Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני חדש כאן

ויש לי שתי שאלות

אחד

יש לי עכשיו צמיגים 175/65/14

אני רוצה לשים 195/50/15

זה לקרייזלר ניאון שנת 95

יתנו לי אישור לשים גודל כזה?

שאלה מיספר שתיים

איזה צמיגים טובים יותר

TOYO: T1-S ULTRA PERFORMANEC

195/50R15 82V

או

GOOD YAER: 195/50R15 82V E-VENTURA

ותודה מי ראש

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם
1. לא
מניין לך הבטחון שבתשובה?

 

NEON- בדוק בספר הרכב(במידה ויש לך) האם ישנן מידות חליפיות לצמיגים שברכבך, במידה ויש אלו המידות אותן ניתן לאשר בוודאות.

שנית, ניתן לגשת למח' הטכנית של היבואן ולבדוק איתם, מהן המידות החליפיות(אם בכלל) המאושרות לו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אין לי אבל ידוע לי שהצמיגים נכנסים בלי בעייה(בדקתי)

זה אומר שאני יכול לקבל אישור?

ותודה

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם
אין לי אבל ידוע לי שהצמיגים נכנסים בלי בעייה(בדקתי)

זה אומר שאני יכול לקבל אישור?

ותודה

לא.

אין קשר בין שהצמיג מתלבש על הרכב לבין קבלת אישור הרכבה חוקי.

 

צור קשר עם המח' הטכנית של היבואן לברור מידות חליפיות לרכבך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מניין לך הבטחון שבתשובה?

 

NEON- בדוק בספר הרכב(במידה ויש לך) האם ישנן מידות חליפיות לצמיגים שברכבך, במידה ויש אלו המידות אותן ניתן לאשר בוודאות.

שנית, ניתן לגשת למח' הטכנית של היבואן ולבדוק איתם, מהן המידות החליפיות(אם בכלל) המאושרות לו.

 

עמית

מניין לך שאני לא יודע שאין מידה חליפית כזו ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מניין לך שאני לא יודע שאין מידה חליפית כזו ?
באם היית נותן תשובה מלאה ומנומקת, ולא מסתפק במילה אחת "לא", לא הייתי מטיל ספקות.

זהו פורום רציני, ותשובות שאינן מנומקות מעלות תהיות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

א. כפי שנאמר- אישור במחלקה הטכנית.

ב. ביחס לבדקתי וכו...הצמיג החדש צריך לאפשר נסיעה תקינה ובטוחה (לא להתחכך בכנף או גוף הרכב) גם כשברכב 5 נוסעים והוא מסתובב או קופץ

על חריץ בכביש במהירות גבוהה...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

המידה הכי רחבה שנמכרה עם הדגם הזה היא 185/65R14

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
היי אני חדש כאן

ויש לי שתי שאלות

אחד

יש לי עכשיו צמיגים 175/65/14

אני רוצה לשים 195/50/15

זה לקרייזלר ניאון שנת 95

יתנו לי אישור לשים גודל כזה?

שאלה מיספר שתיים

איזה צמיגים טובים יותר

TOYO: T1-S ULTRA PERFORMANEC

195/50R15 82V

או

GOOD YAER: 195/50R15 82V E-VENTURA

ותודה מי ראש

1) כן - יש לחבר שלי ולפי היצרן אתה יכול לשים את המידה הזאת.

2) גם מישלינג טובים והם מחזיקים מעמד הרבה זמן ככה שהם יוצאים עיסקה די משתלמת.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

זה אומר שאני יכול לשים 195/50/15

תגיד חבר שלך שם מידה כזות

ועם כן כמה עולה לאחליף מידה של הצמיגים?

ותודה לכלום על תשובות זה עוזר מאוד

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם
זה אומר שאני יכול לשים 195/50/15

תגיד חבר שלך שם מידה כזות

ועם כן כמה עולה לאחליף מידה של הצמיגים?

ותודה לכלום על תשובות זה עוזר מאוד

אין הפרט מעיד על הכלל.

גם אם ברכב אחד הורכבו הצמיגים במידה הזו, ואף אם קבל אישור לכך, אין זה מעיד כלל ועיקר כי גם לך יאשרו זאת.

בכדי לדעת לאשורו של עיניין, אני חוזר ע"כ בשלישית:

פנה אל המח' הטכנית של היבואן, ללא אישור מהם אין גורם בארץ אשר יאשר לך אותם חוקית.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אין הפרט מעיד על הכלל.

גם אם ברכב אחד הורכבו הצמיגים במידה הזו, ואף אם קבל אישור לכך, אין זה מעיד כלל ועיקר כי גם לך יאשרו זאת.

בכדי לדעת לאשורו של עיניין, אני חוזר ע"כ בשלישית:

פנה אל המח' הטכנית של היבואן, ללא אישור מהם אין גורם בארץ אשר יאשר לך אותם חוקית.

 

עמית

היבואן מאשר לכל דגמי הנאון שהוא משווק בארץ להרכיב את המידה הזאת.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...