Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנושא טרם נסגר כי לא קיבלתי מאמזון שום מייל . אני רק יודע שהמכונה הגיעה ליעד שלה -ישנה אפשרות לעקוב אחר המשלוח. לא מצאתי דרך ליצור קשר עם אמזון . כשאני לוחץ על ההזמנה שלי אני רואה את מכונת הקפה וכתוב שתהליך ההחזר החל .

 

לגבי מכונת הקפה- גם לדעתי עדיף לרכוש כבר בארץ , אני לא בטוח מה לרכוש , לפי הסקירות ביוטיוב ובכלל - מליטה וניבונה אמורות להצטיין בהכנת קפה שחור שזה מה שמעניין אותי . בעצם מדובר ב"מכונות בנות " שיוצאות ממפעל אחד .
לאחר הניסיון הרע על מליטה , הלכתי קצת לאיבוד .

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

קיבלתי היום את המליטה סולו מאמזון צרפת,אחריות לא מענינת אותי כי אני יודע לתקן מכשירים מורכבים וגם ככה השירות בארץ גרוע.

מכונה קלה לתיפעול ללא יותר מדי סיבוכיות בהפעלה.

האספרסו יוצא מעולה עם כמות גדולה של ארומה שמחזיקה לאורך זמן והטעם מצוין.

קניתי מכונה ללא מקציף,מקציף רק יוריד את האמינות של המכונה,יש לי של נספרסו עובד כבר 10 שנים.

עריכה אחרונה על ידי levy
×
×
  • תוכן חדש...