Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבלו את מתי - השלב הבא במציאת רכב


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היוזמה מעולה וכבר המלצתי למספר חברים להשתמש במתי. התוצאות לא רעות בכלל.

 

היתרונות הכי גדולים בה הם באמת שאפשר להפנות את החברים למערכת וזה חוסך הרבה זמן וגם שפשוט מחשב זוכר יותר מידע מבני אדם ומוצא אפשרויות שלא בטוח שבן אנוש יזכור.

 

כאמור, עדיין יש פספוסים אבל מהכרות עם פבל, קארספורום ובדיקות שהייתי שותף להן התקלות מטופלות

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעיון נחמד וביצוע נחמד גם הוא.

יש דבר אחד שמעט חסר לי בקריטריון ה"אין לך בשביל מה להתקשר אלי, עדיף לך להתייעץ עם מתי":

 

אין כל התייחסות (שנראית לעין) לנושא אמינות הרכב. ברכבים חדשים ניחא אבל אחד הדברים שבד"כ החברים

שמים עליו הכי הרבה דגש כשבאים להתייעץ על רכב משומש זה נושא האמינות.

באופן אישי אין לי רעיון איך ניתן לשלב את זה למערכת אוטומטית בצורה אובייקטיבית. מקווה שהדמיון שלכם פורה יותר ותמצאו דרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המאמץ, רעיון מבורך.

שיחקתי עם המערכת מספר פעמים והתוצאות היו מעורבות. חלק מהתוצאות מממש קרובות וחלק רחוקות מאוד מהעדפות שלי.

המלצות לשיפור ע"י התוספות הבאות:

למתקדמים אפשרות לתת עדיפות או המנעות מגיר מסויים. לדוגמה, יש אנשים שלא מוכנים לשמוע על גיר רובוטי או רציף ומחפשים רכב עם גיר פלנטרי בלבד.

הוספה של פרמטרים נוספים בהקשר ההתנהגות הדינאמית והנחות. הייתי מוסיף שאלות נוספות כדי שהאלגוריטים יבין עד כמה המשתמש רגיש לקשיחות של הרכב.

בנושא העיצוב הייתי מוסיף אופציה לבחור רכבי האצ'בק בלבד.

 

לבסוף הייתי מוסיף אופציה למקד או להתעלם מיצרנים מסויימים. עבור חלק מהמשתמשים הפילוח לפי היבשת או המדינה רחב מדי.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח למצוא דמיון למחשבון משכנתא. שם אתה מקבל בקליק חישובים שייקח לך שעות לעשות לבד, ורוב האנשים בכלל לא יצליחו.

 

כאן אתה מקבל בקליק 3 דגמי רכב, שאמורים להתאים למה שאתה מחפש - אבל כמותם יש גם עוד 10 שיכולים להתאים לא פחות.

 

אתה חי בדור אינסטנט שרוצה הכל, כאן, עכשיו ובעיסקה הכי טובה שיש. לתת רפרנט לסוכנויות רכב עם דגמים ספציפיים במגרש זה יותר אינסטנט מקפה נמס. כן, יש עוד כמה אופציות וכן, חפירה יסודית בפורום עם דיון מעמיק וסקר שוק - בהחלט תהיה יותר יעילה ומוצלחת; אבל למישהו שבחצי משרה מנהל את אינסטגרם, בחצי השני מנהל את פייסבוק, וכתחביב הוא עובד משמונה עד חמש במשרה כל שהיא, זה יכול להיות אחלה ליד ואולי גם פיתרון סופי (להבדיל).

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה חביב מאוד ועובד לא רע בכלל, אפילו לא ביקש קפה שחור וערגליות. דבר אחד לא הבנתי; מערכת קארס פורום השקיעה אלפי שעות פיתוח של אנשי תכנה ואחזקה, תצטרך בעתיד גם לא מעט שיפורים ואחזקה, וכל זה רק על מנת להיות השומרוני הטוב של תעשיית הרכב? מממ רציתי לכתוב מוזר, אבל אבחר במילה משונה. אין שום שקל תשעים / שנקל שהיבואן / בעל הרכב המומלץ / סוכנות הטרייד אין יזרימו לכיסכם עבור התיווך ?

