Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, המחליף כתב:

תנקה היטב פוליש וקס במכון שטיפה (מקסימום 120 ש"ח) פנימי פלוס חיצוני וסע לשלום.

מאיפה המחיר הזה בדיוק?

פוליש ווקס בסתם שטיפה לא יעלה פחות מ-300-400₪ וכנראה שהעבודה לא תהיה וואו (אם היא לא תגרום נזק לצבע).

עבודה טובה יכולה לעלות גם 1000₪ וצפונה, כפונקציה של מצב הצבע.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

פוליש איכותי לרכב יעלה סביב 1000 שח.

ולדעתי לא יחזור במחיר המכירה.

 

אלה של תחנות השטיפה לא שווים את ה300-400 שח (לא מכיר כאלה ב120, מניח שהוא אפילו פחות טוב)

 

אם יש לך ידיים טובות, ממליץ לך לרכוש את המכשיר והחומר, ולעשות פוליש לבד.

יקח לך סביב 3-4 שעות ומכשיר פשוט +חומר יעלה לך סביב 500₪ (וישאר לך לרכב הבא)

 

אתה יכול להשאיל גם מחבר,

זה לא כזה מורכב, אני השאלתי מחבר את המכשיר ועשיתי לרכב שלי.

פעם ראשונה שעשיתי וכבר יצא לי די טוב.

 

ניקוי פנימי,

קח שואב אבק ונקה טוב ושים רימון ריח אם יש ריח פחות טוב.

 

ניקוי מעבר לזה לדעתי לא צריך.

 

 

.

פורסם

דעתי האישית :

נקה היטב את האוטו . אל תגע בצבע.

אם הצמיגים מהווים ממש סכנה , תחליף למשהו טוב ואם לא , תהיה ישר עם הקונה ותגלה נכונות להורדה בסעיף זה.

אם אין תאונות , האוטו שמור ומטופל ויש תיעוד , זוג צמיגים זה לא מה שיעצור קונה רציני.

פורסם (נערך)

דיטיילינג פנימי + חיצוני (פוליש + אוטם צבע, לא ציפוי ננו) אמור לעלות בסביבות 1,200 ש"ח. 

 

צמיגים, יש הרבה מבצעים באינטרנט, גם על צמיגים איכותיים.  

 

כל הסיפור של השבחת הרכב לא אמור לעלות יותר מ 1,800 - 2,000 ש"ח. 

מה עוד שזו טויוטה קורולה והיא לרוב נמכרת קרוב (ולפעמים גם) במחיר מחירון. 

 

עריכה אחרונה על ידי חולה רכב#1
פורסם

אשמח אם תוכל להמליץ על מקום ספציפי בו אוכל לברר מחירים סופיים .

תודה רבה

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

חייב להבין משהו.

איך בן אדם מרשה לעצמו לנסוע ברכב שלטענתו הצמיגים פסולים? או שתא הנוסעים מלוכלך ומלא בכתמים כמו שאתה מתאר?

הרי אתה יודע שאפשר לסדר את הכל- בדיוק מה שאתה רוצה לעשות לפני המכירה. אז למה לא לסדר את זה לפני שנה בשביל שאתה תזכה לנהוג ברכב בטיחותי ונעים?

  • אהבתי 1
פורסם

עד לפני חודשיים, האוטו עמד כמעט שנה ללא תזוזה. 

כל הנ"ל פחות הפריע, כעט אני רוצה לבדוק מחירים ובמידה והמחירים יתאימו לי, לטפל בליקויים השונים לפני מכירת הרכב. 

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם
לפני 13 שעות, Mr.Hybrid כתב:

קורולה במצב טוב תימכר גם ללא צמיגים.

חוץ מאמינות אין ברכב הזה כלום, נוחות נהיגה של עגלת קניות, לא אשכח את הנסיעה שלי בפריוס, יומיים הגב שלי היה שבור, יודעים למה הלוגו של טויוטה זה "היום, מחר"? כי לאחר מכן צריך ימי מחלה.
בהצלחה במכירה.

פורסם
לפני 36 דקות, o.r כתב:

חייב להבין משהו.

איך בן אדם מרשה לעצמו לנסוע ברכב שלטענתו הצמיגים פסולים? או שתא הנוסעים מלוכלך ומלא בכתמים כמו שאתה מתאר?

הרי אתה יודע שאפשר לסדר את הכל- בדיוק מה שאתה רוצה לעשות לפני המכירה. אז למה לא לסדר את זה לפני שנה בשביל שאתה תזכה לנהוג ברכב בטיחותי ונעים?

 

יכול להיות שהרכב עמד ולכן לא החליף את הצמיגים. או אולי הם אפילו לא פסולים אלא רק ישנים כשירים לנסיעה ובשביל רושם על הקונה הוא רוצה להחליף?

 

ורכב מלא כתמים, 

אומנם אין מלא כתמים. אבל ברכב של אישתי (הוא המשמש לטיולים עם המשפחה) אחרי כל טיול היה מתמלא חול ובמבה/ציפס וכו'.

בהתחלה היינו מנקים אותו יסודי כל פעם.

כיום מנקים בחפיף אחרי כל טיול, ופעם בתקופה מפרקים כיסאות בטיחות, שואב אבק בכל החורים וכו'

 

כמובן שביום שארצה למכור אנקה אותו טוב גם פנימי. לא כי אני לא רוצה לנסוע ברכב נקי. אלא כי חלק מהקונים לא יקנו רכב שיש לו במבה במושב האחורי. (וחלק יבינו שזה רכב משפחה שסיכוי סביר שעבד פחות קשה)

 

 

 

.

פורסם

אחי קנה לאחרונה בעזרתי SX4 קרוסאובר ידנית 2016 יד ראשונה ממשפחה עם 3 ילדים.

הוא טופל באופן סדיר בחברה בזמן האחריות ואח"כ במוסך לא מורשה יבואן והמוכרים נראים אנשים הגונים.

הבדיקה הראתה שהאוטו ללא תאונות והבוחן אמר בעל פה שמצבו טוב מאוד.

האוטו נראה כמו מסעדה של ילדים קטנים , יש לבצע קצת פחחות וארבעת הצמיגים דרשו החלפה כי הם היו המקוריים שעשו 80000 ק"מ והתייבשו.

העדפנו לקנות , להוריד קצת במחיר ולהחליף לצמיגים טובים מאשר לקבל סיני זול.

התמקחנו קצת על המחיר כדי לשקלל את החלפת הצמיגים (אחי החליף על פי המלצתי לרביעית מישלין פרימאסי 4) , בוצע ניקוי יסודי וזהו

לכן לדעתי מה שמקל על מכירה זה אוטו תקין ומטופל יותר מאשר צבע נוצץ .

אישית הייתי מבצע נקיון יסודי של פנים האוטו לפני מכירה אבל זה לא שיקול בשבילי כקונה

 

פורסם
לפני 17 שעות, Uri-V כתב:

אשמח אם תוכל להמליץ על מקום ספציפי בו אוכל לברר מחירים סופיים .

תודה רבה

 

אני מאזור הצפון. 

לא מכיר סדנאות באזור המרכז. 

×
×
  • תוכן חדש...