Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי הפלאגים - ההנחייה היתה להמשיך עם הרגילים ורק לקצר זמנים.

 

תושבות בולם - אכן להבא כך אתנהל..

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי לכולם,

 

לאחר הרבה מחשבות ולבטים, הוחלפה היונדאי בקליאו דיזל. (שרשור משלה ייפתח בקרוב).

 

ההחלטה לא היתה קלה אבל שילוב של מס׳ תקלות מעצבנות ויקרות בזמן האחרון (חלקן בלאי סביר וחלקן אפשר להתווכח) - החלטנו שנפרד כידידים, מוקדם ממה שציפיתי. 

היה לנו לאחרונה כל מיני מבאסים - תאונה קטנה, ממיר קטליטי, מצבר ועוד.

 

אז נפרדנו כאשר היונדאי עם 156,800 ק״מ, הוספנו כך וכך וקיבלנו קליאו דיזל 2017 עם 132,000.

סהכ נהננו מאוד מהיונדאי, ויחד עם ההסבה לגז גם עלות הנסיעה היתה באופן יחסי ממש בסדר. אחלה בתור רכב ראשון בתקציב סטודנט.

במבט אחורה ספגנו לא מעט בלאי עקב גיל והזנחה של בעלים קודמים והליסינג במקור..

תרגישו בנוח לשאול כל העולה על רוחכם..

 

תהליך הטרייד אין התבצע מול ״פריסבי״ (קרסו החדשה..)  - מה שהתברר כיתרון עצום כי הקליאו הוכנסה ליישור קו במוסך היבואן, ושמה חגגו..

 

פרטים נוספים בשרשור החדש.

 

×
×
  • תוכן חדש...