בתחושה שלי - אם אבדוק ברשם העמותות והמלכר"ים לא אמצא שם את הפורום. אני חושב שגילוי נאות יהיה מבורך.

אם אין לפורום שנקל, ואין פרסומות / באנרים על החבר הדמיוני שלכם מהמילואים, הכל לשם שמיים? אם כן, אז אכן ה user acceptance testings שאתם מריצים כאן בחינם וחוסכים עשרות אלפי דולרים - אכן מוצדק וראוי.

אם לא, אז לא הבנתי. אשמח לתשובות.

 

אתה יכול לבחור להאמין או לא להאמין למה שאני אגיד עכשיו, שתי הבחירות לגיטימיות.

 

בראש ובראשונה הרעיון של מתי נולד מתוך רצון לתת לא רק לגולשי הפורום אלא לכל משתמשי האינטרנט באופן כללי מקום בו הם יכולים לקבל מידע אמיתי ונקי שמבוסס על מידע. אני אפילו אגיד בכנות - כמו שאפשר לראות מהשרשור הזה - שגולשי הפורום המסורתיים הם פחות קהל היעד. קהל היעד המרכזי הוא אנשים שאין להם מושג מאיפה להתחיל אפילו, כאלה שלא מבינים מה ההבדל בין מיני לסופר מיני, למה יצרן X זה טוב ויצרן Y זה לא טוב, שלא מכירים שמות של דגמים או אפילו של יצרנים.

 

לכם, בתור היועצים של מעגלי החברים שלכם, מתי הוא בעיקר כלי "עזוב'תי" לתת לכל אותם עשרות אנשים בחודש שמתייעצים איתכם אבל אין להם שמץ של מושג מי, מה, כמה, למה, איך ומי נגד מי. אחרי שהם יקבלו את התוצאות, הם יכולים לחזור אליכם ולהתחיל את תהליך הייעוץ ממקום הרבה יותר מודע ומושכל, עם רשימת דגמים אפשרית.

 

מבחינת מה יוצא לנו מזה, אני חושב שזה אפילו כתוב בשלב הראשון של מתי (או לפחות היה כתוב שם עד שהוחלט שהיה שם יותר מדי מלל). אם גולש כזה או אחר מחליט להשתמש בנו כדי לבצע את הקישור בינו לבין מי שמוכר את הרכב - אנחנו מקבלים כסף עבור החיבור הזה בלבד. אם הוא לא ביקש שנבצע את החיבור הזה, אנחנו מרוויחים דעת קהל, מיתוג, טראפיק של עוד אנשים שעשויים להיכנס וללחוץ על איזה באנר כזה או אחר או פרסומת של גוגל או לא משנה מה.

 

עכשיו בטח תגיד (ובצדק) שיש לנו אינטרס להציג קודם את התוצאות של X, שמשלם לנו יותר, מאשר של Y שמשלם פחות או של Z שלא משלם בכלל, ואני אגיד שאתה צודק, אבל פה אני חוזר לתחילת השרשור ולעניין האינטגריטי. כבר היום אנחנו מסרבים על בסיס שבועי כמעט להרבה מאוד כסף בתמורה להטיה של תוכן, ואני יכול להגיד לך בפה מלא, שכל עוד יושבים בראש החברה האנשים שיושבים כיום בראשה, האסטרטגיה הזו לא צפויה להשתנות בעתיד.

 

 

ראשית כל הכבוד על היוזמה והביצוע. עדיף אנשים שמנסים ועושים מאשר כאלה שיושבים ומקטרים ולא עושים דבר.

 

לגופו של עניין, כרגע לפחות אני לא מצליח להבין את הבשורה. אחרי כל הסיפור על מתי מהמילואים וכו'. מה הערך המוסף פה?

