Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנכ"ל אלפא רומיאו ארה"ב מתרברב - מאמינים לו ?


beamvelavan
שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מנכ"ל אלפא רומיאו בארה"ב רייד ביגלאנד נתן ראיון ובו עדכונים לחידושים הצפויים של אלפא לשוק האמריקאי לשנה הקרובה ולטווח הרחוק יותר עד 2018.

הוא גם נותן יומרות שאפתניות למיצוב הדגמים בשוק ומול מי הן תתחרנה ואף תתעלה עליהן.

רקע מקוצר : לאחר 20 שנות העדרות מהשוק האמריקאי אלפא ביצעה לפני זמן קצר חזרה וחדירה לשוק בארה"ב עם דגם הספורט 4C. (מוכרים כ - 1000 בשנה).

להלן ציטוטים מובחרים מדבריו:

 

1. דגמים חדשים מגיעים בקרוב. האלפא הבאה תהיה סאלון בינונית , ממותגת וממוצבת מול ב.מ.וו. סידרה 3.

בדיוק כמו שה - 4C מתעלית על ב.מ.וו. אודי ופורשה מנקודות מבט של ביצועים וטכנולוגיה כך תהיה גם הסאלון הבינונית החדשה של אלפא . המכונית תגיע ברבעון האחרון של שנת 2015.

הרכב יתאפיין במשקל קל וייתן איזון מדהים של ביצועים ונוחות.

 

2. לאחר השקת הדגם הנ"ל אלפא תשיק רכב SUV - כבישטח - במימדים של הפורשה מקאן. מכונית זו תתעלה בביצועיה ותכונותיה על היריבה של פורשה.

מכונית זו תוצג בסוף 2016.

 

3. עד סוף 2018 לאלפא רומיאו יהיו בשוק האמריקאי 8 דגמים חדשים לחלוטין !

 

שמענו כבר בעבר הצהרות והבטחות.

מה דעתכם - ניתן להאמין למנכ"ל והבטחותיו/יומרותיו ?

 

http://www.autoguide.com/auto-news/2015/02/alfa-romeo-s-3-series-rival-to-go-on-sale-this-year.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה לא עניין של אמונה, זה עניין של יכולת.

פיאט אף פעם לא התקרבה להתחרות ב-BMW ושות', אין סיבה לחשוב שהפעם כן יצליחו.

אני לא מכיר דוגמא של יצרן שבהרף עין של שנתיים ותוך דגם אחד, יישר קו עם המיטב של התחרות.

 

עם כל הכבוד ל-4C של מזראטי, לייצר מכונית ספורט זולה יותר על בסיס יכולת של יצרן קיים ואיכותי, זה לא דומה לייצור מכונית סדרתית שתתחרה במיטב של התוצרת העולמית.

 

 

אבל, נחייה ונראה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. נאחל לאלפא בהצלחה.

2. לא היית מצפה מנושא התפקיד לומר דברים אחרים.

3. זה ממש, אבל ממש, לא הולך להיות פשוט.

 

ל-אודי ו-ב.מ.וו אין מתחרה ישירה ל-4C.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להביא בחשבון את האיסטרטגיה הגאונית או המתבקשת של היו"ר מרקיונה.

יש לו מותג כושל עכשווית אבל עם מסורת ותדמית עבר.(אלפא). יש לו מותג מדשדש עם תדמית בינונית מינוס (פיאט).

יש לו מותגים מצליחים עם תדמית מופלאה ויכולת הנדסית טכנולוגית (פרארי,מזארטי).

יש לו דריסת רגל מצויינת בשוק האמריקאי המתאושש (קרייזלר,ג'יפ) עם פוטנציאל לשוק פרימיום ריווחי.

מה עושים ?

לוקחים את מרכזי הפיתוח והמהנדסים של פרארי-מזארטי (מהמובילים בעולם בטכנולוגיה ויכולת) ומטילים עליהם לפתח מן היסוד רכבים

שיתחרו ויתעלו על המיטב העולמי.

בהתחלה זמם לייצר מכונית "עממיות" במותגי העל - פרארי ומזארטי - אך נרתע מסיבות שונות. מה עושים ?

מנצלים את המותג הפוטנציאלי היחיד עם תדמית ומיתוג הולם - אלפא רומיאו - ובונים מאפס קשת דגמים לכל הסגמנטים הרווחיים , שכמובן אינם בקצה הנמוך של סקלת הדגמים.

