Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ישראל מה ממה שכתבתי שגוי?

 

שלום לך.

דע לך שכול החיים זה בית ספר, השגוי שאני מתכוון אליו זה שזה דברים לא חוקיים , ושאמרתי שזה תיק פלילי אני יודע על מה אני מדבר אני מגיע מהמערכת ולא מדבר באויר, רק הסעיף הוא מצחיק, זה הפרעה לשוטר במילוי תפקידו,

ולענייננו , המכשיר מעולה רק אמרתי קודם כול שלממל״ז הוא לא כול כך רלוונטי כי הוא לא עובד כול הזמן , הדבורה כן כי המכשיר מחובר לרכב שפועל וכן הוולנטין קולט אותו אבל לא יודע מאיפה יצוץ,

אני מזמין אותך לדבר איתי בכיף אני יסביר לך בהרחבה.

פורסם

אתה מחבר בין הוולנטיין - שהוא מכשיר גילוי חוקי לחלוטין, לבין משבש שהפעלתו אסורה.

 

לדעתי זה מקור אי ההבנה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני מצטרף בחום לנהג משחיל.

בתקופה שבה היה לי ולנטיין יצא לי לעמוד בפקק לצד ניידת שהיתה מצויידת במכמונת דבורה. סתם בשביל לבדוק האם העסק מתפקד כמו שצריך, פתחתי חלון וביקשתי מהשוטר להפעיל לרגע את המכמונת. כשהוא ביקש לדעת מדוע אני רוצה, הצבעתי על הולנטיין והסברתי לו שאני רוצה לבדוק אותו. הוא נענה לבקשתי בחיוך ונפרדנו איש איש לדרכו.

 

גלאי ולנטיין (ולצורך העניין: כל גלאי) הוא חוקי למהדרין, נמכר בצורה גלויה ואין איתו חצי בעיה חוקית. הבעיה היא עם המשבשים למיניהם, שהם אכן מכשילים שוטר בעת מילוי תפקידו, וכל קשר בינם לבין ולנטיין/צ'יטה/כל גלאי אחר הינו מקרי בהחלט.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אני מצטרף בחום לנהג משחיל.

בתקופה שבה היה לי ולנטיין יצא לי לעמוד בפקק לצד ניידת שהיתה מצויידת במכמונת דבורה. סתם בשביל לבדוק האם העסק מתפקד כמו שצריך, פתחתי חלון וביקשתי מהשוטר להפעיל לרגע את המכמונת. כשהוא ביקש לדעת מדוע אני רוצה, הצבעתי על הולנטיין והסברתי לו שאני רוצה לבדוק אותו. הוא נענה לבקשתי בחיוך ונפרדנו איש איש לדרכו.

 

גלאי ולנטיין (ולצורך העניין: כל גלאי) הוא חוקי למהדרין, נמכר בצורה גלויה ואין איתו חצי בעיה חוקית. הבעיה היא עם המשבשים למיניהם, שהם אכן מכשילים שוטר בעת מילוי תפקידו, וכל קשר בינם לבין ולנטיין/צ'יטה/כל גלאי אחר הינו מקרי בהחלט.

 

שלום אלעד.

לאחר ברור מעמיק בנושא אתה צודק במה שאתה כותב, וזה היה עד לפני כשנתיים לערך, כיום זה עבירת חוק המכס בלבד כול המשבשים והגלאים למיניהם, אך דע שיש נתון בממל״ז שיכולים לדעת שיש לך ברכב גלאי או משבש , זה היה נותן לי נתון של Ero 07 עם צליל מיוחד.במכשיר הדבורה זה היה נותן צליל גבוהה אך ללא מהירות כלל על הצג.

פורסם

אינני מכיר כל שינוי בחקיקה מהשנתיים האחרונות בהתייחס למשבשים, אבל יתכן שזה רק אני. על כל פנים, המקרה שתיארתי התרחש לפני יותר משנתיים, ובכל מקרה יש לזכור שגלאי - בשונה ממשבש - אינו פולט גלים כלשהם אלא אך ורק קולט, ולכן לא ברור לי על מה בדיוק מתבססת טענתך לפיה גלאי יכול להתגלות ע"י אמצעי אכיפה כלשהו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אינני מכיר כל שינוי בחקיקה מהשנתיים האחרונות בהתייחס למשבשים, אבל יתכן שזה רק אני. על כל פנים, המקרה שתיארתי התרחש לפני יותר משנתיים, ובכל מקרה יש לזכור שגלאי - בשונה ממשבש - אינו פולט גלים כלשהם אלא אך ורק קולט, ולכן לא ברור לי על מה בדיוק מתבססת טענתך לפיה גלאי יכול להתגלות ע"י אמצעי אכיפה כלשהו.

 

זה לא טענה שלי ,זה עובדתי שזה קיים במכשיר , אני מוסמך הפעלה של המכשירים הללו ,ואני אומר לך שזה נתון שנימצא במכשיר,

פורסם

ישראל במקלט אין אפילו אפשרות תיאורטית שיזוהה ע"י המשדר (במקרה שלנו הממל"ז / הדבורה הם המשדרים, הצ'יטה והוולנטיין הם המקלטים).

 

וזה ברמה הרבה הרבה יותר כוללנית מאשר ממל"ז / דבורה מול וולנטיין.

 

התקלה שאתה מתאר זה משבש (שהוא משדר בפני עצמו).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם זכרוני אינו מטעני, הודעת השגיאה שמקבל מפעיל הממלז מהדור האחרון אינה מעידה על שימוש במשבש אלא על תקלה, בניגוד לממלזים ישנים שהראו הודעת שגיאה על אי נעילה.

 

אין שום אפשרות לגלות גלאי חוץ מאשר להסתכל עליו והשימוש בו חוקי לחלוטין.

 

מי שטוען אחרת נא לספק סימוכין בכתב.

 

תודה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...