Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

החלפתי מצבר ברכב והמערכת ננעלה.

אני מזין את הקוד כשהמערכת עולה, אבל אני לא יכול ללחוץ על 'GO' בגלל שהוא בקצה התחתון של המסך והטאצ' לא עובד שם! ניסיתי עם השלט, לא עוזר.

כשאני לוחץ על החלק התחתון לאורך כל המסך הוא לוחץ על מקש אחד מעל, ז"א כשאני לוחץ על 'GO' הוא לוחץ על "בייקספייס".

לפני האיפוס הכול עבד מצוין.

 

פה יש בחור עם אותה הבעיה:

 

 

מה ניתן לעשות?

אני תקוע בלי מערכת :sad:

פורסם

אשמח לדעת אם זו בעיה שאפשר לפתור או שצריך לפרק ולשלוח למעבדה.

ואם יש מעבדה באזור המרכז שאתם מכירים או מישהו שיכול לעזור?

 

תודה

פורסם

התקשרתי.

אמרו להביא את המערכת מפורקת והם יבדקו.

לפני שאני עושה את זה, אני מחפש פתרון יותר פשוט, בתקווה שיש כזה...

פורסם

ההודעה שלי לא הולכת להיות מועילה במיוחד, אבל יאללה - אני זוכר בוודאות שהיה סרטון ביוטיוב איך לעשות את זה, אבל אני לא מוצא אותו כרגע, רק של כל מיני מכשירים ישנים יותר של פיוניר, שאני לא משוכנע שרלוונטי לעדכניים יותר (הם גם לא משהו הסרטונים).

 

אאל"ט אבל, הסרטון היה מהערוץ של Five Star Car Stereo. אולי נתבקשו להוריד את הסרטון.

יכול לנסות לפנות אליהם, שמא יהיו מוכנים לחשוף את השיטה.

פורסם

תודה חברים,

 

אני אשלח להם הודעה.

ולא ניסיתי לחבר מקלדת, לא חשבתי שיש אפשרות כזאת אבל אין לי בעיה לנסות.

 

אעדכן

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ניסיתי את כל מה שהצעתם חברים, לא עזר.

Five Star Car Stereo היו מאוד נחמדים, אבל לא היה להם פתרון.

 

 

בסוף שלחתי למעבדה של עוזי רדיו, תמורת סכום "זעום" הם סידרו.

×
×
  • תוכן חדש...