השמועה אומרת שמרקיונה הטיל על מרכזי הפיתוח של פרארי/מזארטי ליישם שיטה יפאנית מוכחית - לקחת ולפרק מן היסוד רכבים של BMW , מרצדס , פורשה ולקסוס - לחקור וליישם זהה או טוב יותר.

מרקיונה הקצה לזה תקציבי עתק של מליארדים.

האם יצליח לו ?

לזמן פתרונים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרג'יו מרקיונה עוד לא החליט מה הוא עושה מחר בבוקר.

תכנון לזמן ארוך זה לא הצד החזק שלו.

תראו מה הוא עושה עם הספיידר שמבוססת על מזדה MX5

 

פעם קודמת שאלפא הוציאו דגמים חדשים הם היו מבוססים על פיאט פונטו, עכשיו הם מבוססים על מזראטי גיבלי אז יהיה להם הרבה יותר קל להתחרות בגרמניות.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר נגע בנקודה החשובה, התמחור בארץ הוא גרוע מאוד, אני כבר רואה את כל ההתרגשות של חובבי אלפא ומועדון פיאט, שירצו להקנות לעצמם טיפה הנאה ואווירה אחרת מבית אלפא אך לאחר שיראו את התמחור של הרכב יעדיפו להסתפק ברכב זול יותר.

 

בארץ, התמחור מוגזם להפליא, כואב לשלם מעל 200 אלף שקל כאן על רכב שאתה יודע שאותו הרכב ואף ברמת גימור שונה בחו"ל עולה בהרבה פחות ממה שאתה משלם.

 

לנושא: נקווה שאלפא יעמדו במילה, מאוד קשה להגיע לרמה של במוו ובשנים האחרונות במוו מראה לנו שהטכנולוגיה שלה + חדשנות נותנים תוצאות כמעט מושלמות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצהרות כאלו אינן מרגשות אותי ואפילו אינן מייצרות ציפיות. רק העובדות מדברות.

בימים שבהם פוליטיקה פחות שלטה בתוצרת, היה קל למכור מכוניות מזהמות, לא בטוחות ועם בעיות תחזוקה, העיקר שאתה נותן פאן.

היום זה כמעט בלתי אפשרי ולכן התוצרת שלהם לא מציגה עליונות בתחום המסורתי.

אולי בזכות אירו חלש יהיה להם קל יותר מייצרנים בדולר.

נחיה ונראה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוקחים את מרכזי הפיתוח והמהנדסים של פרארי-מזארטי (מהמובילים בעולם בטכנולוגיה ויכולת) ומטילים עליהם לפתח מן היסוד רכבים

שיתחרו ויתעלו על המיטב העולמי.

 

פרארי הצליחו להפוך את מזראטי ליצרן מכוניות פרימיום (הרבה) יותר נגישות, בהצלחה.

זה לקח עשור...

תוך כמה שנים להצליח לייצר מכוניות בקו ייצור המוני לתקציב מוגבל (יחסית), כאשר המתחרים שלך מבוססים בסיגמנט בהצלחה כבר עשורים, זה כבר סיפור אחר. לגמרי.

אם יצליחו, זה יהיה הסיפור ההצלחה הכי גדול בעולם הרכב, מאז עלייתה של פורשה בשנות ה-90', מיצרן נישה של רכבים קשים לשליטה "למבינים", ליצרן פרימיום+, שמוכר פי 10 ברווחיות שאין שני לה בעולם הרכב.

 

הדבר היחיד שמדאיג פה זה שגם התמחור יהיה (ובמיוחד בישראל) כמו סדרה 3...

 

זו עוד נקודה.

בזמנו היו לנו 164, פיאט קופה, 156... כולן נחותות מ-BMW (גם אם מכוניות טובות ומהנות לכשעצמן), אבל גם זולות יותר משמעותית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להתחרות במרצדס וב.מ.וו יהיה קשה עד בלתי אפשרי.. אתמול המתנתי בתוך האוטו כשהוא כבוי, וכל מיני פעולות חשמליות פנימיות הזויות התרחשו אחרי סגירה, כאילו האוטו חי ונושם.

