Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

uchiha

הקשר בין ניקוי מזרקים לכמות הדלק ברכב סובארו

שימו לב! השרשור הזה בן 364 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

יש לי סובארו BRZ 2015.

לאחרונה התחילה בעיה שלפעמים לוקח לרכב אקסטרה 2-3 שניות להניע (משתנק 2-3 שניות ומניע, לא יצא מצב שלא הניע) .

הצלחתי למקד את זה שהבעיה הזו קוראת אך ורק החל מהמצב שכמות הדלק בטנק היא פחות מ3\4.

גם הרכב מתנהג באופן ניכר בצורה שונה בין דלק מלא לבין פחות מ3\4 , יש הבדל בכמה הוא מגיב לי, פחות מתאמץ כשנתונים גז וכו'.

 

לקחתי את הרכב למוסך יבואן - יש שם בחור תותח באמת, מבין בBRZ ובאמת סומך עליו, לקוח שלהם כבר תקופה.

 

הוא התחיל בתהליך ניקוי מזרקים ואמר שראה באמת שיצא לכלוך, זה עדיין לא פתר לגמרי את הבעיה (אבל נראה ששיפר) וסגרנו שאסע ככה כשבוע+- ואחזור לסיבוב ניקוי נוסף.

 

זה שכמות הדלק בטנק משפיעה על התקלה לא ניתן לערעור - בחנתי את זה לאורך שבועות של נסיעה ובוודאות פחות 3\4 יש לפעמים השתנקות בהנעה והנסיעה פחות נעימה ומעל 3\4 הרכב בונבון.

 

בכנות אני הדיוט ברמה הטכנית ולא הצלחתי כ"כ אם הבעיה היא שצריך לנקות מזרקים - איך ההתנהגות משתנה בהתאם לכמות הדלק? הרי המזרקים הם אותם מזרקים לא משנה מה כמות הדלק שיש?

 

אשמח לעזרה :-),

תודה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

אני הייתי בודק את חיישן PCV.

אני יודע שבפורדים ברגע שהוא נסתם או מתחיל לזייף, הוא משפיע ישירות על ההנעה של הרכב בייחוד אחרי תדלוק.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם בוצעה בדיקת לחץ דלק בחליל?

נשמע כמו תופעות של משאבת דלק עייפה.


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בס"ד

 

אני הייתי בודק את חיישן PCV.

אני יודע שבפורדים ברגע שהוא נסתם או מתחיל לזייף, הוא משפיע ישירות על ההנעה של הרכב בייחוד אחרי תדלוק.

 

 

מה זה חיישן PCV?

אולי אתה מתכוון לחיישן כלשהו של מערכת קאניסטר?


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
האם בוצעה בדיקת לחץ דלק בחליל?

נשמע כמו תופעות של משאבת דלק עייפה.

 

תודה על התגובה,

הגיוני שבגלל משאבת דלק עייפה הבעיה תהיה אך ורק במצב שהטנק מלא 3\4 או פחות?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מה זה חיישן PCV?

אולי אתה מתכוון לחיישן כלשהו של מערכת קאניסטר?

בס"ד

 

כן

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תודה על התגובה,

הגיוני שבגלל משאבת דלק עייפה הבעיה תהיה אך ורק במצב שהטנק מלא 3\4 או פחות?

 

משאבת הדלק מקבלת קירור מהדלק במיכל, כאשר היא טבולה בו.

משאבה תקולה שביצועיה יורדים משמעותית ללא הקירור של הדלק, עלולה לפתח תסמינים כפי שתיארת


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 364 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...