Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתיחת דלת במגה בפריוס היברידית והחלפת תאים בסוללה ההיברידית


vitalipom
שימו לב! השרשור הזה בן 1116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי

אהלן, בפריוס יש את הקטע הזה שמחזיקים את הידית של הדלת בזמן שהמפתח נמצא קרוב לאוטו והדלת נפתחת מבלי שיהיה צורך ללחוץ על פתיחת דלתות על המפתח. 

קיבלתי רשיון וקניתי פריוס מדצמבר 2014 ואין שם את זה. יש RFID. אני מתניע בלחיצת כפתור. ללא מפתח. אבל אני רוצה להתקין את השטות הזאת עם פתיחת הדלתות מבלי ללחוץ על הכפתור. האם זה אפשרי וכמה בערך זה יעלה לי במוסך של טויוטה? 

 

ואם אפשר שאלה נוספת, יש לי ביטוח לסוללה ואני מרגיש שהסוללה לא באה לידי מיצוי. אני רוצה לבצע החלפת תאי סוללה במוסך טויוטה וזה לפני שתעבור שנה מהטיפול האחרון. מישהו מבין בזה? איך הסיפור הזה עובד? אני יודע שתא עולה בסביבות ה700 שקל, אני מעוניין לשלם אבל שיחליפו לי כבר את התאים החלשים שהסוללה תתפקד כמו חדשה. זה אפשרי? מה לומר להם? 

 

נ.ב כאשר אני מתניע האוטו לא עובד על סוללה. כן שומעים את המנוע. ומוד הEV שבו האוטו נוסע רק על סוללה מופעל לא לעיתים תדירות למדי ובתור בעל אוטו ״חדש״ (כלומר חדש אצלי) אני רוצה שהכל יהיה פרפקט.  

עריכה אחרונה על ידי vitalipom
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב 

(אני לא יכול לערוך, אז אני אשאל כאן)

אני עובר דירה לעיר אחרת בסוף השבוע. האוטו יכול להשאר במוסך יותר מכמה ימים בשביל זה או שמסיימים הכל עוד באוטו היום אם זה בסגנון הדברים האלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...