Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חמש שנים עם טויוטה אוונסיס דור שני - 2006


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 3245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשהולך מנוע ברכב זה לא מורגש? פלסטיקים מתפרקים בתא נוסעים זה לא מורגש?

 

נורת תקלה דולקת בלוח שונים זה לא מורגש?

 

מייסב מרעיש (גם אם לא שומעים את הרעש בגלל בידוד רעשים טוב) זה לא מורגש?

 

 

ושוב, אני מתנצל מאוד שאני כותב את זה דווקא בשירשור דשלך, אבל זה משהו שאני כל הזמן שם לב אליו והחלטתי פעם אחת לכתוב - לבעלי יפניות יש טולרנטיות גלולה מאוד, הם מקבלים בהבנה את כל התקלות ומתייחסים לזה כמשהו שולי:

 

נורת תקלה דולקת אבל זה לא מפריע לנסוע, מייסב מרעיש אבל הרכב נוסע רגיל וכו' וכו'.

 

העיקר שהרכב ממשיך לשרת את בעליו.

 

כל השאר בקטנה...

 

לעומת בעלי מכוניות אירופאיות שיש להם בדרל כלל אפס טולרנויות, לא מכונים לסבול שום תקלה ועישים רעש מכל דבר.

 

לגבי הפלסטיקה - היא נשברה ע"י הבעלים הקודם שפשוט התעלל בסלון הרכב - הפלסטיקים לא התפרקו הם נשברו. החלפתי את החלקים שיכלתי ואת השאר שיפצתי - מאז שהרכב בבעלותי הסלון נשאר כפי שהיה מרגע שהיפוץ, איכות הפלסטיקה ברכב דווקא טובה.

 

לגבי המייסב - לא, לא שמעתי את זה - הרכב עבר בידוד מקיף ורוב הזמן ננהג עם מערכת פועלת - בתוך הרכב אתה בקושי שומע משהו, הטורים של המנוע צריכים לעלות מעל ה3 אלף טור בכדי שתשמע ממנו משהו בתוך הקבינה - תביט בפרוייקט הבידוד ואתה תבין.

 

לגבי נורת התקלה - ציינתי כבר מספר פעמים - בדקתי בכל פעם שמדובר בדיוק באותן שתי תקלות - הרכב נסע עגול ביחד איתן ובנוסף לכך אובחן ע"י משה זר וחיים יוד.

 

הדבר היחיד שבאמת הרגיז - תושבת מנוע - וגם את זה המליצו לא להחליף אם כי תמוהה בעיניי כמו גם אי הסכמה להחליף שמן גיר במוסך מורשה.

 

מעולם לא נתקעתי עם הרכב הזה על הכביש וגם לא עם אף טויוטה אחרת.

האמת היא שגם הייתי בעלים של רנו מגאן 2008 במשך שנתיים וחצי וחוץ מחדירת מים בגלל אי ניקוז פתחי אוויר והחלפת תושבת גיר לא היתה ברכב שום תקלה, הפגין אמינות גבוהה מאוד גם כן.

 

שני הרכבים היחידיים שאי פעם עשו לי בעיות ונתקעתי איתן באמצע נסיעה היו דייהו לאנוס שנת 98 ופורד פיאסטה שנת 89

 

בשני המקרים הרכבים טופלו ע"י מוסכים שכנראה היה אסור לי להכנס אליהם והמפחיד מבין השניים היה שהפורד טופלה במוסך מורשה.

 

איך אתה מביט על אמינות? רכב שנשאר ללא בלאי לאורך זמן? או רכב שמצליח לנסוע בצורה משביעת רצון מבלי שתיתקע איתו על אם הדרך או שתיאלץ להכנס למוסך בלית ברירה?

 

אני לא אומר שהטויוטה אמינה כי היא יפנית - אלא כי מדובר במותג שיש לי איתו נסיון של למעלה מעשור בו מעולם לא חוויתי מצוקה בצד הדרך - בעיניי זו אמינות.

 

בקורולה 1996 שהיתה לי פקק אטם הרדיאטור נפל לתוך הרדיאטור - נסעתי למוסך בבהלה (נסעתי כן) ובמוסך החליפו את הפקק ולא טרחו בכלל להביט בדוד העליון של הרדיאטור - הרכב כנראה ממשיך לנסוע ככה עד היום.

 

נסיעה על איילון ב100 קמ"ש - לא הרגשתי שיש לי תקר כל עוד נסעתי ישר - בנסיון לפנות הבנתי שמשהו לא בסדר וכנראה נסעתי ככה מרחק לא מבוטל - יום למחרת, החלפת גרמושקה ב25 שקלים ונסעתי לשלום.

 

האם הרכב היה חף מבלאי ותקלות? ממש לא - מתלים נמוכים מידי ששקעו עם השנים (רכב בן למעלה מ15 שנה לקראת המכירה) ואני בטוח שהיו שם מקרי בלאי נוספים ובכל זאת מעולם לא מצאתי עצמי מושבת.

 

 

עכשיו למה אני קורא רכב לא אמין - שכן עם אלפא 159 JTM (טורבו דיזל 2.4 )

 

במשך חצי שנה אולי ראיתי את הרכב בחניה שלו חודש - כל השאר, במוסך!

דייהו רייסרים שהיו לנו במשפחה - היתה להם פגישה רבעונית במוסך אחד אחרי השני.

 

אבל אם אנחנו מדברים כבר על אמינות - האם זה באמת קשור רק לרכב? ברור לי שלא, זה קשור ישירות לרמת הטיפול\הזנחה שהם חוו.

 

במקרה שלי - לבולמים הקדמיים ולמיסבים אני אפילו לא הייתי מודע - זה פשוט לא הפריע לי או שזה היה כל כך מינורי שבכלל לא שמתי לזה לב.

 

כל השאר הייתי מודע והזנחתי במודע - תושבות מנוע ברכב בן 9 זה לא פאק של אמינות, זה בלאי צפוי כולל גם חיישנים - מתי ראיתם או שמעתם אותי אומר שברכב צרפתי זו בעיית אמינות?

 

להפך - חפשו שרשורים שלי על רנו מגאן או שרשורים שהתערבתי בנושא ובסופו של דבר הבנתי שמה שעשו לרכב הזה היה ציד מכשפות לא מוצדק אשר נוהל ע"י רב סרן שמועתי - שונא את הרב סרן הזה, הקצין הכי ארור בצה"ל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...