Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגם/גרסה נדירה/בודדת בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 796
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מאמין שהרכב שאתה מדבר עליו הוא טריומף ספיטפייר.

לא יחידי בארץ ,אך בהחלט נדיר.

זה לא הרכב הזה....

אני יצלם מתישהו ויעלה פה...

אז זה לא זה...

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

רשום שישנה פולסווגן פאסאט VR6 יחידה בארץ בצבע בורדו.

 

מופיעה אחת בצבע כסוף, נראת מקורית, בלוח פוקוס. שנת 1995.

פורסם

יש לי בשכונה דייהטסו שרייד טורבו ולפי דעתי היא נדירה!

כל הסימנים מעידים שהיא מקורית! אבל היא מוזנחת כבר הרבה זמן...

וחבל...:mm_shocke

 

עמנואל.

Honda XR250L 1995

Honda Civic coupe 1995

פורסם

פאסאט VR6 לא נדירה כל כך

 

יש 4-5 (שתים שאני מכיר)

שריד טורבו -היו פעם הרבה (יחסית) אבל לא שרדו

נראה לי שזה לא המקום לציין מי שרד (אחרת זה הופך לשרשור של רכבי אספנות)

פורסם
פונטיאק גראנד פריקס צורה חדשה זה נדיר ?

אם כן יש אחת אדומה בחדרה ... {4 דלתות לא קופה =\ }

כזאת?

 

 

 

 

ניצפתה בתחנת דלק על כביש החוף

http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/b/e/n/b/o/o/m/1/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200405191821355400/200505221507381949/PICT22.JPG

http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/b/e/n/b/o/o/m/1/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200405191821355400/200505221506216612/PICT21.JPG

 

{סליחה על התמונות ממיקודם}

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

הגרנד פרי החדשה לא מיובאת לארץ לפי מה שידוע לי.

 

עכשיו השאלה הנשאלת היא, האם הרכב יובא באופן אישי או דרך הינומוה מוטרוס או סוכנות דומה?

פורסם

benboom כתב:

כזאת?

 

 

 

 

ניצפתה בתחנת דלק על כביש החוף

http://grm.m.walla.co.il/briefcase/...1949/PICT22.JPG

http://grm.m.walla.co.il/briefcase/...6612/PICT21.JPG

 

{סליחה על התמונות ממיקודם}

 

זאת לא גרנד פרי אלא פונטיאק בונאוויל

____________________________________

http://img188.echo.cx/img188/4755/untitled1copy6xe.jpg

IntrepiD V6

__________________

"This could be Heaven,Or this could be HEll"

____________________________________

פורסם

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

ניצפתה ניסאן 350 ZX TURBO......

 

לא סגור על השם, אבל הרכב בייבוא אישי, אדום, שנות ה- 90, נראה כמו פונטיאק מוזרה...

פורסם
לא רק. יש גם מאזדה RX4.
לא מכיר... יש תמונה?
פורסם

אורי - 300ZX לא שום צירוף אותיות או מיספרים רנדומלי אחר.

3 ליטר

טווין טורבו

 

ידנית

88 כמדומני ולא 90 ו ...

 

( למרות שהן זהות חיצונית )

If living is for learning

Then dying is forgetting

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...