Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלים אפשר לקנות בזול (יחי EBAY) - אבל לא הייתה כוונה להשוות ל KTM במצבו הנוכחי - פשוט לציין כי מבחינת הפלטפורמה עולה עשרות מונים על כל DR ומאפשרת בעזרת מעט שיפורים להנות מאופנוע זול יחסית (70000 אחרי השיפורי) - כי לי אישית אין כסף (ובקצב עליית היורו - גם לא יהיה) לקנות KTM או BMW

בכל מקרה - לקח מהעבר - תמיד יש לבחור באופנועים מקוררי מיים (אחרי שטיגנתי XR ו DR אשר היו אמורים להיות עמידים לנצח) ולכן ה XT מצא חן בעיני.

פורסם

ולסיכום:

עוד אופנוע נחמד מאד מבית YAMAHA היפנית שלא יצליח בארץ בגלל התמחור הזוועתי של מטרו.

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם
תלים אפשר לקנות בזול (יחי EBAY) - אבל לא הייתה כוונה להשוות ל KTM במצבו הנוכחי - פשוט לציין כי מבחינת הפלטפורמה עולה עשרות מונים על כל DR ומאפשרת בעזרת מעט שיפורים להנות מאופנוע זול יחסית (70000 אחרי השיפורי) - כי לי אישית אין כסף (ובקצב עליית היורו - גם לא יהיה) לקנות KTM או BMW

בכל מקרה - לקח מהעבר - תמיד יש לבחור באופנועים מקוררי מיים (אחרי שטיגנתי XR ו DR אשר היו אמורים להיות עמידים לנצח) ולכן ה XT מצא חן בעיני.

זול? 70 אלף שקל זה זול? לא, ה-DR הוא זול, זה כן.

אז נכון, בהשוואה לKTM הוא יחסית זול, אבל התמורה שונה מאוד מאוד.

אין לי רישיון, אז אני נמנע מלתת דעה אישית, אך לפי מה שקראתי, ולפי תגובות של אנשים,

ה-DR הוא יותר ממתמודד ראוי לXT, בעיקר בגלל מחירו, מה גם שהDR נהנה מעדיפות ברורה בשטח,

ודווקא על הDR כן יש לי ניסיון, היה לאבא שלי כמה שנים טובות את האופנוע הזה, ולהבדיל ממה שאתה

אומר, גם בנסיעות חזקות וטיולים ארוכים בשטח המנוע תפקד נאמנה, ובכביש? הוא יכול לשייט בדי קלות ב-130, אני ואבא נסענו במהירות הזו לא מעט פעמים לפרקי זמן יחסית ארוכים.

ואני חושב שאין לך שום זכות לקבוע ש"חובה" לקנות אופנוע מקורר מיים, יש אופנועים בעלי מערכת קירור אוויר, שאין בהם שום צורך במערכת קירור מיים, והאוויר מספיק לגמרי.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

א. אין יותר מכוניות מקוררות אוויר.

ב. אין אופנועי ספורט\שטח\ מקצועיים מקוררי אוויר

ג. כל האופנועים מקוררי האוויר תוכננו בשנות ה80 או מבוססים על תכנון כזה.

ד. גם XR 600 שהיה ברשותי וגם XR 650 וגם DR 360 סבלו מאותם בעיות - קלאץ שמטגן את עצמו, מחממים את הרוכב ברכיבות אנדורו, ראשי מנוע שהולכים בתדירות גבוהה.

ה. לעומת זאת יש ברשותי KLX חמוד שלמרות שמועות על מנועים בעייתיים עושה עבודה נהדרת

ו. משתמשים באותו שמן למנועי קירור אוויר וקירור מים - רק שטמפ' העבודה של קירור מים נמוכה יותר - הסק את המסקנה לבד.

פורסם
.

ב. אין אופנועי ספורט\שטח\ מקצועיים מקוררי אוויר

תגדיר "מקצועיים"... אני מכיר כמה אופנועי ספורט לא רעים בכלל שמיובאים לארץ מאיטליה, ומסוגלים, בכבישים מסויימים, לתפקד כמו אופנועי הדגל של הצעשיה היפנית (ולפעמים אף טוב יותר) וזאת כמובן, עם ולמרות היותם מקוררי אוויר.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

ם אולי "עושים את העבודה" אבל אותו מנוע המבוסס על קירור מים היה עובד בטמפ' נמוכה יותר (בכל סל"ד) ולכן היה מאפשר להגיע לסל"ד גבוהה יותר - כמו כן מנוע מקורר מים רגיש פחות לטמפ' חיצונית.

 

ולבסוף - אותם מנועים אשר נמצאים על כלים אשר מספקים ריגוש ופאן - הינם למעשה שיקול של עלות (הרצון לייצר אופנוע זול על שימוש בחלקים ישנים תבניות יציקה ישנות ומלאי) ולכן על אופנועי הדגל של אותם חברות איטלקיות לא תמצא קירור אוויר.

×
×
  • תוכן חדש...