Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש חוות דעת על הונדה סיוויק סדאן החדשה 2010


רוניb
שימו לב! השרשור הזה בן 1292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אמינה מאוד ומבוקשת בשוק היד 2, חזקה אבל לא פורצת גבולות עד רמה שאפשר להגיד שהיא משעממת.

שתי הגרסאות בעלות לוח שעונים מחולק לגובה כשגרסת האצבק קצת יותר יצירתית בנושא.

מנוע אומוספרי 1.8 ליטר אמין מאוד עם 140 כ״ס שמורגשים גבוה במעלה הסל״ד, שתיהן לא זריזות כמו מתחרות מוגדשות וצנומות נפח למרות יתרון בהספק (על הנייר).

הגיר פלנטרי 5 הילוכים ללא שליטה מההגה, לי אישית זה ממש הפריע, נהגים אחרים לא שמעו על האופציה הזו מעולם ולא יודעים כיצד ומתי להשתמש בה.

 

שני הרכבים מצטיינים באמינות, גרסת ההאצבק סבלה בשנתונים הראשונים מהחלשות של הצמת חוטים שחיברה חלק מהתצוגה בדש בורד ואז המסך האמצעי שנתן מידע על המזגן והרדיו היו מרצדים או כבים, התיקון לא זול במוסכי החברה.

גרסת ההאצבק קיבלה מתלים קשיחים יותר וישיבה נמוכה מאוד שלא מתאימה לכל אחד, יש לה אחיזת כביש גבוה והתנהגות והיגוי מצויינים, היא נראית טוב ונוסעת טוב אבל ממש לא רכב ספורטיבי.

גרסת ההאצבק בעלת פטנט נחמד בקיפול המושבים האחוריים שנותנת בגאז שטוח לגמרי ויחד עם דלת חמישית מעניקה נפח הטענה לא קטן בכלל.

עליות טיפולים ממוצעות ביחס לקטגוריה במוסכי החברה והיא לא ממש נחשבת רכב יקר לתחזוקה, בטח ביחס לאמינות המופלגת שהיא מראה.

המנוע והגיר יכולים לעבור מאות אלפי קילומטרים ללא בעיה כל עוד טופלו נכון בחלפים ושמנים איכותיים ולא הוזנחו, למיטב זכרוני שגרת הטיפולים כוללת גם החלפה של שמן גיר אחת לכמה זמן (לא זוכר בדיוק ולא רוצה להטעות).

חשוב למצוא רכב עם היסטוריית טיפולים מלאה ומדוייקת ורכב שלא הוזנח.

יש בארץ כמה סיוויק מסתובבות בגרסת הסדאן שהגיעו ביבוא מקביל, יש להן גיר רציף (בניגוד לפלנטרי) והן נחשבות פחות אמינות וגם הגיר סבל מבעיות, זהו דגם שעדיף להמנע ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2010, החדשה?!

 

 

98636a7736ac7709e7654c0fa5b79338.gif

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, באמת לא ברור. לרגע חשבתי שעשר השנים האחרונות היו חלום....
אני מחזיק בסדאן ידנית 2009..רכב נחמד מאוד, חסכוני בדלק בגרסת הידני.. חלפים קצת יותר יקרים.. רכב אמין מאוד.
מחלה של הרכב זה התושבות שלו..
כן סוחב מאוד יפה בכל עליה שהייתי בא, אך לא זריז ולא ספורטיבי, אחיזה בינונית מאוד (צמיגי משלין) נוחות מושבים בינונית,מתלים מאוד קשים והנסיעה בכביש משובש מאוד מורגשת.
לא נוסעים לא אטום/מנוע רועש.
סהכ רכב נחמד שיגיע מa לb בלי שום בעיה.

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Roycohen1979 כתב:

גרסת ההאצבק סבלה בשנתונים הראשונים מהחלשות של הצמת חוטים שחיברה חלק מהתצוגה בדש בורד ואז המסך האמצעי שנתן מידע על המזגן והרדיו היו מרצדים או כבים, התיקון לא זול במוסכי החברה.

לגבי מה שהעלאת פה: נתקלתי בזה ברכב של גיסתי (הקצ'בק 2010)

מכיר מישהו מומלץ לתיקון של הבעיה הזו? ובאופן כללי, כמה זה אמור לעלות?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמינה מאוד ומבוקשת בשוק היד 2, חזקה אבל לא פורצת גבולות עד רמה שאפשר להגיד שהיא משעממת.

