Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 508 (המשומשת) לאחר 50K הראשונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנה הבטחתי שאחזור ואמשיך לדווח על ה508 

https://carsforum.co.il/topic/654763-פיגו-508-המשומשת-לאחר-5k-הראשונים/#comments
אז אני מקיים

הספידומטר מראה היום 50K 

תחזוקה: טיפול 40K + בלמים  עלות 2390 ש"ח (מוסך לובינסקי שורק )
החלפת 4 צמיגים
תקלות: אפס (בשנה האחרונה)

צריכת דלק: שנתית ממוצעת 8.4
הנאה מהרכב:  100%
הדיווח הבא בעוד שנה :)

הערות שאלות בקשות? אני כאן

3.jpg

2.jpg

  • אהבתי 2
פורסם

הרכב של אחי מודל 2016 ACTIVE,הוא קנה אותו כחדש ועדיין איתו.

 

82,000 ק"מ,אין תקלות,לפני 3 חודשים נגמר המצבר.

 

הרכב צונח במחירון כמו אבן שזורקים ממטוס,התמורה הכי טובה שיש לדעתי לרכב משומש.

פורסם

תודה על הסיקור. 

דווקא שמעתי על ה508 ואחותה התאומה דברים טובים מחברים שעובדים אצל הטרייד אין של היבואן.

אשמח אם תשתף בכמה קנית בסוף (לא צריך מספר מדויק).

 

 

 

פורסם

David17 קניתי לפני שנה וחצי לכן היום זה לא ממש רלוונטי, המחיר היה כל כך טוב שלא טרחתי אפילו להזיז את הרכב , שילמתי ונסעתי הבייתה מבלי לבדוק את הרכב.

 

×
×
  • תוכן חדש...