Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כפתור ECO ו PWR בסופר לנסר


sasa_204
שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צר לי להיות הורס מסיבות אבל כל כפתורי הספורט למינהם בתיבות 4 הילוכים לא שווים (הרבה אלא אם זה עלייה).

יש בסה"כ 4 הילוכים די ארוכים עם חורים ביניהם, כך שאין יותר מדי אפשרויות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ברור שזה לא מוסיף כוח או זריזות לאוטו באופן אבסולוטי, אבל זה כן משנה את התנהגות התיבה ואת התחושה בנהיגה.

 

 

גם בגיר עם 2 הילוכים בלבד אתה יכול לבנות כמה תוכניות החלפה, כשבאחת יש העדפה להעלת הילוך מוקדמת יותר ובשניה העדפה להעלה מאוחרת, בראשנה קיק דאון יתבצע בלחיצה על הגז עד הסוף, בשניה בלחיצה של 50% נניח ובהחלט יהיו הבדלים בנהיגה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון אבל אם יצרן חוסך ע"י ייצור תיבת 4 הילוכים, הוא בוודאי לא יפתח מנגנון ספורט מתוחכם במיוחד.

 

מצב ספורט זה לא רק קיקדאון מוקדם יותר, אלא להיות בהילוך נמוך יותר על מנת לשמור על סל"ד יעיל.

וכפי שציינתי תיבות 4 הילוכים בן בעלות הילוכים ארוווווכים ועם חורים ביניהן, לכן אין יותר מדי הילוכים לבחירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי ממליץ לך לא להשתמש בכפתור של POWER כי זה סתם אוכל דלק.

ובלי קשר אם אין לך קולר בגיר עדיף לא להתעסק בגיר הנ"ל כי הוא אוהב למות מהר מדי (קירור לא תקין לגיר).

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון אבל אם יצרן חוסך ע"י ייצור תיבת 4 הילוכים

 

חוסך?

 

בשנת 1993, כשיצאה מיצובישי סופר למסר, גיר אוטומטי 4 הילוכים היה כמעט שיא הקידמה, וגם ל BMW ומרצדס היו תיבות 4 הילוכים.

אף אחד אפילו לא חלם על 5-6 הילוכים באוטומט.

 

חיסכון זה בטוח לא.

ואם צריך לבחור בין גיר פשוט 4 הילוכים עם הפונקציות האלו לבין גיר ללא הפונקציות - אז לדעתי עדיף עם.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 מגביל את התיבה להילוך השני, L להילוך הראשון ושאתה מבטל את ה OD אתה מוגבל לשלישי.

אם אתה בעליה קשה אין בעיה להגביל את התיבה להילוך ה 2, ככה תמיד תהיה בטווח הכח של הרכב והוא לא יחשוב לעלות בטעות להילוך שלישי, L מתאים לעליה מאוד מאוד קשה או ירידה חדה מאוד שאתה מעוניין לקחת במהירות נמוכה (הגיר מוגבל להילוך הראשון בלבד) ולהשתמש כמה שפחות בבלמים.

ואני ממליץ מניסיון עם הסופר לנסר לשחק כמה שפחות עם התיבה, ולהשתמש רק בכפתור ה OD וה PWR/ECO שכן OD יכול לשמש לבלימת מנוע או להוריד לשלישי לשם האצה או עקיפה וה PWR ימשוך קצת כל הילוך והילוך על חשבון צריכת הדלק ובתמורה תקבל רכב שמתקדם יותר מהר ומרגיש טיפה יותר זריז ללא משחק מיותר בדוושה.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מגיע לעליה ממהירות 0 לא צריך להשתמש ב2 ולהשתמש ב OD off?

אם המנורה דולקת ורשום od off זה אומר שהתיבה תישאר בהילוך שלישי ולא תעבור עוד הילוך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא צריך לשבור את הראש ולחשב קמ"ש לתיבה, כל עוד אתה לא מגיע לתחום סל"ד גבוה מדי (ואתה כנראה לא, כי ברכב הזה אתה יכול להגיע גם ל-100 קמ"ש בהילוך שני בלי להתקרב לתחום האדום) הכל יהיה בסדר.

אם אתה בעליה והסל"ד נמוך ואתה מרגיש שחסר כוח - תלחץ על הכפתור.

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוסך?

 

בשנת 1993, כשיצאה מיצובישי סופר למסר, גיר אוטומטי 4 הילוכים היה כמעט שיא הקידמה, וגם ל BMW ומרצדס היו תיבות 4 הילוכים.

אף אחד אפילו לא חלם על 5-6 הילוכים באוטומט.

 

חיסכון זה בטוח לא.

ואם צריך לבחור בין גיר פשוט 4 הילוכים עם הפונקציות האלו לבין גיר ללא הפונקציות - אז לדעתי עדיף עם.

 

ב2013 מזדה, יונדאי וסיטרואן עדיין מכרו רכבים עם תיבות 4 הילוכים. זה כבר לא חיסכון אלא קמצנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...