Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגם/גרסה נדירה/בודדת בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כמה ימים ראיתי ב.מ.וו 2002 (שם הדגם, לא השנה, למי שלא הבין) שהגג שלה היה פתוח אבל בצורה מוזרה.

אני אסביר.

 

עד הדלתות הקדמיות הכל רגיל רק שמעל האחרויות זה היה פתוח.

ולא שבור או שנוסר, פשוט קבריולט לכלכ דבר.

 

מישהו מכיר את הרכב בכלליות או ספציפית את זה..?

 

אם בכל הבנתצם מה רשמתי..:?

 

אור.

אתה בטח מתכוון לזה ...

וזאת לפי דעתי גרסת הtarga של הbmw 2002.

condor_targa.jpg

  • תגובות 796
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דעתך שגויה, את הנכשל שלך על "רעיונות משונים של BMW" קיבלת,חבוב(הייתי חייב לרשום את זה=]).

 

 

זה לא טרגה.

זה קרוי Baur, שזה בעצם קבריו רק ללא איבוד החוזק המבני הכרוך בביטול הגג.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

היום ראיתי טויוטה קרינה ליפטבק (דגם ה-5 דלתות)

מעניין כמה כאלה הגיעו לארץ בייבוא אישי

 

ודודג' קאראוון כתוב על אחת ישנה אז אני ראיתי דודג' קראוון שנת 96 ייבוא אישי, היא נראתה כמו הוייאג'ר של אותם שנים רק יותר ארוך ואני מוכרח לציין שהיה לו רעש מנוע של אמריקאית קלאסית...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפני מספר שבועות, יתא לי לראות במרכז נתניה את הדבר הבא:

 

כאשר בצד אחד מאחורה רשום SUPRA ובצד שני TURBO.

 

ואם אני לא טועה, היא הייתה אוטומטית, נהוגה ע"י איש מבוגר.

 

tintside.jpg

פורסם
אם ה-supra נמצאת שמה קבוע , אז יש באפשרותך לצלם אותה?

 

יוגב 205

ראיתי אותה איזה פעמיים-שלוש, ואין לי אפשרות לצלם אותה.

פורסם

כן, זה פחות או יותר זה.

 

יש מצב שזה ה1602 או ה1802..

 

כי ה2002 נראית קצת שונה מהם..

 

אבל יכול להיות שסתם לא זוכר/לא ראיתי טוב (היה לילה..)

 

תודה לכל המגיבים.

 

 

אור.

פורסם

גבירותי ורבותי, נצפתה על ידי אלפינה B7 טורבו בארץ..!!

 

שנת 88.

 

המצב שלה לא הכי אחלה (בלשון המעטה, אפילו אין ידית של הילוכים..)

אבל עדיין..

 

קצת פרטים ותמונות.

http://www.fantasycars.com/sedans/html/b1035.html

 

יום טוב, אני יודע שלי היה כזה..:-)

 

אור.

פורסם

האלפינה הנ"ל היא E28 ולא E12, כמו בקישור שנתת (פירוש - דור שני של סדרה 5, ולא דור ראשון).

 

היו הבדלים גם במנועים: בB7S היו 330 כ"ס. הלבנה הזו ספציפית טוענת ליותר.

 

 

הBAUR היא 2002 ביבוא אישי.

בברכה,

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

פורסם

אילן,

יש גם pontiac gto v8 5900cc.

היא שנת 76 ברשיון, אך היא בתכלס 74(יובאה אישית והועלתה לכביש רק ב 76).

4 קרבורטורים, הכנה לסופרצ'ארג'ר .

בצבע סגול , זאת עם המסכה קדמית עם התריסים הנפתחים לפנסים.(פנסים מרובעים קדמיים).

ופנסים אחוריים כמו הפיירבירד(74).

מכיוון שאני מתכנן לקנות אותה , אני יעלה תמונות שבוע הבא.

אבל עד כמה שידוע לי אין עוד כאלו בארץ.

under construction..

פורסם
האלפינה הנ"ל היא E28 ולא E12, כמו בקישור שנתת (פירוש - דור שני של סדרה 5, ולא דור ראשון).

 

היו הבדלים גם במנועים: בB7S היו 330 כ"ס. הלבנה הזו ספציפית טוענת ליותר.

 

 

הBAUR היא 2002 ביבוא אישי.

בברכה,

שמוליק.

אתצה מכיר את הרכב אישית..?

 

של מי?

יש תמונות במקרה.?

 

בתודה, אור.

פורסם

אתמול ראיתי בזבוטינסקי בב"ב פורד פוקוס עם כיתוב TRDI.

אין לי מושג מה זה, אולי טורבו דיזל ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

יש ברחוב סלמה בתל-אביב פורד ranger בצבע כתום למכירה!

 

נראה ככה: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/One-Owner-FREE-CARFAX-Great-Value-No-Accident-Hist_W0QQitemZ4564931243QQcategoryZ5350QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

יש עוד כאלה בארץ?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
א'

 

 

H

 

הונדה CRX - שנות ה - 90'-80'

הונדה דל סול - אדומה יחידה בארץ.

הונדה אינטגרה -אדומה בציר 1994

 

 

 

אילן פ.

שלום לכולם...

 

אני ממש אבל ממש רוצה לקנות את האינטגרה... אשמח מאד אם מישהו יוכל לחלוק עמי את הכתובת שהרכב מחנה בו או שאפילו מכיר את הבעלים.

 

כמו כן. בעדיפות פחותה אני מעוניין גם בשניי הדגמים האחרים הנ"ל. אשמח גם לקבל מידע על המצאם או דרך כלשהיא ליצוא קשר עם הבעלים.

 

 

בברכה מושיק גלימידי

קו---------------------------------------

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...