Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחשב נייד "מחודש" דרך BUY2 - משתלם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אזוף, חיפוש קטנצ'יק בגוגל העלה את המילה מוחדש כמה עשרות פעמים.

אולי זו מילה חדשה בשפה העברית, אולי מישהו טעה, ואולי זו המילה הנכונה, אין לי מושג...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לדעתי לא הפסדת כלום.

בבדיקה זריזה מצאתי שהמחשב מפורסם ב1800+- בכל מיני אתרים למינהם.

משמע כנראה לא מציאה גדולה.

המחשב הנ"ל לא מיועד למשחקים או לכל תוכנית עם גרפיקה יותר ממינימום.

בעיקר שימושי לאינטרנט עבודות (office) וכו..

המחיר ריאלי לגמרי אבל לא מציאה ואולי אפילו הייתי מחפש משהו אחר.

פורסם
אזוף, חיפוש קטנצ'יק בגוגל העלה את המילה מוחדש כמה עשרות פעמים.

אולי זו מילה חדשה בשפה העברית, אולי מישהו טעה, ואולי זו המילה הנכונה, אין לי מושג...

 

 

זאת הצורה הקלאסית של "לעבוד על אנשים".

 

בזמנו קם רעש גדול על זה שב P1000 וחבר מרעיו הדומים מכרו מצלמות מחודשות של פוטו ניסים (ע"ע קאמרה, CAMERA4U ועוד כמה וכמה שמות קש) כחדשות.

 

לאחר שהנושא נטחן וכולם הבינו את גודל הרמאות ואיך אפשר לזהות אותה, לפתע הגיע מושג חדש לאתרי המכירות.

 

מחודש זה חרא? צודקים.

יש מוחדש.

ברור שזה לא אותו דבר. זה מוחדש. לא מחודש...

פורסם

נ.ב. השמועה מספרת שמי שרוצה לעשות עסקה טובה באמת הולך לחנות העודפים של Dell, במיוחד היום כשהמשלוח מארה"ב קל ופשוט מאי פעם.

 

אכן, מעיד ממקור ראשון (אני).

 

קניתי מהם כמה וכמה מחשבים. במיוחד בזמני מבצעים שאז על המחירים שם יש הנחה נוספת בשיעור של בין 15% ל-35%. הקופונים מתפרסמים בעמוד שלהם בפייסבוק, ולמי שאין פייסבוק- יכול להירשם לתפוצה שלהם במייל (מגיע מס' שעות לפני הפרסום בפייסבוק).

 

קניתי שם, לדוגמה, מחשב נייד עיסקי 13.3 ב-2600 ש"ח כולל את עלות המשלוח דרך BUY2USA (כ65 דולר) וכולל את החריטה לעברית ב PC- גרף שבחולון. ומדובר במחשב לטיטיוד E6330 עם כונן פלאש בנפח 128GB ומעבד i5-3320m. מחירו בארץ נע סביב ה6000 ש"ח (מדובר במחיר מציאה מיוחדת, לרוב המחיר בסה"כ יוצא סביב ה-3000 ש"ח למפרט שעולה בארץ 6000-6500 ש"ח).

 

בנוגע לאחריות- סדרת לטיטיוד E6000 מגיעים עם אחריות ל3 שנים שתקפה גם בארץ (באתר הלקוח) ללא תוספת תשלום.

 

סדרת E5000 וסדרת הVOSTRO מגיעה עם שה אחת (שתקפה גם כן). הרחבה ל3 שנים עולה כ90 דולר.

 

בסדרות הביתיות (XPS, אינספירון) מגיע עם אחריות לשנה אחת, ההרחבה דרכם יקרה (180 דולר ויותר) ולכן מומלץ לבצעה מול נותן השירות בארץ לאחר הגעת המחשב לארץ (יעל פתרונות משולבים). אמנם המחיר משתנה ממחשב למחשב, אך יותר זול ברוב המוחלט של המקרים (סביב ה400 ש"ח למחשב XPS שהבאתי בעבר).

 

חשוב! על המחיר שמצוין באתר (עם/ בלי קופון הנחה), יש להוסיף את המע"מ המקומי (8%).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
זאת הצורה הקלאסית של "לעבוד על אנשים".

 

 

אוקיי- תודה על החידוש :wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...