 

מה שאני מנסה לומר הוא שהקפדנות, הירידה לפרטים קטנים והעומק התכנוני (הנה שוב אני אומר את זה..) של הטובות מגרמניה פשוט פסיכיים. אולי היפנים יכולים לכך, אבל האיטלקים?

 

אחרי שראיתי קצת ביקורות על הגיבלי חביבתי, ראיתי שגם היא לא נמלטה מה"איטלקיות". פרארי היא משהו אחר - המאמץ המושקע בה כה מרוכז ועצום עד שברובו הוא מתגבר על התרבות האירגונית הפחות מוצלחת. אבל, פרארי לא מייצרת ולעולם לא תייצר במאסות.

 

עם כל האהבה לאלפא רומיאו, אני לא הייתי מנסה להתחרות בגרמניות אלא להתמקד במה שאני טוב בו ולתת ערך מוסף בדמות נישה משלי.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להתחרות במרצדס וב.מ.וו יהיה קשה עד בלתי אפשרי.. אתמול המתנתי בתוך האוטו כשהוא כבוי, וכל מיני פעולות חשמליות פנימיות הזויות התרחשו אחרי סגירה, כאילו האוטו חי ונושם.

 

מה שאני מנסה לומר הוא שהקפדנות, הירידה לפרטים קטנים והעומק התכנוני (הנה שוב אני אומר את זה..) של הטובות מגרמניה פשוט פסיכיים. אולי היפנים יכולים לכך, אבל האיטלקים?

 

אחרי שראיתי קצת ביקורות על הגיבלי חביבתי, ראיתי שגם היא לא נמלטה מה"איטלקיות". פרארי היא משהו אחר - המאמץ המושקע בה כה מרוכז ועצום עד שברובו הוא מתגבר על התרבות האירגונית הפחות מוצלחת. אבל, פרארי לא מייצרת ולעולם לא תייצר במאסות.

 

עם כל האהבה לאלפא רומיאו, אני לא הייתי מנסה להתחרות בגרמניות אלא להתמקד במה שאני טוב בו ולתת ערך מוסף בדמות נישה משלי.

 

כל כך מסכים עם המשפט האחרון, מה גם, שלאלפא יש "ערך מוסף" משלה, לא סתם כל מי שעולה לרכבי אלפא מרגיש אווירה "אחרת" כל המתגים, כל השמות שליד המתגים (דוג' בנזיניה) וכו', האווירה אחרת, אני מקווה שהם לא ינסו להתחרות בגרמניות וככה יהרסו את האוויריה הייחודית הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשבאיטליה או בנגליה אומרים שהם מתחרים בגרמנים הם לעולם לא יעתיקו באופן מלא אלה תמיד יתנו לזה את האינטרפרטזיה היחודית שלהם. לכן האלפא הבאה גם אם תהיה טובה יותר או טובה פחות מהבמוו/מרצדס היא לעולם לא תהיה גרמנית. היא תהיה מיוחדת יותר ופחות חמורת סבר מהמתחרות - אז לא הייתי דואג.

 

לגבי המחיר - גם בלי קשר לישראל - היייתי דואג וזאת עקב הרצון למתג את האלפא במקביל למתחרות ולכן המחירים יהיו כמו תמיד דומים מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להתחרות במרצדס וב.מ.וו יהיה קשה עד בלתי אפשרי.. אתמול המתנתי בתוך האוטו כשהוא כבוי, וכל מיני פעולות חשמליות פנימיות הזויות התרחשו אחרי סגירה, כאילו האוטו חי ונושם.

 

מה שאני מנסה לומר הוא שהקפדנות, הירידה לפרטים קטנים והעומק התכנוני (הנה שוב אני אומר את זה..) של הטובות מגרמניה פשוט פסיכיים. אולי היפנים יכולים לכך, אבל האיטלקים?

 

אחרי שראיתי קצת ביקורות על הגיבלי חביבתי, ראיתי שגם היא לא נמלטה מה"איטלקיות". פרארי היא משהו אחר - המאמץ המושקע בה כה מרוכז ועצום עד שברובו הוא מתגבר על התרבות האירגונית הפחות מוצלחת. אבל, פרארי לא מייצרת ולעולם לא תייצר במאסות.

 

עם כל האהבה לאלפא רומיאו, אני לא הייתי מנסה להתחרות בגרמניות אלא להתמקד במה שאני טוב בו ולתת ערך מוסף בדמות נישה משלי.

