Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאן כולם ממהרים?


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 2636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מצדיק את ההתנהגות שלה, אבל מבין למה היא התעצבנה.

 

אם הייתי נוהג מאחורי מישהו שמשאיר כאלה פערים מפנים, גם אני הייתי מתעצבן.

 

לא רואים טוב במצלמה, אבל ממרחק גדול, אני ראיתי את הרמזור מתחלף מירוק לאדום

ניתן לראות שהרכבים שנסעו לפני לא הספיקו לעבור בירוק

במצב כזה אין באמת לאן למהר, ואז לתת ברקס ולעמוד זמן רב יותר בהמתנה לרמזור ירוק

 

בנוסף שמרתי מרחק ונסעתי לאט יחסית כי כמה שניות לפני תחילת הסרטון,

בצומת,בשדרה, רכבים חצו מבלי לתת לי זכות קדימה.

 

בנוסף ראיתי את הטנדר הלבן, שנסע לפניי בנתיב הימני נצמד לרכב שלפניו,

חששתי לעקוף אותו, כי צפיתי שהוא יחתוך אותי בניסיון לעקוף את הרכב אליו נצמד

מה שאכן קרה והוא אכן נכנס לי לנתיב, בערך רבע נתיב, כמובן מבלי לאותת,

בדיוק כשהרכב שלפניו פנה ימינה(חסך חצי שנייה, כדי לעמוד יותר זמן ברמזור אדום)

 

הרוב לא ממהרים זה פשוט העצבים של הפקק ומחפשים על מי להוציא את העצבים.

היית צריך ללמד אותה לקח, לתת לה עקיפה ואז לחסום לה תאמא שתתפוצץ לא בגלל זה שהיא חתכה רק בגלל הקללה.

 

במקרה של צפירה, גם תלוי איזה צפירה נותנים אם זה אחת קטנה אז אני משתדל להתקדם ביפה, אם זה צפירה ארוכה ומגעילה אז אני עושה להם תמוות.

פרנציפ:evil:

לא הייתה שום אפשרות בטוחה לעקוף אותה עם מכונית בגלל מצב התנועה,

בשנים 2002-2006, לפני עידן המצלמות, היו לי אופנועים, אז הייתי מקפל לנהגים כאלה את המראה השמאלית, או נותן בעיטה קלה, בלי נזק, באמצעות הרגל הימנית, למראה או לדלת

וממשיך להתקדם בין רכבים בפקק, ככה שלאותו הפסיכי לא היה שום סיכוי להשיג אותי.

גם לאף אחד לא הייתה באותה תקופה מצלמת וידאו ברכב,

אז מקסימום יכלה להגיש תלונה במשטרה

(ללא סירטון=מילה מול מילה=חוסר ראיות, ללא נזקים/נפגעים=חוסר עניין לציבור)

מה שכן עשיתי, דיברתי בטלפון+העברתי במייל ובוואצאפ את הסרטונים, לקציני הרכב של חברת ההשכרה אוטו-ליס+של מקום העבודה שלה, הם מאוד הפתיעו אותי מהרצינות בה התייחסו לתלונה. הבטיחו לעשות בירור רציני ולעדכן אותי לגבי הטיפול בתלונה.

 

אני חייב לשבח את האדיבות והרצינות, של רן מזרחי, היועץ המשפטי, של מקום העבודה,

(חברת הביטוח DavidShield, אשר מתמחה בביטוחי בריאות לעובדים ישראלים ברילוקיישן)

אשר התקשר אליי לאחר שצפה בסרטונים ושוחח איתי והקשיב לי ארוכות באדיבות ובסבלנות

עריכה אחרונה על ידי vjoded
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה מתבלבל קצת. שומרי דרך היא לא זרוע של המשטרה ולא יוזמה של המדינה. מדובר ביוזמה חברתית שהמשטרה משתפת איתה פעולה. היזמים אגב עבדו קשה מאוד כדי לעמוד בהרבה תנאים ע״מ שהמשטרה תסכים לשת״פ הזה.

 

וממש לא מדובר ב״אכיפה אזרחית״. המתנדבים ביוזמה לא מחלקים דוחות, לא עוצרים פושעים ולא מענישים אותם. כל מה שהם עושים הוא דיווח - דרך פלטפורמה מסודרת שאושרה ע״י גורמים משפטיים - על עבירות שהם רואים. ד״א גם אתה וכל אזרח אחר רשאי לדווח במשטרה על עבירה שהוא היה עד לה, כל מה שהיוזמה הזו עושה היא להנגיש את העניין עבור עבירות תנועה ספיציפיות. אתה הרי לא מתנגד לדוחות שניתנים לאזרחים שצולמו במצלמת רמזור, נכון? התפקיד של המתנדבים ביוזמה שקול לגמרי למצלמת רמזור כזו.

