Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה אוקטביה Vrs 245, רשמים ראשוניים מהרכב החדש


igalkr11
שימו לב! השרשור הזה בן 1906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למה לכתוב אם אפשר לראות?

הסבר מעולה חחח

 

אני מסכים שהיא לא נראת הכי סליפרית בגלל הג'אנט והצבע וכן הרבה אנשים שאלו אותי על הרכב כי לא הבינו מזה כל כך.

אבל הרוב המוחלט יחשוב שזה מונית, לצורך העניין אתמול השכנה שלי אמרה לי תתחדש על הרכב, ואמרה לי זה רכב טוב הרבה מוניות קונות כזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך העניין אתמול השכנה שלי אמרה לי תתחדש על הרכב, ואמרה לי זה רכב טוב הרבה מוניות קונות כזה...

או! זהו! בדיוק!

זאת התגובה שהכי כיף לקבל :lol:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה של השכנה באמת קורעת וזה מסוג התגובות שדווקא בנאדם רוצה לקבל על הרכב הזה. אולי תעשה פעם סיבוב לשכנה במונית שתגיד לך איך זה בהשוואה למוניות סקודה אחרות שעלתה עליהן ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחילה, אבל הסקודה הזו, כמה שמהנה, היא לא סליפרית. למעשה, אין שום דבר שיצרנים מוכרים היום שמתקרב להגדרה האמיתית של "סליפר".

 

למה לכתוב אם אפשר לראות?

גם אנשים שמבינים במכוניות, ויודעים לזהות VRS, לא יזהו "סליפר" עד שהוא יחשוף את עורו- כמו בסרטון הנ"ל. זה לא אם השכנים חושבים שמדובר בעוד מונית (הם ממילא לא יודעים מה הם רואים). מבחינה זו, הסרטון ממחיש את ההגדרה במיוחד, כי לעין המאומנת של החבר'ה בפורשה זה נראה מבחוץ כמו RS4 מונמך עם ג'אנטים רחבים ותו לא. ברגע שהתחילו "לשחק", אתה מבין שזה "סליפר".

 

ו"סליפר" אמיתי, לצורך ההגדרה, זה אפילו לא RS אלא משהו שמבוסס על רכב רגיל - נגיד, גולף 1.6 שחיצונית הוא נראה בדיוק ככה, אבל מבפנים כל יחידת ההנעה, המתלים, הבולמים ומה לא- הוחלף. המהדרין אפילו שומרים על גלגלי ברזל בשביל האפקט המלא (או חישוקים מסגסוגת בעלי עיצוב הכי אנמי שיש). אגב, אתם מבינים שסליפר כזה עולה "לייצר" הרבה יותר מאשר לקנות משהו מוכן (שבימינו, גם יהיה הרבה יותר בטיחותי, אמין ושימושי מה"סליפר"). בגלל זה הם לא נפוצים כמו בעבר. בזמני כשגרתי באנגליה ב-1993, בחבורה המוטורית שלנו היה בחור אחד עם קצת יותר כסף מהתפרנים שהיינו, שלקח אסקורט MK3 ושתל בה יחידת הנעה של סיירה קוסוורת', אבל שמר על התצורה החיצונית של שלוש דלתות סטנדרטיות. לנסוע איתו היה פשוט hilarious, מסיבות מובנות.

 

והערה אחרונה - אמנם ה"סליפר" האמיתי הולך ונהיה נדיר יותר ויותר, אבל דווקא היום עם שדרוגי תוכנות אפשר להתקרב למושג, כשאתה נוהג רכב בעל כ"ס מוצהר נמוך ממה שקיים, ורק אם תדביק GIAC מאחור ידעו את זה...

 

פות"ש, תתחדש ותהנה - הסקודה הזו היא כנראה השילוב המוצלח ביותר בין שימושיות לכיף, ויופי לך שקנית אותה.

:mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

יכול להיות. אבל קח בחשבון שאנחנו רק מתקרבים להגדרה, כי מה לעשות, לא תגיע להפרשי כ"ס\מומנט בין הרכב המקורי ורכב עם תוכנה, לכזה שהחליפו לו יחידת הנעה למשהו הרבה יותר מפלצתי.

 

נניח, דוגמא מ-VAG; זה שתיקח גולף 150 ותוסיף לו תוכנה - לכמה תגיע? אני מדבר על גולף (שנראה כמו) 150 אבל עם משהו כמו 450 כ"ס, וזה יקרה רק עם החלפת מנוע ושאר ירקות. כמובן, לא משתלם בעליל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ו"סליפר" אמיתי, לצורך ההגדרה, זה אפילו לא RS אלא משהו שמבוסס על רכב רגיל

זאת גישה אחת, כנראה ה״טהורה״ ביותר.

קיימת גישה אחרת, שבה לוקחים רכב בסגנון השקודה הנ״ל ומורידים לה את החצאיות / קישוטים / מדבקות כך שתיראה כמו 1.4.

בשני המקרים, יודעי דבר יבחינו במידת צמיגים לא שגרתית, אפילו עם חישוקי ברזל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגדה אורבנית מספרת על סקודה ראפיד פשוטה עם מדבקות של חברה כלשהיא שמסתובבת בכבישי ארצנו. מושתלת מנוע גיר מחשב של שירוקו 2.0.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת גישה אחת, כנראה ה״טהורה״ ביותר.

קיימת גישה אחרת, שבה לוקחים רכב בסגנון השקודה הנ״ל ומורידים לה את החצאיות / קישוטים / מדבקות כך שתיראה כמו 1.4.

בשני המקרים, יודעי דבר יבחינו במידת צמיגים לא שגרתית, אפילו עם חישוקי ברזל.

נכון, וכמובן שזה גם זול יותר מהגישה הטהורה. אגב, יודעי דבר ידעו גם לפי הכנפים המנופחות מלפנים (לפעמים גם מאחור).

 

יש בארץ כמה גולפים דור שני שנראות פשוטות מאוד ומתחת מסתתר V6 עצבני גדוש

אגדה אורבנית מספרת על סקודה ראפיד פשוטה עם מדבקות של חברה כלשהיא שמסתובבת בכבישי ארצנו. מושתלת מנוע גיר מחשב של שירוקו 2.0.

יפה, לזה בדיוק אני מתכוון.

 

מכיר אישית גולף 1.4 עם מדבקת איך אני נוהג , ועם 200 סוסים משוערים....אפילו נראית די טוב.

200 זה קצת... נתחיל ב-300 ונתקדם משם.

 

הנה דוגמא (קיצונית, אני מודה) לאחד ה"סליפרים" הכי ידועים (במקרה שלו, הוא מזמן לא סליפר כי כבר מכירים את הרכב):

 

boba-golf6.jpg

 

טוב, אני לא רוצה לחטוף את השרשור. פות"ש מאחל לך שוב שתתחדש ותהנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1906 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...