Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף דור 4 מנוע 2000 - מנוע נחנק ביחד עם המון פספוסי הצתה


eliordadon
שימו לב! השרשור הזה בן 3010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

מזה כחודש הגולף (מנוע 2000 דגם APK שנת 2001) החליטה שלא בא לה לעבוד כמו שצריך...

זה מלווה בהמון פספוסי הצתה שמורגשים בכך שכל המנוע זז וביחד איתו כל הרכב ובקפייר באגזוז, העברת הילוכים לא חלקה והרגשה שאני נוסע במנוע חלש בהרבה מהרגיל.

עד עכשיו הוחלפה כל מערכת ההצתה - פלאגים חדשים ע"פ הדגם שצריך + חוטי הצתה + כויל הצתה.

אין תקלות פתוחות בVAGCOM , בוצע כיוון מצערת בתוכנה וגם כיוון טיימינג בגלל חיישן מצב קאמשאפט שנקרע.

 

מה עוד ניתן לבדוק על מנת למצוא פיתרון לתקלה ?

יש לי VAGCOM וכל כלי אפשרי על מנת למצוא פתרון..

נ.ב שמתי לב שהאלטרנטור נותן מתח די נמוך - 13.5+- , האם יכול להיות קשר לבעיה ?

 

תודה לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מוזר, האם נבדק/בוצע במוסך שסעפת יניקה ללא סדקים או שהאטמים/ צינורות של מערכת היניקה לא קרועים, בית המסנן סדוק? מסנן אוויר הוחלף? וואקום בסעפת הניקה פעול? בדיקת קומפרסיה, החלפה/ניקוי אינג'קטורים, חיישן MAF תקול. חיישן חמצן? משאבת דלק (לחץ) תקין? מסנן דלק הוחלף? ממיר קטליטי סתום? (למרות שאמורה להידלק נורת בדוק מנוע)

כל מה שרשמתי הוצע למקרה דומה בפורומים שונים של VW באנגלית, מעולם לא נתקלתי בזה אישית ויש לי בדיוק רכב כזה.

אולי שווה להתייעץ עם דיאגנוסטיקן מומחה במוסך רון (המומלץ פה בפורום) או מורשה VW אחר.

מקווה שתתגבר על הבעיות במהרה. זה נשמע כמו משהו טריקי ובחיפוש ברחבי הרשת מצאתי את הדברים מעלה. שוב, אינני רושם מניסיון אישי אבל אולי משהו יעזור אז קח הכל בערבון מוגבל.

אל תשכח לספר מה היה מקור הבעיה כשהכול ייפתר.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת קומפרסיה לא בוצעה,

הרכב עבר טיפול לפני כחודש וחצי והכל היה תקין, חיישן MAF תקין על פי איזשהו אשכול שבו רון רשם את הערכים שאמורים להיות והלכתי לפיו, ממיר קטליטי בן שנה וגם מסנן הדלק. אני מחכה לכבל של הVAGCOM שיחזור אליי ואבדוק את עניין המזרקים וההזרקה. אלה הדברים שנבדקו מתוך כל הרשימה ..

מכירים מוסך דיאגנוסטיקה טוב בבאר שבע ?

מאוד רציתי להגיע לרון אבל בעייתי מהדרום לצאת ככה עם הרכב ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור ,

תודה רבה על ההכוונה זה אכן בריחת קומפרסיה לתוך המיכל עיבוי (נוצרות בועות בלחיצה חזקה על הגז אחרי חימום הרכב וגם טיפה מים מהאגזוז) .

הפתרון היחיד לבעיה כזו זה החלפת אטם ראש ? אפשר הערכה לעלויות ? כמה יעלה רק החלק ?

מצאתי באיביי ב212 ש"ח כולל משלוח קיט שלם ביותר עם משלוח מהיר מבריטניה.

ושוב תודה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שרק החלפת אטם מספיקה. צריך לבדוק אצל חרט האם יש לחרוט למלא ולעשות יישור.

חוץ מזה,עד שלא מפרקים ראש מנוע,לא ניתן לדעת האם לא נדרש תיקון מעמיק יותר או האם חלילה אין סדק בבלוק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...