נראה כאילו שהחיבור שלך לאוטו הפך למושלם "פעולות חשמליות פנימיות הזויות.. כאילו האוטו חי ונושם", בהחלט מאוד מרשים ואפילו מרגש, אבל יש להניח שכל פיאט פרימיטיבית שגם היא, ככל מכונית מודרנית, ממוחשבת ומחושמלת מכף רגל ועד ראש, יודעת גם להשמיע כל מיני קולות שכאלו, ואפילו להוסיף גם איזו אנחה או חריקה בשביל להפוך את המטאפורה למושלמת ( אחרי הכל

 

פיאט כידוע זה משהו איטלקי שמרכיבים בהפסקה שבין הפרושוטו ללגימה הבאה של הקיאנטי ). אז באמת שאפשר להרגע קצת בענין הזה, אלפא רומאו מייצר כיום מכוניות לפלח שוק מסוים ובאותו פלח שוק תשמע הרבה יותר טענות על יצרנים גרמניים ואיכות המוצרים שלהם מאשר עליו.

 

פלח השוק הזה כידוע אינו כולל את מרבית הדגמים של ב.מ.וו או מרצדס ואין ליצרן האיטלקי שום יומרה לעשות כך. כשיחליט כן להתחרות בהם, קיים כמובן סיכוי להצלחה כמו גם לכישלון, אבל לא בגלל שמדובר באיטלקים שצריכים להתאמץ יותר בכדי להוציא מוצר שאצל הגרמנים או היפנים לתפיסתך הוא מובן מאליו. בדיוק אגב כפי שתכנון מוצר חדש אצל פרארי או מסארטי לא דורש עודף מאמץ על ייצור מוצר דומה אצל פורשה.

יש בהחלט בעיה בתימחור של המכוניות הללו בארץ, אבל לא בעיה של איכות, אמינות או יכולת מוטורית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ועוד איך בעיות של איכות, כשזה נוגע לתחרות מול הטובות של גרמניה (כך גם בנוגע לצרפת, אגב). אתה יודע שאני לא אנטי פיאט ולא שטוף דעות קדומות.

 

לחולשה התעשייתית של איטליה בהשוואה לגרמניה ויפן יש הסבר היסטורי משביע רצון והוא שואב את מקורותיו מניתוח מעמיק של מבנים חברתיים בחברות שחיו במרחבים הגרמני, היפני והאיטלקי עם כניסתה של המחצית השנייה של המאה ה-19. לא בקלות אפשר להימלט (בעצם, להביא לסיומו) ממומנט היסטורי החולש על מאות שנים: החולשה היחסית הזו קיימת עד היום..

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרארי הצליחו להפוך את מזראטי ליצרן מכוניות פרימיום (הרבה) יותר נגישות, בהצלחה.

זה לקח עשור...

תוך כמה שנים להצליח לייצר מכוניות בקו ייצור המוני לתקציב מוגבל (יחסית), כאשר המתחרים שלך מבוססים בסיגמנט בהצלחה כבר עשורים, זה כבר סיפור אחר. לגמרי.

אם יצליחו, זה יהיה הסיפור ההצלחה הכי גדול בעולם הרכב, מאז עלייתה של פורשה בשנות ה-90', מיצרן נישה של רכבים קשים לשליטה "למבינים", ליצרן פרימיום+, שמוכר פי 10 ברווחיות שאין שני לה בעולם הרכב.

מסכים עם כל מילה.

אם אלפא רוצה להכנס לסגמנט של ב.מ.וו ושות, אליה להתחיל ממש מ 0, טאבולה ראסה.

אין להם שלדות ומנועים, וידוע שפיתוח רצפה כרוך בעלות כספית אסטרונומית בכל קנ"מ.

בנוסף, בכדי למכור כמויות בסדר גודל של סדרה 3 צריך פריסת סוכניות מלאה, וכאן ישנו מילכוד 22.

בכדי למכור הרבה צריך מערך סוכנויות מלא, אבל אם המכירות איזוטוריות המערך לא יצדיק עצמו כלכלית, וזה מה שקרה לפיג'ו בארה"ב.

בינתיים מה ששמענו הם רק דובורים, נחכה למעשים, או כפי שסבתי ז"ל היתה אומרת בלאדינו - מונצ'ו אבלאר, מונצ'ו יראר (הרבה דיבורים הרבה טעויות..).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...