Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס סטיישן 2016, רצועה או שרשרת?


gtaboy34
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בתאריך 14.9.2021 בשעה 14:59, פבל כתב:

עכשיו אתה מכניס אותי לדילמה. להתקין תוכנה ו"לגמור" את המנוע בזריז, או לחכות שהוא ייגמר עצמונית ולהתקין אחרי ההחלפה... 🤔

אני נסעתי כ40K עם הבלוק הישן עם תוכנה של BR PERFORMENCE לא היה חסר מעולם מי קירור.

יש גם המון רכבי סטוק שהחליפו בלוק ב30/40K וכאלה שהגיעו עם הבלוק הישן ל200 אלף ק"מ בליסינגים למיניהם.  אין משהו חד משמעי אם הבלוק יחזיק או לא.

אין ספק שהתוכנה יכולה להעלות את הסיכון במעט אבל עדיין לדעתי צריך הרבה מזל מאשר משהו אחר.

בכל מקרה ברכב הזה התוכנה הופכת אותו מלברדור חביב לאריה. ממש שמיים וארץ.

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 Peugeot 3008 1.6T 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב תוכנה (ואני יודע שזה אוף טופיק ברמות, אבל קשה לי להתאפק), היא משפיעה איכשהו על העצלנות וה-Slushiness של הגיר? 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם עברתם לדבר על התוכנה הזו.

במידה ואין לי תוכנה ושום דבר, המנוע הוא איך שהגיע מהיצרן.

אין לי סכנה לבעיה הזו שתיארתם?

מה בעצם התוכנה הזו נותנת ?

שווה לקחת את הסיכון ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סכנה, התוכנה רק (ככל הנראה) מגבירה את הסיכון כי היא מעלה את לחץ הגדישה (וכפועל יוצא, את הלחץ בצילינדר).

התוכנה נותנת עוד הספק ומומנט, האם היא שווה את הסיכון? עניין שלך. אני יודע שיש סדנאות/משפרים עצמאיים שצורבים לך את התוכנה שלהם ונותנים לך להתנסות כמה ימים לפני שאתה מחליט אם לשלם או לא. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל גדול מאוד לפני ואחרי תוכנה, המומנט מורגש היטב כבר בסלד נמוך, כוח זמין בשפע ובאופן כללי אופי הרבה יותר חי. תיבת ההילוכים נשארה מעצבנת עם העברות לא חלקות.

אני לבסוף יצאתי מרווח מההחלפת בלוק, מחוץ לזה שקיבלתי את המעודכן נחסך לי טיפול שכולל טיימינג, משאבת מים, שמן ופלאגים.

יש פה עוד מישהו שיש לו וויברציות בעמידה ונסיעה? הבנתי שהתושבות רכות מידי בכדי להתמודד עם המנוע ולכן מתקבלת וויברציה הרבה לפני שיש נזק ויזואלי לתושבת. החלפתי בעבר תושבת צד נוסע, מתלבט עם להלחליף תושבות גיר ומנוע תחתונה.

עריכה אחרונה על ידי Krd
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.9.2021 בשעה 11:37, Krd כתב:

יש הבדל גדול מאוד לפני ואחרי תוכנה, המומנט מורגש היטב כבר בסלד נמוך, כוח זמין בשפע ובאופן כללי אופי הרבה יותר חי. תיבת ההילוכים נשארה מעצבנת עם העברות לא חלקות.

אני לבסוף יצאתי מרווח מההחלפת בלוק, מחוץ לזה שקיבלתי את המעודכן נחסך לי טיפול שכולל טיימינג, משאבת מים, שמן ופלאגים.

יש פה עוד מישהו שיש לו וויברציות בעמידה ונסיעה? הבנתי שהתושבות רכות מידי בכדי להתמודד עם המנוע ולכן מתקבלת וויברציה הרבה לפני שיש נזק ויזואלי לתושבת. החלפתי בעבר תושבת צד נוסע, מתלבט עם להלחליף תושבות גיר ומנוע תחתונה.

מחלה מוכרת של הדגם. גם אם תחליף תושבות בעוד שנה זה יחזור. אני החלפתי תושבות באחריות ואחרי כמה חודשים רעידות חזרו.

 

בתאריך 16.9.2021 בשעה 10:58, פבל כתב:

אגב תוכנה (ואני יודע שזה אוף טופיק ברמות, אבל קשה לי להתאפק), היא משפיעה איכשהו על העצלנות וה-Slushiness של הגיר? 

הגיר עדיין איטי ומעצבן עם העברה לא חלקה בין 1 ל2 אבל אחרי התוכנה המומנט הגבוה קצת מכפר על זה.

 Peugeot 3008 1.6T 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...