Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסוגן אפ! עוברת מתיחת פנים, החידוש העיקרי- טורבו


bencl100
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

קישור לכתבה- http://cars.walla.co.il/item/2937272

אמ;לק-

גולת הכותרת היא מנוע 1.0 TSI חדש, בעל 90 כ"ס ו-17 קג"מ (1500 סל"ד). צריכת הדלק המוצהרת- 22 ק"מ לליטר. בפועל- לא 22 ק"מ לליטר. התיבה היא ידנית 5 הילוכים, ההנעה קדמית, המכונית שוקלת פחות מטון וכל השעטנז הנ"ל מביא לתוצאה של 10 שניות למאה במיאוץ הקלאסי ואם יש לכם מסלול מירוצים במדינה אז גם תוכלו לראות 170 קמ"ש על מחוון המהירות.

מעבר לזה, יש את כל ה-USUAL של מתיחות הפנים- נורות LED מקדימה, בקרת אקלים דיגיטלית משופרת, כניסות USB, בלוטות' ועוד.

 

מעניין לראות אותה ואת הספארק שנחשבות (לדעתי) כ"שיאניות הכוח" במבחן השוואתי.

 

מתי יגיע לארץ/תמחור- טרם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אחלה מומנט ואחלה הספק, חבל שזה לא משודך לגיר ידני בעל 6 יחסי העברה.

מקווה שבמסגרת מתיחת הפנים המחיר ישאר סביר ולא יזנק לאיזור ה85-90 אלף ש"ח ושסוף סוף יהיה תריס מיזוג מרכזי נורמלי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע מעניין,מקווה שהיא לא תהיה מתומחרת כמו הפנדה twin air.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורבו זה תוספת מענינת, זה אומר שאפשר לשדרג קלות את הביצועים על ידי צ'יפ. מענין אם יש הבדלים במנוע לאומת המנוע 110 סוסים שמותקן באיביזה/פולו.

 

אני מריח פה אפשרות לקבל מעל 20קג"מ מומנט עם משהו כמו 130 סוסים. למשקל פחות מטון זה הרבה מאוד.

 

למשל כאן:

http://www.venturatuning.nl/chiptuning-polo-1.0-tsi-95-pk.html

כך פולו שח 95 סוסים הופך ל118 עם מעל 20 קג"מ מומנט.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הידנית היום עולה 65 בערך ואין אבזור בכלל. אם יעלו לאזור ה80 בגלל הטורבו לדעתי הדבר הזה לא ימכור. הסיבה לכך היא שלדעתי מעבר לסמל עם ישראל אוהב אבזור והרכב הזה פשוט ערום. זו דעתי בכל אופן.

טוב יעשו צ'מפיון אם ישאירו את הרכב מתחת ל-69K ואולי יוסיפו גרסה טיפה יותר מאובזרת ב70 וקצת.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם תהיה מתומחרת כמו הפנדה ההיא שאפילו יחידה אחת ממנה לא עלתה לכביש(!), יקנו אותה כי זה פולקס-גרמני-יקה-טבטוני-וואגן.

 

אני לא חושב האפ הנוכחית לא זוכה להצלחה מסחררת,כניראה אנשים יושבים ברכב ורואים זה לא בדיוק גולף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הידנית היום עולה 65 בערך ואין אבזור בכלל. אם יעלו לאזור ה80 בגלל הטורבו לדעתי הדבר הזה לא ימכור. הסיבה לכך היא שלדעתי מעבר לסמל עם ישראל אוהב אבזור והרכב הזה פשוט ערום. זו דעתי בכל אופן.

טוב יעשו צ'מפיון אם ישאירו את הרכב מתחת ל-69K ואולי יוסיפו גרסה טיפה יותר מאובזרת ב70 וקצת.

 

צורת החשיבה היא בדרך כלל "איזה רכב אחר אני יכול להשיג באותו מחיר".

אם האפ תתומחר ב80K ותמורת 4K נוספים אפשר לקבל איביזה - אין סיבה שימכרו יוצר מעשרות יחידות.

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הוא זהה למנוע 1 ליטר באאודי A1.

בנוסף ה-TSI של האפ לא מחליף מנוע אחר, אלא מצטרף אליהם בנוסף.

 

בברזיל האפ נמכרת כבר מעל שנה עם מנוע 1 ליטר טורבו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צורת החשיבה היא בדרך כלל "איזה רכב אחר אני יכול להשיג באותו מחיר".

אם האפ תתומחר ב80K ותמורת 4K נוספים אפשר לקבל איביזה - אין סיבה שימכרו יוצר מעשרות יחידות.

 

בטח שיש. לראשונה סמל VW ולשניה סמל סיאט. צ'מפיון לא מטומטמים..

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח שהיא תתומחר בכ 80K כמו הפנדה טווין אייר ששווקה שבוע בערך ומכרה איזה 2 יחידות בקושי. כנראה שלא יהיה לה ביקוש במחיר הזה, אם כי יש אנשים שירצו מכונית מיני קטנה וזריזה, אבל באמת מיני, כזאת שקל איתה בחניות ובתל אביב...תכלס, אין כאלה היום. הסמארט פורפור יקרה (מה גם שעוד לא משווקים את גרסת הטורבו), הטווינגו לא משווקת בארץ בגלל החלטה מטומטמת של היבואן וכאמור, אם אתה רוצה רכב קצת חזק יותר- תצטרך לעבור סגמנט. האבארט 500 אמנם נחשבת מיני אבל בסגמנט משל עצמה, ובכלל לא רלוונטית, מה גם שעם קוטר סיבוב של 11 מ׳, היא ממש לא נוחה לניווט בעיר.

אני דווקא שמח על כך שהאפ נשארת עם גיר 5 הילוכים. סביר להניח שעם גיר 6 הילוכים, על אף החלוקה הנכונה יותר, היתה מאבדת את עניין המכונית העירונית כי תיבות כאלו דורשות קוטר סיבוב הגה מטורף (ראו פיאט 500S).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי תמחור נכון זה יהיה סביב ה-70000 שקל לדגם הידני 3 דלתות. כלומר 72000 על הכביש. בלחץ. וזה הדגם שמעניין אותי.

כמובן כדי שהרכב לא יימכר אחר-כך "יד ראשונה יבואן".

מן הסתם תמיד יש אופציה נוספת, בדמות ה-108 1.2 ידנית. עם ביצועים לא רעים בכלל. ועם מחירי מבצע, מדי פעם, שלא ניתן להתעלם מהם.

72000 על הכביש, קניתי. מקווה שזה מה שיהיה. גם אם המחיר הזה יהיה רק בימי מכירות אזמין אחת כזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה ה-UP! צריכה לעלות יותר מה-108, אבל רק שלא יגזימו. ה-108 הייתה רק דוגמה של אותה קבוצת רכב, עם נתונים די דומים, מלבד הטורבו. אני לא מתכוון לרכוש אותה בכל מקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לפיגו הידנית, מדובר במנוע 1.2 לא מוגדש שנכון שיש לו יתרון על ה 1.0 אבל בכל זאת, גם הספארק 1.2 עם נוע דומה בהספק.

האמת שההבדל בביצועים בינהן בפועל כשהup בלי תוכנה וכו' , לא יהיה מאוד גדול

הup היא מכונית גדולה וכבדה יותר.

אם פיג'ו היו מוסיפים טורבו ל108, זה היה יכול להיות מאוד מעניין , אבל אולי זה עוד יקרה , זה לא מצריך מהם יותר מידי שינויים ( אולי בנוסף למנוע החלפה של בלמי התוף מאחור לדיסק).

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...