 

 

בסופו של דבר מי שקונה רכב יעשה את הבדיקות שלו (או לא, אבל אלה שלא בודקים כמו שצריך התאמה לצרכים, גם לא ידעו להשתמש במתי בתבונה).

 

כמו שאמרתי ל-STI, הערך המוסף עבור משתמש הקצה הוא קודם כל היכולת לקבל נקודת התחלה כלשהי. אנחנו נתקלים (גם כאן, בשרשורי ייעוץ) בהמון אנשים שצריכים רכב, בין אם הוא ראשון או מחליף רכב קיים, ופשוט אין להם שמץ של מושג מאיפה להתחיל.

 

יתרה מזו, את הבדיקות העצמאיות שאנשים מבצעים, בין אם זה נסיעת מבחן, בדיקת מלאי, מיקוח על מחיר וכו', הם מבצעים (לפחות בכל הנוגע לרכישת רכב מחברה - חדש או משומש) באתרים (פיזיים או אינטרנטיים) של החברות האלה - לכן המעבר מהמערכת שפיתחנו לאותם אתרים הוא די טבעי.

 

ואם הם רוצים לעשות עוד בדיקות בלתי תלויות כמו השוואה בין הדגמים שהם קיבלו, חקר עמוק יותר של אחד מהם, או בכלל בדיקה מחודשת של הצרכים שלהם, אז אנחנו לגמרי בעד. האם נהיה שמחים שאותו חיבור עליו דיברתי יתבצע דרכנו? חד משמעית כן. אבל האם גם מספיקה לנו הידיעה שאדם כזה או אחר לא ייפול לכל מיני טקטיקות ושכנועים של בעלי אינטרסים (הכל החל מאיש מכירות שרוצה לקבל עמלה, דרך יועץ לא אובייקטיבי של אתר אינטרנט צד שלישי וכלה בחבר פורום שבאמת רק רוצה לעזור, אבל מתוקף היותר חובב מותג X דעתו מוטה) ויבצע בסופו של דבר רכישה יותר מושכלת ונכונה עבורו​? עוד יותר חד משמעית כן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משום מה שאני בא להכניס את הפרטים על הרכב הנוכחי הרכב שלי (פרטנר 2010) לא מופיע רק אחיו התאום (ברלינגו)

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 

כרגע הוחלט להתמקד רק ברכבים פרטיים (ובוא לא נריב על ההגדרה של מי הוא רכב פרטי, יש לי מספיק מזה במשרד :lol:). בהמשך אנחנו מקווים כמובן להכניס גם רכבים אחרים.

 

כאמור, עדיין יש פספוסים אבל מהכרות עם פבל, קארספורום ובדיקות שהייתי שותף להן התקלות מטופלות

300px-Buddy_christ.jpg

 

 

רעיון נחמד וביצוע נחמד גם הוא.

יש דבר אחד שמעט חסר לי בקריטריון ה"אין לך בשביל מה להתקשר אלי, עדיף לך להתייעץ עם מתי":

 

אין כל התייחסות (שנראית לעין) לנושא אמינות הרכב. ברכבים חדשים ניחא אבל אחד הדברים שבד"כ החברים

שמים עליו הכי הרבה דגש כשבאים להתייעץ על רכב משומש זה נושא האמינות.

באופן אישי אין לי רעיון איך ניתן לשלב את זה למערכת אוטומטית בצורה אובייקטיבית. מקווה שהדמיון שלכם פורה יותר ותמצאו דרך.

תודה על המאמץ, רעיון מבורך.

שיחקתי עם המערכת מספר פעמים והתוצאות היו מעורבות. חלק מהתוצאות מממש קרובות וחלק רחוקות מאוד מהעדפות שלי.

המלצות לשיפור ע"י התוספות הבאות:

למתקדמים אפשרות לתת עדיפות או המנעות מגיר מסויים. לדוגמה, יש אנשים שלא מוכנים לשמוע על גיר רובוטי או רציף ומחפשים רכב עם גיר פלנטרי בלבד.

