Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טיפול אם המוצרים של -Wolfgang

כולל פלסטלינה של מגוויארס

החלקים מכסה מנוע,גג,בגאז -שאר החלקים יעשו השבוע

 

סה"כ אני מרוצה, זה לא מושלם אבל בהחלט לי זה מספיק.

אולי אני צריך לקנות פד מיקרופייבר

 

תמונות

 

לפני

 

562470_4059989837049_1326393831_n.jpg

 

733947_4059990197058_258908965_n.jpg

 

320008_4059989917051_1040598563_n.jpg

 

לאחר שטיפה +פלס+מסיר שריטות +פוליש +אוטם

550288_4059990357062_1894299484_n.jpg

 

544348_4059990597068_230095781_n.jpg

 

602237_4059990717071_1930208798_n.jpg

 

562409_4059990837074_1508682539_n.jpg

 

10056_4059991117081_545147263_n.jpg

 

1

פורסם

הרכב עבר שטיפה ידנית [גרניק]

יובש על ידי מטלית מייקרופייבר.

 

שלב ראשון -פלסטלינה

Meguiar's SMOOTH SURFACE CLAY KIT 2 Clay

 

שלב שני -מסיר שריטות +פד לבן

Wolfgang Total Swirl Remover 3.0

 

שלב שלישי -פוליש +פד כתום

Wolfgang Finishing Glaze 3.0

 

שלב רביעי - אוטם +פד שחור

Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant

 

כול הפדים מחברת - lake counrty

הרכב היה מלא swirll

תמונה של חלק שלא עבר טיפול.

59753_4060642013353_33568003_n.jpg

×
×
  • תוכן חדש...