Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

ברשותי מאזדה 6 פרימיום שנת 2009 עם פנסי קסנון מקוריים לאור נמוך ונורות רגילות לאור הגבוה.

 

2 שאלות :

 

1. האם אפשר לשנות את הפנס כך שיהיה לי קסנון גם לאור גבוה וגם לנמוך? אם כן כמה יעלה לי דבר כזה?

 

2. במידה וארצה להחליף את הנורות קסנון המקוריות של הרכב (OEM 4300K) למשהו יותר חזק ויותר לבן מה המלצתכם?

ראיתי 2 נורות שנראות לי מתאימות לעניין אך אני לא יודע במה לבחור.. שניהם של חברת PHILIPS.

אחת בגוןן 4800K עם הבטחה ל305 יותר אור. השניה גוון 6000K עם הבטחה ל10% יותר אור אך אור ממש לבן נוטה לכחול.

הנב קישור ששתי הנורות:

http://www.powerbulbs.com/product/xenon-bluevision-ultra-d2s-85122-single

http://www.powerbulbs.com/product/xenon-x-tremevision-d2s-85122-single

 

תודה מראש לכולם

 

חגי

פורסם

לגבי שאלתך הראשונה: אתה יכול להתקין סטים נפרדים של קסנון לאור גבוהה אבל לדעתי זה סתם מיותר ואם אתה רוצה משהו שלא ישרף תוך שבוע אז צריך להשקיע כסף.

לגבי השאלה השנייה: 4300 זה צהוב לבנבן,6000 זה לבן שלג.

תאורה יותר טובה יש ב 4300 אבל ה6000 יותר יפה לדעתי. הכי טוב אם תמצא 5000 כי זה בדיוק באמצע.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

הנה הדמיה של כמה גוונים.

לדעתי 4800 זה מעולה,אמור להפיק לא פחות אור מ 5000 וגם יהיה לבן. בגדול לפי ההדמיות האלה כל מה שמעל 4500 לבן.

 

hidchart.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אחלה תודה

 

ולמה התכוונת בדיוק שאני יכול לשנות את האור גבוה לקסנון? האור גבוה אצלי הוא לא קסנון וגם אין לו עדשה.

האם התכוונת שאני יכול להרכיב עדשה נוספת בבקלית המקורית שלי או שצריך להחליף בקלית לאחת שיש לה BI XENON ?

 

תודה

פורסם
אחלה תודה

 

ולמה התכוונת בדיוק שאני יכול לשנות את האור גבוה לקסנון? האור גבוה אצלי הוא לא קסנון וגם אין לו עדשה.

האם התכוונת שאני יכול להרכיב עדשה נוספת בבקלית המקורית שלי או שצריך להחליף בקלית לאחת שיש לה BI XENON ?

 

תודה

 

אתה יכול להתקין קסנון גם ללא עדשה אבל זה מאוד מסנוור וגם לא יעבור טסט,לא ידוע לי על פנסים למזדה 6 עם נורות H4.

בכל מקרה כבר עדיף לוותר על התענוג.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

הבנתי תודה רבה... ולא התכוונתי להשים משהו לא חוקי אין מצב שאני יעשה דבר כזה זה גם מסנוור וגם מכוער לדעתי.

תאמת ראיתי סט אנג'ל אייז למאזדה 6 שלי עם BI XENON אבל זה עולה 7000 שקל כולל משלוח ולפני מס אז ויתרתי על זה.

 

 

תודה על התשובה

 

חגי

×
×
  • תוכן חדש...