Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חסכוני למשפחה + תינוק בסביבות 50000 + ייעוץ אפשרויות תשלום + מה לעשות עם הישן


Clonimus74
שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לשדרג את הרכב של אישתי. יש לה יונדאי אקסנט 2004 שעשה 220,000-230,000 ק"מ, עם בעיית נזילת שמן שכנראה פתירה עבור כ-800 שח אז אני לא יודע אם זה פרט רלוונטי לשאלות שיגיעו. היא מרצה במקומות שונים (גבולות נסיעה אשדוד - רעננה, אך בעיקר ראשון ורמת גן, גרים בחולון).

אנו יכולים לשלם בסביבות 50,000שח אולי קצת יותר, אם ממש שווה את התוספת גם 60,000.

 

אנו מעוניינים ברכב חסכוני בדלק, עם חלפים זולים, טיפולים זולים, אחד ש"לא רואה מוסך", רק להניע ולנסוע, וכמובן שיהיה מקום לתינוק + עגלה. הרכב צריך להיות בן 2-3.

 

איזה רכב אתם ממליצים ולמה? (אנחנו חושבים על קיה או יונדאי)

האם לעשות טרייד-אין או שעדיף למכור לבד (אחותי מכרה את שלה ב 10,000 שח יותר ממה שהציעו בטרייד אין, אני יודע זו אמירה כללית ולא ממוקדת, אך לא דופקים אותנו בטרייד אין?)

האם עדיף לשלם במכה אחת או לקחת מימון?

אם לוקחים מימון לא עדיף רכב חדש? האם רכב חדש באמת מאבד את ערכו בצורה משמעותית בשנה הראשונה לעומת השנים הבאות אחר כך?

 

לי יש רכב יונדאי 2005 במצב מעולה שעשה כ 115,000 קמ, אני אקבל תנאים טובים יותר אם נשדרג את שניהם?

 

תודה על עזרתכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה שאלות, אני אנסה לענות על הכל...

 

רכבים שיכולים להתאים לתקציב ולדרישות שציינתם: ניסאן נוט, סוזוקי SX4, יונדאי i20, קיה פורטה, יונדאי אקסנט חדשה יותר ועוד רבות אחרות.

 

אם תצליחו למכור את האקסנט שלכם לבד תחסכו ככל הנראה כמה אלפי שקלים טובים. בטרייד אין, אם בכלל יסכימו לקבל את הרכב שלכם, יתנו לכם בדרך כלל הצעה נמוכה או שיערבבו לכם את העוגה טוב טוב ככה שלא תשימו לב שאתם מקבלים הצעה נמוכה. היתרון בטרייד אין הוא בהעדר ההתעסקות - באים, שמים את הרכב הישן ויוצאים עם חדש.

 

מימון או לא מימון זאת כבר שאלה כלכלית שקשה להתייחס אליה בלי להיכנס לך לכיס. בגדול, אם יש לך את כל הסכום לשים במזומן על הרכב זה כנראה עדיף.

 

רכב חדש מאבד יותר שקלים חדשים בשנה מרכב משומש. זה כלל אצבע, לא תמיד נכון, יש גם מקרים הפוכים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטרייד אין תתכונן להישחט בלפחות 40% פחות ממחירון הרכב בפועל והם ידחפו לך את ה"בונבוניירה" שלהם במחירון.

לצערי,חוויתי עסקה דומה באחת מחברות הליסינג אבל,החזרתי רכב שאני יודע שזקוק להשקעה די גדולה וההפרש בין המחיר שקיבלתי לזה שיכלתי לקבל לא כזה גבוה וגם אם הפסדתי את הנחת הליסינג של הרכב הנרכש, עכשיו אני נוסע בראש שקט.

אם תגדיל את התקציב לאיזור ה- 60,000 אולי תכנס לשם יונדאי I30 2009 .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...