Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קנגו 2009 - מתקשה בעליה לפעמים


Nadav-1
שימו לב! השרשור הזה בן 1445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב,

 

רנו קנגו 2009. יש בעיה שחוזרת על עצמה ונעלמת לא ברור למה איך וכמה

 

האוטו משמש למחסן שנמצא בקומת מרתף. כביש הירידה למחסן עם שיפוע של קומה (מקומת קרקע למרתף).

 

נוסעים עם האוטו למטה (ברוורס), מעמיסים סחורה ונוסעים למעלה.

 

לפעמים קורה שבעליה האוטו לא עולה. לוחצים על הגז והטורים פשוט לא עולים. בפארקינג ורוורס הטורים בסדר, ברגע שמעבירים לדרייב או ההילוכים הידניים - הטורים נשארים נמוכים.

 

אחרי שהאוטו מונע כמה דקות, משחקים עם הגז, מכבים, מדליקים - כמה התעסקויות והוא מסתדר ומצליח לעלות.

 

מכיוון שהתקלה נעלמת, המוסך שהגעתי אליו לא מצא אותה עם הסורק תקלות ולא ידע מה לעשות.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי קשור לגיר. העליה מתחילה ישר בפתח המחסן או שיש כמה מטרים של נסיעה במישר עד תחילת העליה?

 

אם יש כמה מטרים, האם את המטרים האלו האוטו מצליח לעבור?

 

לדעתי הגיר במצב של תקלה נמצא ננעל על הילוך שלישי ואין לו כוח לעלות בשלישי.

 

האם סרקו תקלות עם הסורק היעודי לרנו - קליפ? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

היום שוב הורידו את הרכב, פרקו דברים ואחרי רבע שעה עשרים דקות לא הצליח לעלות.

אחרי משחק עם הגז לדקה-שתיים, כיבוי והדלקה של האוטו - עלה רגיל.

 

בוקי - לא. סרקו בסורק רגיל

 

העליה מתחילה מיד, אין מישור.

 

אם זה הגיר מה בעצם עוזר שמחממים את האוטו?

עריכה אחרונה על ידי Nadav-1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שעדיין לא הבין מדובר על רנו קנגו בנזין אוטומטית. התיבת האוטומטית נפוצה מאד וידועה בשם DP0 ברנו או AL4 בפיג'ו סיטרואן.

 

מדובר בתקלה בשסתומים או בסולנוידים - זוהי תקלה נפוצה שכל מכון גירים ממוצע ידע לאבחן ולתקן תמורת 1500-2000 ש"ח.

 

למידע נוסף

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...