלים) :

עדיף יפנית משעממת שלא תעשה צרות - מאשר אירופאית "מהנה" שתשתה לך את הדם ואת הכסף... :mad:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

גם אני אכלתי חרא בצבא עם רנו. :mad: לא פיז'ו אבל גם צרפתי. :mad: ואפילו יותר חרא. :mad: שלוש שנים של סיוט ארוך ומתמשך. :mad: אההה.... בעצם היו אלה שתי מגאנים, פשוט אחת החליפו לי באמצע השירות כי היא לא הפסיקה להתקלקל. :mad::mad::evil:

:puzzled:
פורסם
להחליף איתך ראש בראש ראלי לבנה 97 במצב טוב מאוד . אני אפילו לא רוצה שתוסיף כסף, יש עסקה?

 

:lol: אתה לא רוצה אפילו כסף? נשמע מצויין... :lol:

 

תן תמונה לפחות..

פורסם

ברכב שלי (טפו טפו טפו) אין כלום.

 

אני מכיר מישהי עם גולף שחצי שנה אחרי שיצאה מהחברה, הוחלף לה מנוע (1600).

הוא כל הזמן נכבה, ולא מצאו מה הבעייה.

(אל תשכחו את החלונות הנופלים...)

 

בקיצור, צריך גם קצת מזל...

 

לך למוסך המרכזי (כן כן... שרודר. אל תקפצו - שנייה).

תן להם את הרכב, פרט את כל הבעיות.

שאל אותם מתי לחזור לקחת את הרכב?

אחרי שהם יגידו לך תדרוש רכב חלופי. (כדי שלא יחפפו בתיקונים תדרוש רק אחר כך).

תקבל איזו ax או סקסו קטנה, ותוציא עלה את כל העצבים שלך!

 

תהנה!

פורסם

טוב, היום הייתי במוסך.

חיברו לאוטו שלי מחשבון פז'ו :) , בדקו ובדקו... ואני עומד ליד ומסתכל ( אני לא עוזב את האוטו לשניה במוסכים ) ובאמת כל הבדיקות עברו בהצלחה וללא תקלות בכלל. ואז שאלתי אותו, למה האוטו שלי לא עובד חלק כמו המיצובישי המשפחתית שלנו? התשובה שלו היתה: מה אתה משווה, זה פז'ו.

טווווב..., שאלתי למה הרכב נחנק לפעמים? הוא ענה: תחליף את הדלק, 98 יותר מידי נקי בשבילה.

זה הרג אותי !!!

אבל בסדר, מי אני שאגיד לו לא. ננסה ונראה. :roll:

פורסם
ברכב שלי (טפו טפו טפו) אין כלום.

 

אני מכיר מישהי עם גולף שחצי שנה אחרי שיצאה מהחברה, הוחלף לה מנוע (1600).

הוא כל הזמן נכבה, ולא מצאו מה הבעייה.

(אל תשכחו את החלונות הנופלים...)

 

בקיצור, צריך גם קצת מזל...

 

לך למוסך המרכזי (כן כן... שרודר. אל תקפצו - שנייה).

תן להם את הרכב, פרט את כל הבעיות.

שאל אותם מתי לחזור לקחת את הרכב?

אחרי שהם יגידו לך תדרוש רכב חלופי. (כדי שלא יחפפו בתיקונים תדרוש רק אחר כך).

תקבל איזו ax או סקסו קטנה, ותוציא עלה את כל העצבים שלך!

 

תהנה!

 

אני היחידי שלא נפלו לו החלונות :?::roll:

 

אם כבר השוואה בין גולף ל206 אז...

 

אני רכשתי את הגולף שלי יד שניה לפני שנה וחצי ובאותו הזמן קיבל חבר שלי את ה206 XT שלו חדשה מהחברה.

 

ברכב שלי בגלל שהיה יד שניה כבר הותקנה מערכת לפני.

שני הרכבים נכנסו יחד לאותו מתקים ושניהם פורקו לגמרי כדי להתקין, 2 מגברים, סאב, רמקולים אחוריים וכמובן קומפוננטים ואת כל הכבלים הנלווים.

 

בסיום ההתקנה כל הפלסטיקים חזרו לגולף ושום קירקוש, ב206 היתה מלחמה קשה להחזיר את הפלסטיקים למצב שהם היו לפני שפורקו, שלא לדבר על זה שעד היום מתפרקים לו פלסטיקים פה ושם.

 

אז אני מוכן לסבול פעם בשנה חלון נופל למרות שהבעיה טופלה.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אז אני מוכן לסבול פעם בשנה חלון נופל למרות שהבעיה טופלה.

שי

אז למה...

גולף 1.6 למכירה

לפרטים לחץ כאן

 

כבר לא ממש מוכן לסבול, הא :?:

:wink:

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...