Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא פעם ולא פעמיים יצא לי לראות את ה ZX-10R החדש מדווש בנתיב מולי, וכל פעם אני נשאב לעולם של מחשבות: איך לעזאזל הם עשו אותו כזה קטן!!!!!!!!

בפעם הראשונה אמרתי לעצמי זה לא אופנוע זה בטח איזה בן אדם לוקה בנפשו שם קסדה שחורה וחליפה שחורה והתחיל לרוץ בכביש החוף ממש מהר!!!

בפעם השנייה חלאס,דחילק!! איזה בן אדם שפוי יקח שוב קסדה וחליפה ו....מסיכת חזית קדמית של אופנוע ויתחיל לרוץ מהר!!

בפעם הבאה כבר ראתי אותו בבירור ולא האמנתי, הבן אדם ממש עם הראש מלפנים למסיכת האופנוע, וכאן נזכרתי בתיאור של הכותב שרכב על האופנוע במבחן באתר פול גז: במהלך החלק העירוני של המבחן, כדי לבחון את עצמי בהשתקפות מול חלונות הבנק. הדמות שלי רכוב על ה-ZX הבהירה את הכל, ולא הייתי זקוק לתמונות של טל כדי לדעת שאני, על כל ה-1.85 מ' שלי, נראה כאילו אני רוכב על DT50! לעזאזל! הוא פ-י-צ-פ-ו-ן מתחתיי! כמה מביך...

לדעתי זה המלך החדש מבחינת האופנועים שתופסים את העין הכי טוב בנסיעה,

יש התנגדות להכתרה??

 

פורסם

מעניין, במרבית המבחנים לליטרים החדשים הR1 לוקח את הבכורה. אך ה10 למרות כל הביקורות הצליח להתנחל היטב בחלומות ובפנטזיות של מי שלא רכבו על אף אחד מהם.

 

יש בו משהו שמצליח לעשות את זה.

 

zx10rb01b.jpg

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מעניין, במרבית המבחנים לליטרים החדשים הR1 לוקח את הבכורה. אך ה10 למרות כל הביקורות הצליח להתנחל היטב בחלומות ובפנטזיות של מי שלא רכבו על אף אחד מהם.

 

יש בו משהו שמצליח לעשות את זה.

 

ובצבע הזה בלבד!!

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם

לפי דעתי מאז ש yamaha הוציאו את ה R1 הוא שולט!

וממשיך לשלוט!

האופנו שעושה לי את זה זה ה ZX 12 ללא ספק!

:twisted:

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
מעניין, במרבית המבחנים לליטרים החדשים הR1 לוקח את הבכורה. אך ה10 למרות כל הביקורות הצליח להתנחל היטב בחלומות ובפנטזיות של מי שלא רכבו על אף אחד מהם.

 

יש בו משהו שמצליח לעשות את זה.

ממש הוצאת לי את המחשבות מהראש !

 

ה-ZX-10 הזה הוא באמת משהו מיוחד. יש בעיצוב שלו משהו הרבה מעבר ליופי (R1)...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
לפי דעתי מאז ש yamaha הוציאו את ה R1 הוא שולט!

וממשיך לשלוט!

האופנו שעושה לי את זה זה ה ZX 12 ללא ספק!

:twisted:

עם "זה" אי אפשר להתווכח, ה12 בא ממקום אחר ולא נראה לי שיש לו את ה"זה" שיש ל 10.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

אלו אופנועים שונים, ד"א לך יש 12 נכון?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
מבקש תשובה זריזה!!

 

עד מתי בערך ההפנינג אופנועים בצומת ירקונים, שווה לצאת עכשיו מאשדוד?

נכון ל-12:30 בצהריים, היו במקום פחות מ-50 איש

(והאירוע החל ב-11)

 

עכשיו כבר נעשה קר ומעונן באיזור - לא נראה לי שכדאי.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אלו אופנועים שונים, ד"א לך יש 12 נכון?

למי הפנת את השאלה?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

לדעתי...

ה-ZX10 הוא אופנוע הליטר היפה ביותר בין ארבעת היפנים...! יותר יפה מה-R1 ובטח שיותר מושך עיניים...!

 

אבל עם כבר ליטר מרובע צילינדרים, אז שיהיה איטלקי אין על ה-MV.... פשוט אין... אופנוע החלומות שלי

ועם ליטר-טווין... אז הדוקאטי..!

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

קרנף, כרובי,

 

אל תתחילו איתי. :lol:

 

אתם יודעים שאני על הסף.

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

×
×
  • תוכן חדש...