Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה אינסייט או הונדה סיוויק היבריד? הכותרת נערכה


roso
שימו לב! השרשור הזה בן 3948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טועה ומטעה, חבל שכך.

איכות? אין דבר כזה, זה משהו שאתה מרגיש בצורה סובייקטיבית, אתה לא יכול לבוא ולהגיד שהסיוויק איכותית יותר מהאינסייט כאשר שניהם מורכבות באותו מפעל ומאותם חומרים. המכונה מרכיבה פחות טוב בגלל שזה אינסייט? שיישב באינסייט ויישב בסיוויק ויקבל מושג. הקונסולה הקדמית בשניהן שונה ומה לעשות שזו של הסיוויק איכותית יותר ונותנת תחושה אוורירית ומרווחת יותר, שלא לדבר על הבעיה במושב האחורי של האינסייט (מחפש את האדם שיצליח לשבת שמרכז המושב האחורי בלי שיצטרך לערוף את הראש.

בנוסף עלות סוללה נמוך יותר מ8000 ₪ אפשר לבדוק את זה במוסך של היבואן. לפי מה שאני יודע, העלות היא מעל ל- 8000 ₪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טועה ומטעה, חבל שכך.

איכות? אין דבר כזה, זה משהו שאתה מרגיש בצורה סובייקטיבית, אתה לא יכול לבוא ולהגיד שהסיוויק איכותית יותר מהאינסייט כאשר שניהם מורכבות באותו מפעל ומאותם חומרים. המכונה מרכיבה פחות טוב בגלל שזה אינסייט? שיישב באינסייט ויישב בסיוויק ויקבל מושג. הקונסולה הקדמית בשניהן שונה ומה לעשות שזו של הסיוויק איכותית יותר ונותנת תחושה אוורירית ומרווחת יותר, שלא לדבר על הבעיה במושב האחורי של האינסייט (מחפש את האדם שיצליח לשבת שמרכז המושב האחורי בלי שיצטרך לערוף את הראש.

בנוסף עלות סוללה נמוך יותר מ8000 ₪ אפשר לבדוק את זה במוסך של היבואן. לפי מה שאני יודע, העלות היא מעל ל- 8000 ₪.

 

מחזק את מה שאתה אומר הקונסולה המרכזית באינסייט פשוט נראית מגוחכת לעומת הסיוויק ולשבת מאחורה ממש לא נוח בגלל שהגלל יורד למטה . בנגוע לעלות סוללה בסיוויק בשנת 2008-2009 השנה שאני רוצה לקנות האחריות עד 8 שנים ככה שזה מכסה את הסיפור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את מה שאתה אומר הקונסולה המרכזית באינסייט פשוט נראית מגוחכת לעומת הסיוויק ולשבת מאחורה ממש לא נוח בגלל שהגלל יורד למטה . בנגוע לעלות סוללה בסיוויק בשנת 2008-2009 השנה שאני רוצה לקנות האחריות עד 8 שנים ככה שזה מכסה את הסיפור

 

הייתי במקום שלך בדיוק לפני שבועיים.

 

התלבטתי בין הטויוטה פריוס להונדה סיוויק היברידית, מכיוון שיש לנו במשפחה פריוס אני חייב לומר כי הרכב חסכוני מאוד, גם שנת 2008. אמין. והכל טוב בו באמת. (1ל20)

 

אני בכל זאת הלכתי על ההונדה מכיוון שאני צעיר ובעתיד הרחוק אקנה פריוס (היא לא בורחת לשום מקום)

לסיוויק יש DASHBOARD יפה יותר, קניתי בצבע שחור ומושבים בצבע קרם.

צריכת הדלק לדעתי היא באזור הררי (כמו חיפה) אחד ל16 או 1 ל17. (קניתי את האוטו לא מזמן אז עדיין לא בדקתי במדוייק)

ובאזור מישורי כמו תל אביב אחד ל19.

 

בקיצור אם אתה צעיר ממליץ על הסיוויק בצבע שחור עם מושבים בצבע קרם. זה מהמם.