שתי הגרסאות בעלות לוח שעונים מחולק לגובה כשגרסת האצבק קצת יותר יצירתית בנושא.

מנוע אומוספרי 1.8 ליטר אמין מאוד עם 140 כ״ס שמורגשים גבוה במעלה הסל״ד, שתיהן לא זריזות כמו מתחרות מוגדשות וצנומות נפח למרות יתרון בהספק (על הנייר).

הגיר פלנטרי 5 הילוכים ללא שליטה מההגה, לי אישית זה ממש הפריע, נהגים אחרים לא שמעו על האופציה הזו מעולם ולא יודעים כיצד ומתי להשתמש בה.

 

שני הרכבים מצטיינים באמינות, גרסת ההאצבק סבלה בשנתונים הראשונים מהחלשות של הצמת חוטים שחיברה חלק מהתצוגה בדש בורד ואז המסך האמצעי שנתן מידע על המזגן והרדיו היו מרצדים או כבים, התיקון לא זול במוסכי החברה.

גרסת ההאצבק קיבלה מתלים קשיחים יותר וישיבה נמוכה מאוד שלא מתאימה לכל אחד, יש לה אחיזת כביש גבוה והתנהגות והיגוי מצויינים, היא נראית טוב ונוסעת טוב אבל ממש לא רכב ספורטיבי.

גרסת ההאצבק בעלת פטנט נחמד בקיפול המושבים האחוריים שנותנת בגאז שטוח לגמרי ויחד עם דלת חמישית מעניקה נפח הטענה לא קטן בכלל.

עליות טיפולים ממוצעות ביחס לקטגוריה במוסכי החברה והיא לא ממש נחשבת רכב יקר לתחזוקה, בטח ביחס לאמינות המופלגת שהיא מראה.

המנוע והגיר יכולים לעבור מאות אלפי קילומטרים ללא בעיה כל עוד טופלו נכון בחלפים ושמנים איכותיים ולא הוזנחו, למיטב זכרוני שגרת הטיפולים כוללת גם החלפה של שמן גיר אחת לכמה זמן (לא זוכר בדיוק ולא רוצה להטעות).

חשוב למצוא רכב עם היסטוריית טיפולים מלאה ומדוייקת ורכב שלא הוזנח.

יש בארץ כמה סיוויק מסתובבות בגרסת הסדאן שהגיעו ביבוא מקביל, יש להן גיר רציף (בניגוד לפלנטרי) והן נחשבות פחות אמינות וגם הגיר סבל מבעיות, זהו דגם שעדיף להמנע ממנו.

לפני 15 דקות, dotan123 כתב:

לגבי מה שהעלאת פה: נתקלתי בזה ברכב של גיסתי (הקצ'בק 2010)

מכיר מישהו מומלץ לתיקון של הבעיה הזו? ובאופן כללי, כמה זה אמור לעלות?

 

מוסך הונדה ידע לטפל בזה בלי בעיה, אצל אבא שלי באחת ההונדות שלו (התקלה היחידה פחות או יותר אי פעם בשורה של הונדות רצופות החל מ1991) נאלצו להחליף גם את הלוח המודפס ששיך למסך תצוגה הזה, לא זוכר בדיוק כמה עלה לו אבל זה היה בסביבות 1000 שקל אולי מעט יותר, הוא מאז ומתמיד טיפל במוסך רפי ורפי ברחובות וזה המקום היחיד שהכניס אליו את ההונדות שלו

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש סדאן 2013-יש שליטה על העברת הילוכים מההגה אבל לרוב אין צורך בה.

צריכת דלק 1:11-12.

הרכב גם ב 100 קמש זריז יחסית.

בגרסת האקסקיוטיב מגיע גם עם גג חשמלי נפתח.

אני קניתי מאוטוסנטר ואת ההאצבק פחות אהבתי-העדפתי את הסדאן.

לגבי טיפולים-בחברה יקר-יקר מאוד בעיקר בגלל מחירי החלפים.

לגבי שמן גיר-יש להחליף כל 60000 קמ או 4 שנים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל טיפול 120000 (כולל שמן+מסנן שמן+מסנן אוויר+שמן גיר +בורג אגן שמן מנוע ובורג אגן שמן גיר ) עולה 1300-1400 במורשה ללא בלמים,תטספות מיוחדות וכו.

שמן גיר הוחלף חלקית לראשונה ברכב שלי אצל מוסך מתמחה-מחיר לליטר 88 שח ללא עבודה,כמות כמעט 3 ליטר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...