Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קשקאי 19+ בקשה לחוות דעת ביצועים ותחזוקה


dotSYS
 שיתוף
עוקבים 4

פוסטים מומלצים

שלום,

אנחנו רוצים לרכוש רכב נוסף והכיוון הוא קשקאי 2019.

 

נשמח לשמוע חוות דעת על הביצועים של הקשקאי מאז השינוי ב-2019. על סמך הנתונים היבשים, המומנט הגבוה שלו נראה מאוד תחרותי ביחס לדגמים שכנים כמו טוסון, ספורטאז׳ ואף 3008.

 

כמו כן, אף פעם לא החזקנו רכב עם מנוע טורבו. יש מה לחשוש מתחזוקה של מנוע כזה? כנ״ל לגבי הגיר DSG.

 

אציין שאנחנו מאוד מתחברים למראה של הקשקאי ולכן חשוב לנו לוודא שהוא לא נופל מבחינת ביצועים או תחזוקה. אנחנו יודעים שדגמים אחרים שהזכרתי עשויים להיות מאובזרים יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהכוונה לדגם בנזין 1.33. מנוע חדש, לא ידוע בנושא האמינות.
מבחינת הכוח הוא מעולה.
בגדול הרכב יחסית צפוף, שמירת ערך לא להיט.
הגיר הרובוטי פחות מתאים לנהיגה עירונית מבחינת אופן התפעול (פחות חלק) ושחיקת המצמדים מהירה יותר. איכות החומרים לא ברמה של המובילות.
לדעתי, הרכב הזה לא ברמה של 3008 עם מנוע 1.6.
מול המנוע 1.2 קשקאי עדיף בביצועים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, vladclar כתב:

אני מניח שהכוונה לדגם בנזין 1.33. מנוע חדש, לא ידוע בנושא האמינות.
מבחינת הכוח הוא מעולה.
בגדול הרכב יחסית צפוף, שמירת ערך לא להיט.
הגיר הרובוטי פחות מתאים לנהיגה עירונית מבחינת אופן התפעול (פחות חלק) ושחיקת המצמדים מהירה יותר. איכות החומרים לא ברמה של המובילות.
לדעתי, הרכב הזה לא ברמה של 3008 עם מנוע 1.6.
מול המנוע 1.2 קשקאי עדיף בביצועים.
 

 

תודה על התגובה.

אכן, הכוונה למנוע הזה.

מה זה אומר שחיקת מצמדים מהירה? לאיזו הוצאה אני צריך לצפות? זה נושא שדואגים לו באופן שוטף בטיפולים או שתגיע לי הפתעה מתישהו?

 

ושוב, אם יש אינפוטים על הטורבו מבחינת אמינות ותחזוקה - אשמח לדעת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המצמדים בגיר כפול המצמדים הם מצמדים רטובים שמבחינת אמינות נחשבים לאמינים יותר.

 

המנוע 1.33 שפותח בשיתוף עם מרצדס נחשב למוצלח למדי.

 

תחזוקת הטורבו לא צריכה להפחיד אתכם, מדובר בטכנולוגיה ותיקה שנמצאת אתנו עשרות שנים, אחד הדגמים  הראשונים שנמכרו כאן בכמויות משמעותיות החא הוולוו 940 שלא מעט מהן ממשיכות לנסוע על כבישי ישראל 25 שנה ויותר.

 

בהצלחה :)

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה למחשבה - ה-3008 עשויה להיות עדיפה בנושא מערכות הבטיחות, כתלות בשנתון וברמת הגימור.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 26.2.2021 בשעה 15:21, zvit כתב:

המצמדים בגיר כפול המצמדים הם מצמדים רטובים שמבחינת אמינות נחשבים לאמינים יותר.

 

המנוע 1.33 שפותח בשיתוף עם מרצדס נחשב למוצלח למדי.

 

תחזוקת הטורבו לא צריכה להפחיד אתכם, מדובר בטכנולוגיה ותיקה שנמצאת אתנו עשרות שנים, אחד הדגמים  הראשונים שנמכרו כאן בכמויות משמעותיות החא הוולוו 940 שלא מעט מהן ממשיכות לנסוע על כבישי ישראל 25 שנה ויותר.

 

בהצלחה :)


תודה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...