Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

307 מאוורר פנימי בדרגה הגבוהה ביותר לא פועל


bennyrivka
שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר ב 307 שנת 2002 ללא בקרת אקלים.

3 דרגות המהירות הראשונות במפסק שמפעיל את המאוורר הפנימי פועלות.

דרגת מהירות גבוהה ביותר (4) לא פועלת.

אודה להמלצות.:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהבעיה היא בנגד המהירויות,מחיפוש שערכתי היו אנשים שפשוט ניקו אותו מאבק וזה הסתדר,אני מציע להריץ חיפוש לגבי זה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב מדובר בתקע שרוף של הנגד מהירויות של המפוח הפנימי.

 

איזה צרפתי שיכור תיכנן את העסק כך שבנגד עצמו המהירות המקסימלית עוברת דרך פין כניסה ופין יציאה (זה מיותר כי במהירות המקסימלית מתקבל מתח ישיר של 12V ישירות למפוח, ואין צורך שהוא יעבור דרך פינים\חיבורים נוספים ומיותרים).

 

היצרן הוציא תיקון לתקלה הזו בדמות צמה חדשה בה החוט שהולך לנגד וחוזר ממנו עבור מהירות 4 מגושרים כבר בצמה עצמה ובכך פותר לחלוטין את המעבר של הזרם במהירות המקסימלית דרך הפינים של הנגד.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, תודה - אתה מזה צודק.

למרות הגישה המחורבנת, הצלחתי לשלוף קצת את המודול(נגד) ואכן כפי שאיציק ציין, מצאתי שני חוטים שרופים בחיבור למחבר.

למחבר מחוברים 3 חוטים דקים עבור מהירות 1,2,3

ועוד 2 חוטים עבים בצבע אדום וצהוב שצרפתי מטומטם תכננן שיהיו מקוצרים דרך המחבר עבור מהירות 4.

כאשר בפועל עבור המהירות הגבוהה היותר אין צורך בחיבור לנגד.

אם הזמן עקב השימוש במהירות הגבוהה ביותר המגעים מאבדים את יכולת המגע הטובה וכל אזור המגע מתחיל להתחמם,דבר שמחמם את החוטים ולבסוף גורם לנתק ביניהם.

בקיצור הצלחתי לעקוף את המחבר ולחבר חזרה את 2 החוטים . והכל מתפקד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שנים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...