Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו לחצן סירקולציה


asafmn
 שיתוף
עוקבים 2

פוסטים מומלצים

הי יש לי קיה פיקנטו 2018. מה עושה הלחצן עם הציור של המכונית? האם כדאי להשאיר דלוק כשהמזגן עובד? 

 

image.thumb.png.6afb95a2a7ac2d6a705254211c4fb8ee.png

image.png

DFE36791-1CD8-4610-8F77-036DB7458774.heic 6879E63D-4932-4DB6-8281-C944886E429B.heic 593F352B-9A7E-45E8-82BB-1C27171D2767.heic A9BF9169-5BE0-4A1C-BF9A-7139A5984550.heic

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האור בלחצן לא דולק -המזגן לוקח את האוויר מחוץ לרכב ומזרים פנימה. כל הזמן יש כניסה של אוויר טרי מבחוץ.

 

 

האור בלחצן דולק - המזגן יונק את האוויר  מתוך האוטו  ומסחרר אותו. אין (כמעט) כניסה של אוויר טרי. אתה נושם אוויר ממוחזר עם פחות חמצן. 

 

כדאי להשתמש רוב הזמן במצב הראשון.  למעט מקרים של נסיעה באיזור מזוהם, באיזור עם ריח רע, עם המון אבק וכדומה כשאתה לא רוצה להכניס אוויר מבחון.

 

בימים חמים אפשר בדקות הראשונות שלאחר ההתנעה להפעיל את הלחצן כדי שהאוויר בהתוך האוטו יתקרר יותר מהר.

 

בהרבה מכוניות חדשות אחרי כ 15 דקות המערכת אוטומטית מכבה את האור בלחצן ועוברת למצב כניסת אוויר במחוץ. 

  • אהבתי 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...