Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יונדאי I25, שנת 2011, 133,000 ק"מ.

לפני שנתיים נכשלתי בטסט על נקישות בהגה, ניגשתי למוסך ש"חיזק" את המסרק בכמה מאות ש"ח והרכב עבר טסט.

עכשיו נכשלתי על אותה בעיה שוב, התייעצתי עם מוסך אחר (שהרכב יצא ממנו מטיפול שנתי לפני שניגשתי לטסט) שאמר שצריך לשפץ את המסרק ב-1300 שקל.

שאלתי אותו לגבי "חיזוק" המסרק כמו שעשו לי פעם קודמת, אבל הוא אמר שאם כבר חיזקו אז רוב הסיכויים שחייב לשפץ.

בסוף הוא הסכים לנסות לחזק ב-450 שקל ולראות אם יעבור טסט (אם לא - יעשה שיפוץ).

 

קראתי כאן בפורום אנשים שאומרים שבדגם הזה אפשר לתקן את הבעיה בוודאות בכמה מאות שקלים, השאלה היא למה המוסך אומר שגם אחרי "חיזוק" המסרק לא בטוח שהוא יעבור טסט, והאם יש לכם דרך לדעת בדיוק מה צריך לעשות וכמה זה יעלה, כדי שאוכל להגיד למוסך בדיוק מה אני רוצה.

 

תודה

פורסם

אצלי ב I20 הרכב נכשל טסט על נקישות. ניגשתי למוסך שהחליף קופלונג ופתר את הבעיה, אבל, הוא חיזק ממש את המסרק והיה קשה להזיז את ההגה, שאלתי אותו למה הוא עשה את זה? ואז אמר לי שהמסרק גם קצת מרעיש ועלולים להכשיל אותי טסט.

חצי שנה לפני כן, במוסך אחר אמרו לי שיש נקישות בהגה והמסרק דורש החלפה.

ככה שיש מצב טוב שזה המסרק, מציע לקבל חוות דעת ממוסך נוסף, זו מחלה ידועה ביונדאי.

פורסם
לידידה היתה בעיה זהה (גם לפני טסט) לפני כמה שבועות, ממליץ לעבור על הדיון המוצלח מאוד של אסף: פה

 

תודה, אבל אין לי ידע/נסיון במכונאות ולכן זו לא אופציה

פורסם

אין מה להיתעסק בחיזוקים ולעקוף בעיה קיימת. אם הבעיה בקופלונג הגה תחליף אל תשחק עם זה. אם הבעיה במסרק ההגה תחליף אל תשחק עם זה. החלפה של קופלונג נעה סביב ה 800 שח. החלפה של מסרק הגה נעה סביב ה 1200 שח. מסרק חדש לרכב הזה בחנות חלפים עולה אם אני זוכר נכון סביב ה 700 שח. בכל מיקרה לכאן לכאן אני ממליץ לך להתייעץ גם עם אסף אני מאמין שהוא יושיע אותך...

פורסם
אין מה להיתעסק בחיזוקים ולעקוף בעיה קיימת. אם הבעיה בקופלונג הגה תחליף אל תשחק עם זה. אם הבעיה במסרק ההגה תחליף אל תשחק עם זה. החלפה של קופלונג נעה סביב ה 800 שח. החלפה של מסרק הגה נעה סביב ה 1200 שח. מסרק חדש לרכב הזה בחנות חלפים עולה אם אני זוכר נכון סביב ה 700 שח. בכל מיקרה לכאן לכאן אני ממליץ לך להתייעץ גם עם אסף אני מאמין שהוא יושיע אותך...

 

תודה

לא יודע מי זה אסף, אבל מקווה שיגיב פה

×
×
  • תוכן חדש...