 

זו לא היוזמה החברתית הראשונה לשתף פעולה עם המשטרה וכנראה גם לא תהיה האחרונה. לא ברור למה אתה כ״כ מתנגד אליה, או למה כ״כ מפריע לך שהיא מתקיימת. אני כמובן מסכים איתך שהמשטרה צריכה להפנות יותר משאבים לאכיפת עבירות בריונות (על פני עבירות מהירות), אבל במקביל לדעתי יש מקום גם ליוזמות חברתיות שמסייעות בכך.

ההבדל הוא מאוד פשוט.

כשנהג מגיע למשפט ומולו עומד שוטר שמעיד השופט מאמין ברוב המקרים באופן אוטומטי מכיוון שהשוטר אמור להיות נקי כפיים ולא בעל אינטרס להרשיע את האזרח.

באכיפה אזרחית לעומת זאת אם אתה נוסע כרגיל ו"שומר דרך" בטוח שחתכת אותו בכביש או עשית כל דבר אחר שעצבן אותו, הוא יתעצבן ועכשיו יש לו את הכלים לנקום בך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הוא מאוד פשוט.

כשנהג מגיע למשפט ומולו עומד שוטר שמעיד השופט מאמין ברוב המקרים באופן אוטומטי מכיוון שהשוטר אמור להיות נקי כפיים ולא בעל אינטרס להרשיע את האזרח.

באכיפה אזרחית לעומת זאת אם אתה נוסע כרגיל ו"שומר דרך" בטוח שחתכת אותו בכביש או עשית כל דבר אחר שעצבן אותו, הוא יתעצבן ועכשיו יש לו את הכלים לנקום בך.

אילו כלים? שוב אתה מדגים שאין לך שום מושג על מה אתה מדבר. ויותר מזה - שאתה מגיב בלי לקרוא בכלל את מה שכתבתי לך.

 

שומר הדרך שקול לחלוטין למצלמה ניידת ותו לא. הוא לא יכול ״להתנקם״ בך, הוא לא יכול לעשות שום דבר חוץ מלצלם ולשלוח את הצילום למוקד. אין לו שום ״כלים״ לנקום בך אם לא עשית שום דבר רע. על הצילום שהוא שולח עובר יותר מאדם אחד (במוקד המשטרתי) ואם יש איזשהו ספק בביצוע העבירה הדיווח נפסל. בדיוק כמו (אני מקווה) שנעשה עם צילום של מצלמת רמזור או מצלמת מהירות.

 

ד״א, ההנחיות לשומרי הדרך אוסרות במפורש על מרדף אחרי מכונית מסוימת ע״מ לתפוס אותה מבצעת עבירה, וכל מי שנתפס עובר על ההנחיה (או על כל אחת משורה של הנחיות אחרות בעלות אופי דומה) מסולק מיידית מהיוזמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשדרות דב הוז, פינת המעפילים, חולון

ב5.3.2017, בשעה 7:44

נהגת בטויוטה יאריס, ליסינג, מחברת השכרת הרכב, אוטו-ליס,

שמספרה: 23-158-37

רכב צמוד של עובדת בחברת הביטוח: DavidShield

חתכה אותי בכוונה, בניסיון לגרום לתאונה, אילצה אותי לבלום, בלימת חירום

צילום ממצלמת הרכב בשמשה הקדמית:

צילום ממצלמת הרכב, בשמשה האחורית:

 

 

לא שאני מצדיק את ההתנהגות שלה אבל אתה זוחל וגורם לפקק, אין פלא שאנשים יתעצבנו.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שאני מצדיק את ההתנהגות שלה אבל אתה זוחל וגורם לפקק, אין פלא שאנשים יתעצבנו.

"זוחל" בפקק, כי האור ברמזור אדום+רכבים שלא נותנים זכות קדימה+רכבים שחותכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רלוונטי מה צבע הרמזור,שיהיה וורוד מצידי.

אתה זוחל ומעקב את התנועה,בעיר במיוחד בפקקים אין צורך לשמור קילומטר מרחק בין הרכבים,אנשים שעושים את זה גורמים רק יותר לפקקים.

בתחילת הסרטון,הספלאש הירוקה 3-4 רכבים לפניך,תן גז אתה חולם.

עוד לפני שבכלל הטנדר חשב לעקוף,ושהוא נכנס לך קצת לנתיב הספלאש 10 רכבים לפניך,בגלל דברים כאלו בדיוק פקקים נגרמים וסתם.