אם אתה בגיל ה30+ לך על הפריוס. לדעתי זה כמו לנסוע בכופסא חסכונית.. (דגם 2008 ומטה)

 

ואפילו אל תחשוב על האינסייט, רכב בדיחה. אין שוק לרכב האינסייט, וגם מוסכניק מהונדה אמר שבעצירה המזגן נכבה יחד עם המנוע..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי במקום שלך בדיוק לפני שבועיים.

 

התלבטתי בין הטויוטה פריוס להונדה סיוויק היברידית, מכיוון שיש לנו במשפחה פריוס אני חייב לומר כי הרכב חסכוני מאוד, גם שנת 2008. אמין. והכל טוב בו באמת. (1ל20)

 

אני בכל זאת הלכתי על ההונדה מכיוון שאני צעיר ובעתיד הרחוק אקנה פריוס (היא לא בורחת לשום מקום)

לסיוויק יש DASHBOARD יפה יותר, קניתי בצבע שחור ומושבים בצבע קרם.

צריכת הדלק לדעתי היא באזור הררי (כמו חיפה) אחד ל16 או 1 ל17. (קניתי את האוטו לא מזמן אז עדיין לא בדקתי במדוייק)

ובאזור מישורי כמו תל אביב אחד ל19.

 

בקיצור אם אתה צעיר ממליץ על הסיוויק בצבע שחור עם מושבים בצבע קרם. זה מהמם.

אם אתה בגיל ה30+ לך על הפריוס. לדעתי זה כמו לנסוע בכופסא חסכונית.. (דגם 2008 ומטה)

 

ואפילו אל תחשוב על האינסייט, רכב בדיחה. אין שוק לרכב האינסייט, וגם מוסכניק מהונדה אמר שבעצירה המזגן נכבה יחד עם המנוע..

 

תודה חבר שמח שאתה מבסוט מהרכישה של הרכב זה בדיוק הצבע רכב שאני מחפש חיצוני ופנימי אפשר לשאול בכמה רכשת איזה יד וק"מ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חבר שמח שאתה מבסוט מהרכישה של הרכב זה בדיוק הצבע רכב שאני מחפש חיצוני ופנימי אפשר לשאול בכמה רכשת איזה יד וק"מ?

 

יד 1, 56,000 קמ ושמורה היטב... עלתה 70,000 לאחר שכנוע. (לא כולל מבחן + העברת בעלות)

יש לנו אותו טעם :)

 

אגב אם אתה מאזור חיפה יש איזה אחד קמצן בקריות שמוכר הונדה סיוויק היברידית לבנה עם 90,000 קמ ורוצה 67,500 הוא ירד ל65,000 לדעתי תציע לו 60,000.

 

ואל תפנה לסוכנויות הם רמאים.

 

בהצלחה בחיפושים אחי ותעדכן אם מצאת משהו טוב..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי במקום שלך בדיוק לפני שבועיים.

 

התלבטתי בין הטויוטה פריוס להונדה סיוויק היברידית, מכיוון שיש לנו במשפחה פריוס אני חייב לומר כי הרכב חסכוני מאוד, גם שנת 2008. אמין. והכל טוב בו באמת. (1ל20)

 

אני בכל זאת הלכתי על ההונדה מכיוון שאני צעיר ובעתיד הרחוק אקנה פריוס (היא לא בורחת לשום מקום)

לסיוויק יש DASHBOARD יפה יותר, קניתי בצבע שחור ומושבים בצבע קרם.

צריכת הדלק לדעתי היא באזור הררי (כמו חיפה) אחד ל16 או 1 ל17. (קניתי את האוטו לא מזמן אז עדיין לא בדקתי במדוייק)

ובאזור מישורי כמו תל אביב אחד ל19.

 

בקיצור אם אתה צעיר ממליץ על הסיוויק בצבע שחור עם מושבים בצבע קרם. זה מהמם.

