Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים וגשם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקר בגלל בעיות של זמינות בחר סקוטר להרכיב צמיגי ספורט טורינג על ברוטוס.

הצמיגים שנבחרו הם D-220 ממש לא משהו ספורטיבי או מלהיב כמו הדיאבלו או הפיילוט ספורט שסקוטר ביקש בהתחלה.

 

היום סקוטר שמח ללעוס את הקסדה.

בתזמון מושלם חזר סקוטר לביתו מכיוון השפלה בדיוק כאשר נפתחו ארובות השמיים, את הדרך הבייתה עשה סקוטר בתוך קיר מים שחור שהפנסים הקדמיים של ברוטוס מתקשים לראות דרכו. אלה לא היו תנאים אידיאליים לרכיבה, אבל במשך 50 דקות בכביש מוצף מים הדנלופים אחזו את הכביש בצורה נפלאה, נכון שהם לא אותגרו בזוויות מרשימות אבל מעבר על פסי זפת שמנוניים, פסים לבנים וסתם שלוליות עמוקות ורצופות פשוט לא הרגשו.

כנארה שעד סוף החורף הם קנו את מקומם.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
בעיקר בגלל בעיות של זמינות בחר סקוטר להרכיב צמיגי ספורט טורינג על ברוטוס.

הצמיגים שנבחרו הם D-220 ממש לא משהו ספורטיבי או מלהיב כמו הדיאבלו או הפיילוט ספורט שסקוטר ביקש בהתחלה.

 

היום סקוטר שמח ללעוס את הקסדה.

בתזמון מושלם חזר סקוטר לביתו מכיוון השפלה בדיוק כאשר נפתחו ארובות השמיים, את הדרך הבייתה עשה סקוטר בתוך קיר מים שחור שהפנסים הקדמיים של ברוטוס מתקשים לראות דרכו. אלה לא היו תנאים אידיאליים לרכיבה, אבל במשך 50 דקות בכביש מוצף מים הדנלופים אחזו את הכביש בצורה נפלאה, נכון שהם לא אותגרו בזוויות מרשימות אבל מעבר על פסי זפת שמנוניים, פסים לבנים וסתם שלוליות עמוקות ורצופות פשוט לא הרגשו.

כנארה שעד סוף החורף הם קנו את מקומם.

סקוט,סתם בשביל העניין.

דיאבלו ופיילוט לסוגיהם לא נטחנו אצלך מאד מאד מהר?

זוכר עם איזה צמיגים מקוריים הוא מגיע?

אין כמו לגרף עלים!

פורסם
סקוט,סתם בשביל העניין.

דיאבלו ופיילוט לסוגיהם לא נטחנו אצלך מאד מאד מהר?

זוכר עם איזה צמיגים מקוריים הוא מגיע?

מהר מידי. :cry:

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

I rest my case.

 

צמיג ספורט-טורינג הגון יתן הרבה הרבה יותר מצמיג-רך-ספורט-תותח-יום-הדין-אחושילינג בתנאי יום יום.

 

אם "רכיבה-ספורטיבית" היא לא על מסלול, לרוב גם שם.

פורסם
I rest my case.

 

צמיג ספורט-טורינג הגון יתן הרבה הרבה יותר מצמיג-רך-ספורט-תותח-יום-הדין-אחושילינג בתנאי יום יום.

 

אם "רכיבה-ספורטיבית" היא לא על מסלול, לרוב גם שם.

היה CASE בזה? :conf:

פורסם

כרגיל, האזרח צודק לחלוטין.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
I rest my case.

 

צמיג ספורט-טורינג הגון יתן הרבה הרבה יותר מצמיג-רך-ספורט-תותח-יום-הדין-אחושילינג בתנאי יום יום.

 

אם "רכיבה-ספורטיבית" היא לא על מסלול, לרוב גם שם.

אם באחיזה נטו עסקינן

אני מוחה מוחה מוחה.

בכביש יבש (ומניח שבמסלול - עדיין לא הייתי אבל היקש לוגי)

"צמיג-רך-ספורט-תותח-יום-הדין-אחושילינג" יתן את מה ש"צמיג ספורט-טורינג הגון" לא יתן לעולם.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
אם באחיזה נטו עסקינן

אני מוחה מוחה מוחה.

בכביש יבש (ומניח שבמסלול - עדיין לא הייתי אבל היקש לוגי)

"צמיג-רך-ספורט-תותח-יום-הדין-אחושילינג" יתן את מה ש"צמיג ספורט-טורינג הגון" לא יתן לעולם.

אתה מוחה ואני בוכה

אני זוכר מפורום אחר שהם הביאו מבחן ממגזין גרמני שבדקו שם צמיגים מדרגות שונות , נסעו פה ושם עצרו ובדקו את הטמפרטורה של הצמיג.

