Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות ברכישת רכב - פוקס סטיישן טרד או טיטניום?


rlup
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני בתהליכי רכישה של פורד פוקס סטיישן יד שנייה ויש לי התלבטות לגבי שני רכבים שמצעים לי ורציתי קצת עזרה:

 

1.שנת 2012 70 אלף קילומטר בגירסה של הטיטניום עלות של 84500 יד ראשונה ליסנג .

2.שנת 2012 26 אלף קילומטר! בגירסה של הטרנד עלות של 78 אלף יד ראשונה ליסנג.

 

עכשיו השאלה מה כדאי , האם ללכת לראשון שהוא מציע אבזור עשיר יותר!? או ללכת לפחות קילומטרים אבל פחות אבזור?!

 

מעבר לכך אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב הזה בתור רכב משפחתי .

 

תודה רבה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לקרוא המון בפורום על הפוקוס המדוברת (וגם הרבה הודעות שלי)

 

בגדול כרכב פרטי ממש לא מומלץ, סיכוי מאוד גבוה שתיפול על רכב עם קלאץ' בעייתי שגם ההחלפה שלו לא מסדרת את הבעיה.

 

תנסה למצוא I30 סטיישן החדשה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול הסטיישן היא אחלה רכב. נוחה מאד, מאובזרת ובגרסת הסטיישן גם יפה ושימושית. נושא הגיר הרובוטי שנוי במחלוקת.

אני פחות אהבתי, יש כאלה שחיים איתו טוב אני חושב שהוא יכול להיות יותר בעייתי.

 

כרכב, הפוקוס קצת יותר צפופה, בייחוד למי שבעלי מידות גדולות, בסטיישן פחות בעייתי.

 

אני חייב להודות שנשמע לי קצת מוזר 2012 עם כזה ק"מ. 3 שנים או יותר וכזאת נסועה? 8000-9000 ק"מ בשנה? שווה לבדוק שזה לא איזה לימון שהוחזר או בילה זמן במוסכים או השם יודע מה.

תבדוק היטב טיפולים ותקלות.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאון לפי מה שאני מבין ממך אתה לא מחבב את הפוקס בכלל.

 

וסליחה על הבורות איזה קלאץ יש באוטומט

 

ולגבי I30 היא פחות מאובזרת בלשון חסכנית !

 

מעבר לכך שגם בקושי מצאתי אותה למכירה.

 

 

ערן

לגבי הגיר הרובוטי אתה אתה ממליץ לבצע נסיעת מבחן?

לגבי הק"מ במידה והטיפולים וכל מה שמסביב נקי וטוב האם אתה ממליץ? ואם כן איזה רמת גימור לקחת?

את הטרנד או את הטיטניום?

 

ושוב תודה רבה על העזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על פוקוס סטיישן כ 90 אלף ק"מ.

התיבה בפוקוס היא לא אוטומטית, אלא רובוטית כפולת מצמדים.

היו תקופות נסבלות עם הגיר, והיו תקופות בלי נסבלות בעליל, הרכב עבר 2 החלפות קלאץ' כשאחרי השנייה לא הרגשתי שום הבדל, כנראה בגלל שאולי לא הוחלף קלאץ'- אני בספק שכל ההחלפה לקחה פחות מ 24 שעות).

 

אני מאוד אהבתי את הנהיגה בפוקוס, ההגה היה מעולה מבחינת תחושה והרגשה, המתלים גם כן. המנוע יחסית ל1.6 אטמוספרי הרגיש נמרץ, לזכותה של התיבה יאמר שהרגישו לטובה את 6 ההילוכים והחלוקה שלהם הייתה מעולה, בנוסף הרכב מאוד מאובזר כבר בגרסת הבסיס (למרות שהיתה חסרה לי משענת יד).

 

אבל, אם בתור בעל רכב פרטי הייתי צריך לבזבז מזמני ומכספי על החלפות קלאצ'ים ועידכוני גרסה, אז תודה אבל לא תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין שני הרכבים הללו הייתי ממליץ על הרכב עם ה 26,000 ק"מ, אבל בנוסף, ממליץ לך להתרחק מהפוקוס כמו מאש בגלל הגיר הרובוטי הלא מוצלח. אני מדבר מנסיון אישי. סובל קשות ומחכה בקוצר רוח שתגמר תקופת הליסינג בעוד 9 חודשים. החלפות של קלץ ומכלולים נוספים כולל מספר רב של שדרוגי תוכנה לא עזרו. מזל שזה רכב ליסינג ולא פרטי. מאוד לא ממליץ למי שמחפש ראש שקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשבוחנים רכב חדש לא תמיד ידוע איך הוא יהיה לאחר זמן מה מבחינת אמינות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...