אם אתה בגיל ה30+ לך על הפריוס. לדעתי זה כמו לנסוע בכופסא חסכונית.. (דגם 2008 ומטה)

 

ואפילו אל תחשוב על האינסייט, רכב בדיחה. אין שוק לרכב האינסייט, וגם מוסכניק מהונדה אמר שבעצירה המזגן נכבה יחד עם המנוע..

לא צריך לחשוב על האינסייט, רכב בדיחה הוא לא. הוא חסכוני מהסיוויק הייבריד (אפילו יותר מהג'אז הייבריד לפי פירסומי היצרן ), מהנה יותר לנהיגה ( לא שמי מהן ספורטיבית או אפילו בסביבה ) יש לו הגה עדיף והוא מאוד פרקטי. ולא צריך מוסכניק מהונדה בשביל לדעת שהמזגן כבה יחד עם המנוע בשל פונקצית ה stop/start ( ניתנת אגב לניטרול ע"י בחירה במצב גיר S ). עיצוב לוח השעונים שונה מעט מזה של הסיוויק וגם אם לטעמך הוא פחות יפה ( לטעמי שניהם די מזעזעים ומתאימים יותר למשחק מחשב מאשר לרכב ), הוא יותר נוח לתפעול מאשר זה של הסיוויק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לחשוב על האינסייט, רכב בדיחה הוא לא. הוא חסכוני מהסיוויק הייבריד (אפילו יותר מהג'אז הייבריד לפי פירסומי היצרן ), מהנה יותר לנהיגה ( לא שמי מהן ספורטיבית או אפילו בסביבה ) יש לו הגה עדיף והוא מאוד פרקטי. ולא צריך מוסכניק מהונדה בשביל לדעת שהמזגן כבה יחד עם המנוע בשל פונקצית ה stop/start ( ניתנת אגב לניטרול ע"י בחירה במצב גיר S ). עיצוב לוח השעונים שונה מעט מזה של הסיוויק וגם אם לטעמך הוא פחות יפה ( לטעמי שניהם די מזעזעים ומתאימים יותר למשחק מחשב מאשר לרכב ), הוא יותר נוח לתפעול מאשר זה של הסיוויק.

 

לא באתי למוסכניק כדי לשאול אותו לגבי האינסייט (דיברנו איתו בעט רכישת ההונדה סיוויק מבעלות פרטית)

בקיצור המוסכניק שדיברנו איתו נהג באינסייט ולא אהב את זה שהמזגן נכבה בפונקציית ה STOP. למשל בסיוויק הכח במזגן יורדת ל25% בפונקציה הזאת לכן הסיוויק עדיפה על האינסייט,מי רוצה ביום חם ברמזור אדום לעמוד בלי מזגן? וחוצמזה לא כולם משתמשים בפונקציית ה S (לירידות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא באתי למוסכניק כדי לשאול אותו לגבי האינסייט (דיברנו איתו בעט רכישת ההונדה סיוויק מבעלות פרטית)

בקיצור המוסכניק שדיברנו איתו נהג באינסייט ולא אהב את זה שהמזגן נכבה בפונקציית ה STOP. למשל בסיוויק הכח במזגן יורדת ל25% בפונקציה הזאת לכן הסיוויק עדיפה על האינסייט,מי רוצה ביום חם ברמזור אדום לעמוד בלי מזגן? וחוצמזה לא כולם משתמשים בפונקציית ה S (לירידות)

 

מה זה אומר יורדת ב 25% היא מוציאה קור מהמדחס או רצה על אוויר וזהו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה אומר יורדת ב 25% היא מוציאה קור מהמדחס או רצה על אוויר וזהו ?

יוצא מזגן רגיל רק העוצמה של המזגן היא עד 25% מהמקסימום. אני לא סם לב להבדל כי אני משתמש במזגן על נמוך.

אני אישית עדיין לא שמתי לב לשינוי כלשהוא..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוצא מזגן רגיל רק העוצמה של המזגן היא עד 25% מהמקסימום. אני לא סם לב להבדל כי אני משתמש במזגן על נמוך.