הפואנטה היא שצמיג ספורטיבי יעיל (מיטב האחיזה) כשהוא חם , וככל שנוטים יותר לתיור טמפרטורת העבודה היעילה יורדת.

לפי הבדיקות שלהם אף צמיג לא הגיע לטמפרטורה אידיאלית ברכיבת כביש שוב לא במסלול.

המסקנה היתה שצמיג ספורט-תיור שדורש טמפרטורה נמוכה יותר יחסית אפשר להתקרב לטמפרטורה הזו ביותר קלות מאשר לאחד ספורטיבי ולכן בשימוש הרגיל הוא יהיה יותר אפקטיבי.

אדום! רק אדום!!!!

מה אין במלאי?

רק Kתום !! רק Kתום !!!!

פורסם
אתה מוחה ואני בוכה

אני זוכר מפורום אחר שהם הביאו מבחן ממגזין גרמני שבדקו שם צמיגים מדרגות שונות , נסעו פה ושם עצרו ובדקו את הטמפרטורה של הצמיג.

הפואנטה היא שצמיג ספורטיבי יעיל (מיטב האחיזה) כשהוא חם , וככל שנוטים יותר לתיור טמפרטורת העבודה היעילה יורדת.

לפי הבדיקות שלהם אף צמיג לא הגיע לטמפרטורה אידיאלית ברכיבת כביש שוב לא במסלול.

המסקנה היתה שצמיג ספורט-תיור שדורש טמפרטורה נמוכה יותר יחסית אפשר להתקרב לטמפרטורה הזו ביותר קלות מאשר לאחד ספורטיבי ולכן בשימוש הרגיל הוא יהיה יותר אפקטיבי.

אז מה שאתה בעצם אומר זה שתחושת האחיזה הנפלאה על צמיגי ספורט "דהלוקס" בכל רכיבה ספורטיבית ולצורך העניין בכל פניה חדה גם אם במהלך רכיבה "רגילה" מופרכת מיסודה ומושתתת על תהליך של סוגסטיה עצמית בסגנון "היי קניתי צמיגים - רכים - תותחים - יום הדין - אחל שילינג באלפי שקלים אז בטוח שהאחיזה שלהם מדהימה!!!"

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם

אז מה שאתה בעצם אומר זה שתחושת האחיזה הנפלאה על צמיגיספורט "דהלוקס" בכל רכיבה ספורטיבית ולצורך העניין בכל פניה חדה גם אם במהלך רכיבה "רגילה" מופרכת מיסודה ומושתתת על תהליך של סוגסטיה עצמית בסגנון "היי קניתי צמיגים - רכים - תותחים - יום הדין - אחל שילינג באלפי שקלים אז בטוח שהאחיזה שלהם מדהימה!!!"

הוא לא אמר את זה.

ניסית בעבר צמיגי ספורט-תיור לעומת צמיגי סופר-ספורט על האופנוע לשם ההשוואה?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
הוא לא אמר את זה.

ניסית בעבר צמיגי ספורט-תיור לעומת צמיגי סופר-ספורט על האופנוע לשם ההשוואה?

לא , אני נוהג לכתוב דברים שלא מבוססים על נסיוני האישי :roll:

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם

אני מצטט את performace bikes גליון פברואר 2005 (סקוטר אתה מכיר אותו :wink: ) עמוד 44:

"Super-sticky tires, like Dunlop D208RR, are usually no good for stop/start road riding as they take longer to warm up and require keeping at a ccertain temperture for optimum grip.

Superb for track stuff, though, obviously .

For the road, tyres like the Bridgestone BT-014 or the Pirelly Diablos offer fast warm up times ,work well in the wet , give decent mileage returns and will hack the track."

מישהו צריך תרגום

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם

ציטוטים מפה ועד הודעה חדשה , בפועל ?

בפועל , מרביתנו , אם יוצע לנו לבחור ללא תשלום בין שני צמיגים– d208rr או pirelly Diablo

, נבחר באפשרות הראשונה .

למה ? הרי לפי כל הציטטות והקישורים הצמיג "הפחות ספורטיבי" מתאים יותר לרכיבות ספורטיביות שאינן במסלול..

הסיבה שלי , מהתחושות שלי ובסתירה לכל הציטטות – אני מרגיש הרבה יותר טוב על צמיג סופר ספורטיבי מאשר על צמיג ספורט תיור , איכות "ההדבקה" לכביש של הצמיגים אינה ברת השוואה. ההשוואה האישית שלי היא בין מישלין pilotrace לpirelly Diablo ואין מה להשוות , המישלין הספורטיבי לוקח בגדול.או לחילופין מצלר (שמפאת גילי המופלג איני זוכר בדיוק את הדגם , אבל הוא היה אכול שלוקי טופ אוף דה טופ ספורטיבי) מול d207 .

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

×
×
  • תוכן חדש...