Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

much

הורדת רכב מהכביש ומכירתו לפירוק,מה בדיוק הפרוצדורה?

שימו לב! השרשור הזה בן 347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

יש ברשותי רכב ישן שנת 97,הרכב כרגע ללא טסט כבר יותר משנה אך במצב נסיעה תקין(מנוע וגיר מקוריים ותקינים לחלוטין ומעולם לא נפתחו)הרכב נסע בקושי 105 אלף קילומטר אמיתיים,ב10 השנים האחרונות נסעתי איתו רק לעבודה וחזרה כ5 ק"מ ביום,בשנה האחרונה הוא יושב ליד הבית ומשמש אותי בעיקר "כמחסן",בחודש האחרון העירייה התחילה להציק לי ורוצים שאני אפנה אותו מהרחוב,עכשיו בשל גילו והצורך בטסט פעמיים בשנה אני מעוניין בצער להוריד אותו מהכביש בצורה חוקית ולאחר מכן למכור אותו למגרש ברזל/פירוק,מה בדיוק הפרוצדורה שעליי לעבור?האם אפשר קודם למכור אותו לפירוק(כדיי להוריד את העירייה מהגב) ורק אח"כ להוריד אותו מהכביש במשרד הרישוי?

אגב הרישיונות לא הופקדו ונצבר חוב(3 טסטים חצי שנתיים), ע"מ להוריד אותו מהכביש אני חייב קודם לשלם את החוב?איך זה בדיוק עובד?

אני מבין שגם למכור אותו לאדם פרטי לצורך נסיעה אני לא יכול מאחר שאי אפשר להעביר בעלות ללא מעבר טסט,נכון?

עריכה אחרונה על ידי much

אין כמו קמארו עצבנית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש אפשרות להעברת בעלות ללא טסט שמתבצעת במשרד הרישוי ולא בדואר. מניח שצריך להסדיר חובות אגרה לפני כן.

 

אם מוריד את הרכב מהכביש, ומצהיר שלא היה בשימוש - כנראה יוותרו על חוב האגרה.

 

אפשר להוציא אישור זמני ל48 שעות לנסיעה ברכב, במקום גרר. מציע לסכם לפני כן זכרון דברים לקנייה עם הקונה, עם מקדמה מסויימת.

 

אפשר למכור קודם, ולאחר מכן להוריד מהכביש. ציין הכל בהסכם מכירה, וציין שהרכב מורד מהכביש ואסור לנסוע בו.

קח איתך לוחיות רישוי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם מצהירים אצל עו"ד על אי שימוש ברכב במסגרת המבצע של משרד התחבורה אז כל חוב האגרות נמחק לחלוטין או שרק הריבית וההצמדה שנצברו במהלך השנים נמחקים אך עדיין חייבים לשלם את החוב המקורי?העניין הזה לא לגמריי ברור.


אין כמו קמארו עצבנית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, העניין לא לגמרי ברור!

לא מדובר בנוהל מסודר של משרד הרישוי.

 

ואם יש איזשהו רישום לפיו הרכב לא נגרט בזמן (כמו רישום של העירייה) זה עלול להפיל את העניין.

 

 

לשאלה המקורית: בעקרון אם עומד בתנאים אז החובות נמחקים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי כרגע מהעו״ ד גבה ממני 140 ש״ח במזומן על החתימה על התצהיר, נראה לי גניבה.

בינתיים יש מה לעשות עם העירייה/פקח כבר צילם את הרכב(הרכב עדיין אצלי ולא ירד מהכביש)ושמו עליו מדבקת התראה על פינוי?אם אני אשטוף אותו ואעביר אותו כמה ביניינים להמשך הרחוב זה בסדר/מקובל מבחינתם?


אין כמו קמארו עצבנית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי החיוב על התצהיר: נראה לי הוגן ואפילו על הצד הנמוך של הסקאלה (תשלום לבעל מקצוע מוסמך) לפחות מבחינת עורך הדין. אם כי יש חלופות אפילו חינמיות באדיבות חלק מעורכי הדין.

 

לגבי שטיפת הרכב והזזתו: עקרונית אתה אמור לשלם אגרה מלאה (ולא רשאי ליסוע ללא טסט ובטח בלי ביטוח). יכול להיות שהרישום שקיים בעירייה יפיל את ההסדר של פטור רטרואקטיבי מאגרות כאמור.

 

מעשית לרוב זה עשוי לעבוד (לגבי קנסות עתידיים).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון אם קיבלתי תשובה חיובית ממשרד התחבורה שאכן כל החוב נמחק והרכב ירד מהכביש לצמיתות(כמו שביקשתי)זה אומר שאין לי יותר צורך לגשת פיזית למשרד הרישוי ולבצע הורדה מהכביש?אני למעשה חוסך לעצמי את התענוג של בילוי יום שלם במשרד הרישוי?


אין כמו קמארו עצבנית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק 97 אוטומט


אין כמו קמארו עצבנית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לו תקלות? רכב כזה עם טסט וקמ נמוך יחטף לדעתי ב4 אלף שקל בכיף.


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב ללא טסט כבר יותר משנה, עשה בה״כ׳ 105 אלף קילומטר, מנורת srs דולקת בלוח השעונים, החימום מבוטל בשל נזילה מה רדיאטור הפנימי, והמזגן לא עובד כתוצאה של דליפת גז מהיחידה הפנימית שמאחורי הדשבורד, זהו בגדול כל התקלות שיש לרכב , הרכב הסה״כ במצב טוב גם חיצונית וגם פנימית, מה שהכי כואב לי זה על המנוע והגיר שהם במצב מצוין ומקוריים מעולם לא נפתחו/שופצו.

אבל כנראה שזה כבר מאוחר מדי מאחר שהיום כבר הגשתי בקשה להורדה מהכביש.


אין כמו קמארו עצבנית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף הרכב כבר ישן ומצריך לעבור פעמיים טסט בשנה והוצאת אישור רכב מיושן.


אין כמו קמארו עצבנית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מגיש בקשה להורדה מהכביש דרך האתר של משרד התחבורה באמצעות התצהיר ותשלום החובות אני אמור לקבל בדואר״רישיון רכב כתום״ כנהוג כשמורידים רכב מהכביש במשרד הרישוי?


אין כמו קמארו עצבנית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...