Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי אתמול מצלמת רכב לרכב של אבא שלי Trasporter T5 ואני רוצה שהמצלמה תתחבר ישירות לפיוזים של הרכב בלי להשתמש במטען שמגיע עם המצלמה VIOFO A119S.

 

 

 

 

 

 

ממה שהבנתי אני צריך ממיר מתח 12V ל- 5V עם יציאה של MicroUSB כזה:

xXLmaXG.jpg

 

 

https://www.aliexpress.com/item/DC12V-to-5V-Inverter-Converter-Micro-USB-Hard-Wired-Car-Charger-for-GPS-Tablet-Phone-DVR/32638475378.html

 

 

 

 

 

 

בנוסף צריך מפצל פיוזים כזה:

s-l500.jpg

https://www.ebay.com/sch/sis.html?_itemId=400984176227&_nkw=2+Pcs+12V+Add+A+Circuit+Micro+Blade+Fuse+Box+Holder+APS+ATT+Piggy+Back+Fuses+Tap&_trksid=p2047675.m4096.l9146

 

 

ופיוז נוסף אחד כמו אלו:

s-l1600.jpg

http://www.ebay.com/itm/221827263789

 

 

 

 

כמה שאלות:

 

  • איך אני יודע איזה מפצל פיוזים לבחור כי הבנתי שיש 2 סוגים שהחיבור שלהם טיפה שונה
  • איזה פיוז חדש (לא המקורי) אני קונה, 3 אמפר? 5 אמפר? 10 אמפר? כי לפי מה שרשום הממיר מוציא 1.5 אמפר.
  • האם אני יכול פשוט לבחור בלוח חריץ פנוי (שאין לו פיוז) ולחבר לשם את המפצל?

 

 

פה אפשר לראות תמונה שצילמתי של תיבת הפיוזים של הרכב שליד הנוסע

http://i.imgur.com/HR6O9wY.jpg

 

 

ופה אפשר לראות הסבר לאן כל פיוז שייך

http://www.1946vw.co.uk/vwbooks/vw_info/T5_pdfs/T5%20Fuse%20etc%20Info.pdf

פורסם

זה פיוז מסוג מיני.

 

כן אתה יכול בעזרת הציוד שהראית לחבר אותו ישירות לבית נתיך פנוי בתיבת הנתיכים ברכב רק תוודא אם זה מתח קבוע מהמצבר או מתח אחרי סוויץ'

 

עוד אפשרות היא להשתמש בנעל כבל שמתלבת ישירות על רגל של פיוז מיני (לא הצלחתי כרגע למצוא אחת כזו באליבאבא אבל לרוב המתקינים בארץ יש כאלו) או פשוט ללפף את הכבל על רגל אחד הפיוזים בתיבת הנתיכים ולהחזירו למקום (מאוד חאפרי - אבל עושה את העבודה).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על התגובה.

 

1. אתה מתכוון שברכב אצלי הפיוזים הם מסוג מיני? http://i.imgur.com/HR6O9wY.jpg

2. אם אני מחבר לנתיך פנוי, האם במפצל אני צריך בכל זאת להכניס 2 פיוזים?

3. "

להשתמש בנעל כבל שמתלבת ישירות על רגל של פיוז מיני" אם תצליח למצוא יהיה מעניין לראות למה אתה מתכוון.

פורסם

לצערי אני לא מצליח למצוא את הנעל כבל הספציפית הזו.

 

אתה צריך לבדוק בעצמך איזה פיוזים יש לך ברכב.

 

ולמרות הכל הצלחתי למצוא תמונה של משהו דומה עד כמעט זהה בגוגל:

 

http://www.jttproducts.com/resize/Shared/Images/Product/Mini-Fuse-Power-Tap/1210c.jpg?bh=250

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...