הוספה של פרמטרים נוספים בהקשר ההתנהגות הדינאמית והנחות. הייתי מוסיף שאלות נוספות כדי שהאלגוריטים יבין עד כמה המשתמש רגיש לקשיחות של הרכב.

בנושא העיצוב הייתי מוסיף אופציה לבחור רכבי האצ'בק בלבד.

 

לבסוף הייתי מוסיף אופציה למקד או להתעלם מיצרנים מסויימים. עבור חלק מהמשתמשים הפילוח לפי היבשת או המדינה רחב מדי.

 

אני אענה לשניכם ביחד, כי התשובה די זהה - למשתמשים מתקדמים יותר תושק מערכת אחרת שתתן מענה כמעט לכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו. לצערי אני לא יכול להרחיב יותר מזה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע הוחלט להתמקד רק ברכבים פרטיים (ובוא לא נריב על ההגדרה של מי הוא רכב פרטי, יש לי מספיק מזה במשרד [emoji38]). בהמשך אנחנו מקווים כמובן להכניס גם רכבים אחרים.

 

 

[ATTACH=CONFIG]517693[/ATTACH]

 

 

 

 

 

אני אענה לשניכם ביחד, כי התשובה די זהה - למשתמשים מתקדמים יותר תושק מערכת אחרת שתתן מענה כמעט לכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו. לצערי אני לא יכול להרחיב יותר מזה.

לא מדבר על זה מה שהזוי שברלינגו כן מופיע [emoji1787]

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטט:

"למה אנחנו עושים את זה?

כי חרטנו על דגלנו מטרה אחת פשוטה - לאפשר לכל אדם שגולש ל-CarsForum, לקבל מידע אובייקטיבי, אמין, מקצועי ונקי מכל אינטרס מסחרי. כי אנחנו מאמינים שתחום הרכב, על כל המורכבות, הסיכובים, הקומבינות, והפחד הטהור שאנשים מרגישים כשהם מחליטים להחליף מכונית הם ממש לא גזירת גורל. כי אנחנו מאמינים שיש לנו את המשאבים, הרצון והיכולת להפוך את התהליך הזה גם אם לא למשהו מהנה כמו שהוא לכם ולנו, אז לפחות לכזה שלא גורם לסבל או מועקה"

 

אין שום תזכורת בשום מקום שהפורום מקבל כסף. נשמח אם תוסיפו את המשפט בפוסט הראשוני.

מאמין לכם. לא נחמד שגילוי נאות צריך לבוא בצורה כזאת. בדיוק עונה להגדרת "מוזר".

אחלה כלי, שרות קל ומהיר שגם מכניס לכם כסף בחלק מהמקרים.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני זוכר בע"פ את כל התשובות שלי ו/או שעת ביצוע החיפוש. (מדובר בחיפוש אחר רכב חדש. מחיר עד 140,000 ש"ח)

בתור תשובה ראשונה קיבלתי רכב AUDI A1 1.0 אוטומט 3 דלתות, במחיר מחירון של 130,700 ש"ח.

וכאן מתעוררות 2 בעיות :

1. אין דגם כזה באתר של היבואן ו/או באתר של היצרן.

2. המחיר מחירון של הדגם הכי זול בגרסת A1 הוא 149,000 ש"ח (לפני אגרת רישוי) -> דגם : A1 Sportback 30 TFSI

 

בתור תשובה שניה קיבלתי אאודי A1 Sportback כאשר מחיר המחירון שלו הוא כביכול 134,700 (כ-14K פחות ממחיר מחירון של יבואן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי את הכלי. השאלות מעטות מידי ולא מספיק ממוקדות, ובעקבות זאת התוצאות לא רלוונטיות. כמעט בכל המכונית שהוא הציע לי לא הייתי נוגע עם מוט 3 מטר.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לבחור להאמין או לא להאמין למה שאני אגיד עכשיו, שתי הבחירות לגיטימיות.