ובמיוחד שיש משמאלך נתיב לפניה והנתיב מלפניך פנוי,תן גז אתה מעקב גם את הנתיב לפניה,אתה עומד בדיוק בהשתלבות וחוסם רכבים.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה זוחל ומעכב את התנועה,בעיר במיוחד בפקקים אין צורך לשמור קילומטר מרחק בין הרכבים, אנשים שעושים את זה גורמים רק יותר לפקקים.

 

פקקים לא עובדים ככה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי מדבר על בין עירוני היית צודק וגם אז חלקית.

אני מדבר על עומסי תנועה בעיר.

ברגע שאחד כזה חולם בהקיץ והרמזור מתחלף ורק 2 רכבים עברו,הוא גורם לפקקים נקודה.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי מדבר על בין עירוני היית צודק וגם אז חלקית.

אני מדבר על עומסי תנועה בעיר.

ברגע שאחד כזה חולם בהקיץ והרמזור מתחלף ורק 2 רכבים עברו,הוא גורם לפקקים נקודה.

לא שאני מצדיק את ההתנהגות שלה אבל אתה זוחל וגורם לפקק, אין פלא שאנשים יתעצבנו.

 

זה לא רלוונטי מה צבע הרמזור,שיהיה וורוד מצידי.

אתה זוחל ומעקב את התנועה,בעיר במיוחד בפקקים אין צורך לשמור קילומטר מרחק בין הרכבים,אנשים שעושים את זה גורמים רק יותר לפקקים.

בתחילת הסרטון,הספלאש הירוקה 3-4 רכבים לפניך,תן גז אתה חולם.

עוד לפני שבכלל הטנדר חשב לעקוף,ושהוא נכנס לך קצת לנתיב הספלאש 10 רכבים לפניך,בגלל דברים כאלו בדיוק פקקים נגרמים וסתם.

ובמיוחד שיש משמאלך נתיב לפניה והנתיב מלפניך פנוי,תן גז אתה מעקב גם את הנתיב לפניה,אתה עומד בדיוק בהשתלבות וחוסם רכבים.

שימו לב שכול הרכבים שהיו לפני לא הספיקו לעבור בירוק, אם הייתי נוסע מהר יותר זה לא היה עוזר לאף אחד,

אני וכול מי שמאחורי היו צריכים לעמוד יותר זמן ברמזור, אפילו שניה לא היו חוסכים.

שום דבר טוב לא היה יוצא מזה שהייתי מסתכן בצומת שמאחורי(רואים במצלמה האחורית) ולא מקבל זכות קדימה,

או שהייתי מנסה לעקוף את הטנדר הלבן שצפיתי שיחתוך אותי,

סתם הייתי מסתכן בזמן שהבחורה הנחמדה בטויוטה הייתה צמודה לי לישבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נוסע מהר יותר מצמצם פערים, אתה זוחל במקום להתקדם.

אתה מעקב את התנועה מה לא ברור? למה לשמור כאלו מרווחים גדולים? למה לעקב את הנהגים אשר רוצים לפנות שמאלה?

דרך אגב רמזורים כאלו בדרך כלל מופעלים ע"י משקל ואם אתה עומד קילומטר מאחורי כולם זה משפיע על תזמון הרמזור,עוד אופן בו אתה מעקב את התנועה.

אם היית נותן גז בהתחלה ולא חולם היית עובר את הטנדר והוא לא היה מפריע לך בכלל.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אריק, הוא לא מעקב את התנועה. הגישה שלך ברורה לי, ככה חושבים הרבה נהגים כי נוסעים עם הרגש ולא תמיד מפעילים הגיון.

נניח הוא היה מדביק פער, איזה רכב היה עובר מוקדם יותר ברמזור?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב,ראה את התייחסותי לעניין המשקל,בנוסף במרחק שהוא תפס נכנסים 3-4 רכבים נוספים.

בפקקים הרעיון הוא לזרום כמה שיותר עם התנועה ולא לעקב,תאר לעצמך שאני רואה ממרחק שהרמזור אדום ואני מחליט לזחול כי הרמזור אדום ואין לאיפה למהר,בנתיים מאחורי רכבים נתקעים,במקום לזרום אתה תוקע את התנועה.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבים שאחריו אולי. רמזור לפני.

אפשר לעשות הרבה ספקולציות.

אגב, למה לא לנסוע בנתיב הימני?

 

מצטער, אבל זה נראה כמו מקרה של "צריך שניים לטנגו"

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...