אני אישית עדיין לא שמתי לב לשינוי כלשהוא..

 

בנוגע לצריכת דלק שאמרת זה כולל מזגן ? כמה ק"מ אתה נוסע בים וכל כמה זמן אתה ממלא פול ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לצריכת דלק שאמרת זה כולל מזגן ? כמה ק"מ אתה נוסע בים וכל כמה זמן אתה ממלא פול ?

מכיוון שהרכב אצלי רק כשבועיים מילאתי רק פעם אחת ב180 ואני נוסע בממוצא כ20 ק"מ ליום (בימים אחרים אולי טיפה יותר) ואני מתדלק בממוצא 180 שקלים כל פעם (ממלא 3/4 טנק) וזה מספיק לדעתי לשבוע וחצי-שבועיים (יש הרבה עליות בדרך)

קשה לי לתת לך נתונים מדוייקים מכיוון שעדיין לא נסעתי על האוטו הרבה כ"כ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שהרכב אצלי רק כשבועיים מילאתי רק פעם אחת ב180 ואני נוסע בממוצא כ20 ק"מ ליום (בימים אחרים אולי טיפה יותר) ואני מתדלק בממוצא 180 שקלים כל פעם (ממלא 3/4 טנק) וזה מספיק לדעתי לשבוע וחצי-שבועיים (יש הרבה עליות בדרך)

קשה לי לתת לך נתונים מדוייקים מכיוון שעדיין לא נסעתי על האוטו הרבה כ"כ

 

אוקי תודה נשמע טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעוניין להחליף את הלנסר שלי בהיברידית,

 

גם אני אהבתי את המושבים הבהירים, רק הבעיה היא אם נשפך לך משהו ברכב

 

אני נוהג כ10,000 ק"מ בחודש! וכמובן הדלק הורג אותי.

 

מישהו יכול להסביר לי קצת יותר על ההיברידי מבחינת הטיפולים, הביטוח, והמחירים....

 

הלנסר שלי היא 2009 עם משהו כמו 110,000 ק"מ

מחפש להחליף בהיברידי יד שניה

משאיר את כולם בעשן:fist:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיויק מרווחת, מאובזרת, חזקה (במעט) ובה ניתן להמשיך להינות מהמזגן גם כאשר הרכב כבה, וגם פה בימים מאוד חמים או בפקק ארוך הרכב יפסיק לדומם את עצמו למען המזגן.

לאינסייו מושבים מוצלחים יותר, וגם החל מסוף 2010 מתלים ןהיגוי מוצלחים יותר מבסיויק.

האינסייט קיבלה ציון גבוה יותר במבחני הריסוק והיא חסכונית בכ10 אחוז מהסיויק.

כל העניין של כיבוי המזגן, הוא נכון אבל ניתן להתגבר עליו ביתר קלות. פשוט מכבים את מצב אקו וכל עוד הטמפ׳ שנקבעה בבקרת האקלים לא הושגה הוא לא כבה, טוב למזגן, רע לתריכת הדלק.

אופציה נוספת היא לנהוג במצב s בגיר, אני מצאתי את זה מעצבן.

הרינסייט גם נהנת מדלת 5 שימושית ותא מטען גדול יותר.

החיסרון הגדול ביוצר באינסייט הוא הספסל האחורי, 2 מבוגרים, כל עוד לא גבוהים בהרבה מ1.8 מ ישבו בלי בעיה, אך הרכב יחסית צר והגג נמוך, כך שנוסע באמצע צריך להיות או קומפקטי או רק לנסיעות קצרות.

בתור פתרון היברידי בזול האינסייט היא בסה״כ מכונית מתאימה, ואם קצת לומדים לנהוג אותה אפשר להשיג בה צריכת דלק טובה מאוד, ומחוץ לעיר גם לא תיפול בהרבה מהפריוס.

והיא אפילו קלילה ומהנה (יחסית למשפחתית) בכביש מפותל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...