 

עכשיו בטח תגיד (ובצדק) שיש לנו אינטרס להציג קודם את התוצאות של X, שמשלם לנו יותר, מאשר של Y שמשלם פחות או של Z שלא משלם בכלל, ואני אגיד שאתה צודק, אבל פה אני חוזר לתחילת השרשור ולעניין האינטגריטי. כבר היום אנחנו מסרבים על בסיס שבועי כמעט להרבה מאוד כסף בתמורה להטיה של תוכן, ואני יכול להגיד לך בפה מלא, שכל עוד יושבים בראש החברה האנשים שיושבים כיום בראשה, האסטרטגיה הזו לא צפויה להשתנות בעתיד.

 

 

אז אולי אפשר , גילוי נאות? מי הם האנשים מאחורי הפורום הזה? ידוע כי ישנם כותבים/מובילי דעה שעיסוקם העיקרי בכתיבה באתרים שונים (כבישים, iCAR ואללה ודמיהם) שאינני מטיל בהם כל דופי, אבל בכל זאת בוחן את הנכתב בראייה שונה, בהנחה שהם ישקלו מילות ביקורת, על מנת שלא לפגוע בפרנסתם.

דעתם חשובה, אבל בהשוואה לכותבים שהם עתירי נסיון מתפקידיהם , כדוגמת מנהלי ציי רכב או בעלי נגישות טובה מרובנו לנושא והם אינם "עיתונאים" בהגדרה, אני נוטה לשקול יותר את הנאמר והנכתב על ידם.

 

כשאני נשאל או מתבקש לסייע, אני לא נוטה להפנות למבחני רכב מקומיים בלבד ולשמחתי יש לי נגישות למידע מעבר לשמועות וכתבות ולא מעט מנסיון hands-on.

(נסו למצוא כתבות על סדקים בראשי מנוע בטויוטה אוונסיס משנות 2000 מוקדמות :roll: שמתגלים אחרי כ 50-70 אלף קילומטר בלבד)

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד זה פבל, אני קונה בעיניים עצומות. העניין הוא שלמיטב הבנתי הוא לא מהבעלים של הפורום, ולא נראה לי שהוא חותם על הדו"ח השנתי לרשם החברות או על הדו"ח למס הכנסה. לעתים יש תחושה שבעלי הממון נוטים להשתמש בשיטות שונות ומשונות על מנת לייצר עוד קצת מעות ובדרך להשתמש בתומתם של חלק מהכותבים והקוראים. אתם מוזמנים לבדוק כמה עולה UAT.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז גם אני החלטתי לנסות את מתי.

בפעם הראשונה כיוונתי להחלפה של הקופר אס שלי במשהו דומה ואכן קיבלתי שלל המלצות על צורות שונות של S משומשות והייתה רק טעות אחת, בראש סדר העדיפויות היה "אוטומט" וקיבלתי הצעה לS1 (ידנית בלבד).

 

בפעם השנייה הלכתי על רכב חדש\0 ק"מ בלבד עם דרישות מעט שונות.

שם קיבלתי 20 תוצאות כאשר עלו מספר בעיות:

1. דגמים שאינם משווקים כלל כבר מספר שנים: גרסאות של פיאט 500 דור קודם, סוזוקי ג'ימני ב120K (הייתם רוצים, אה? :) )

2. מחירי מחירון לא עדכניים (איביזה, ארונה, קקטוס ועוד)

3. מיקסום התקציב - בכל דגם המערכת הציעה לי את רמת הגימור הגבוהה יותר ששואפת לתקרת התקציב שהגדרתי. למה שהמערכת לא תציע את כל קשת הדגמים שנכנסים במחיר? אולי מבחינתי שווה לוותר על גג פנורמי\חישוקים גדולים\ריפודי עור (שאני אפילו מעדיפה להימנע מהם) בשביל לחסוך סכום נכבד?

 

שיהיה המון בהצלחה!

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...