Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא שמעתי שהסטוק הראשון 1.12 כבר נמצא בארץ!! אך איך מסבירים שהם דוחים את חילוק המכוניות לינואר ??

אישית, הם אמרו לי שהרכב שלי יגיע באמצע 12, וזה אמרו לי כבר ב 21.11 כשהזמנתי,,

אז אני לא לחוץ ולדעתי הם צדקו :shock:(Pאגב הזמנתי בנצרת!)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום,

היום היתי בסוכנות לגביי האיביזה ונאמר לי שאוכל לקבל את הרכב תוך שבוע ואם ארצה אז גם בחודש הבא. לא VIP ולא נעליים... זה לא משנה כלום מבחינת רווח או הפסד כי התקנות עברו לתאריך עליה לכביש ולא שנתון רק שאני אישית יעדיף לחכות לנובמבר ורק בגלל שברישיון הרכב יופיע כ-2012.

בכל אופן, במו עיניי ראיתי במהלך שעה שהיתי שם 6 רכבים נמכרים ככה שהמבצע באמת מטורף! בבוקר היה צבע מסויים ואחרי צהריים שהתקשרתי הוא אזל ככה שאני מקווה שבבוקר אזמין לי גם אחת... :-)

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
לחכות לנובמבר?

 

על איזה מבצע מדובר? על הידני ?

--------------------------------------

2008 - Scoda Fabia sport 1.6

2003 - Mazda Demio 1.5

1999 - Daihatsu Charade 1.3

פורסם

סליחה שמוליק התבלבלתי.... לחכות לינואר. הצפי שלהם הוא ה-15 לחודש.

וכן המבצע כמובן הוא על דגם רפרנס הידני, 1.4 רגיל (לא tsi) עם 85 כ"ס.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

הי,

DOMO2 באיזה תאריך ביצעת את ההזמנה שלך? (אמור לך שניתן לעלות לכביש ב15.12?)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אני אמור לסגור את העסקה היום אבל לשאלתך נאמר לי שאוכל לקבל את הרכב תוך שבוע או בחודש הבא. אני אישית לא לחוץ ומעדיף לחכות בגלל הפסיכולוגיה שיופיע לי ברישיון 2012 :-)

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
שלום

הייתי בסוכנות של סיאט לגבי האלתיאה שלהם וגם קבלתי את ההצעה לחכות עד ינואר תוך כדי הסבר שזה משתלם לי

קשה לי להאמין שחסר להם אלתיאה בארץ (הרכב הזה לא נמכר בכלל)

למרות שלא נראה לי שצמפיון היא חברה הנסחרת בבורסה כנראה שיש לה סיבה להציג נתונים מסוימים במאזן של 2011

מה שקורה שחברה שמכרה מוצר ועוד לא סיפקה אותו בעצם רושמת לעצמה הכנסה של מזומן מול חוב שישולם בשנה הבאה

אני לא רוצה לשעמם אותכם אבל כשמדובר בסכומים של רכבים זה יכול להיות מאוד משמעותי

 

לא מדוייק. על מנת להכיר בהכנסה, על החברה להעביר את המוצר לקונה (במקרה של מכירת רכב).

במידה והרכב עדיין לא נמסר לקונים, החברה רושמת את המזומן שהתקבל כנגד מקדמות מלקוחות/הכנסות מראש (התחייבות).

פורסם

גם אני עכשיו בהתלבטות !!!

 

התקשרה עכשיו הבחורה מסיאט ואמרה לי שהרכב שלי מחכה בנמל:shock:..

ושאלה האם אני מעוניין להשלים את התשלום ולהעלות אותו תוך שבועיים?

??

להעלות או לחכות??? מישהו יודע מה ההדל במיחירון בין שני רכבים אלה11/2011 או 01/2012 , נגיד אחרי חצי שנה?

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
גם אני עכשיו בהתלבטות !!!

 

התקשרה עכשיו הבחורה מסיאט ואמרה לי שהרכב שלי מחכה בנמל:shock:..

ושאלה האם אני מעוניין להשלים את התשלום ולהעלות אותו תוך שבועיים?

??

להעלות או לחכות??? מישהו יודע מה ההדל במיחירון בין שני רכבים אלה11/2011 או 01/2012 , נגיד אחרי חצי שנה?

 

אם תשלם מחר בהנחה שיקח שבועיים תקבל אותו בסביבות ה21 לחודש,לא עדיף לחכות עוד עשרה-12 ימים ושיהיה רשום 2012 ברישיון?

במקרה שלי עם הפאביה אני מצאתי שזה עדיף ואפילו שווה גם תוספת תשלום.

תחשבו עליכם כרגע בתור הבעלים הראשון של האוטו איך אתם מתלבטים, אז איך הקונה העתידי בבוא העת ירגיש?(רמז: המוח הישראלי יגיד 2012)

פורסם

אף אחד לא יודע מה יהיה המחירון בעוד חצי שנה חוץ מאדון יצחק לוי...

בכל אופן לאור התקנה החדשה המחירון נקבע לפי תאריך עליה לכביש ולא שנתון.

באופן אישי וישראלי טיפוסי - תחכה. 2012 מצלצל טוב יותר... :-)

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

בסוכנות אמרו לי שאקבל את הרכב באמצע ינואר מכיוון שמשרד הרישוי לא עובד 10 ימים ראשונים של ינואר.

האם יש אמת בדבר?

פורסם

התקשרתי היום לגבי האיביזה הסוכן אמר לי שהרכב הגיע ביקשתי ממנו לדחות לינואר ישר הסכים רק אמר לי שהרכב יגיע אלי ב15 לחודש..נכון שבתכלס אין שום הבדל אבל ישראלים תמיד ישארו ישראלים ושארצה למכור את הרכב ב2014/2015 אני חושב שהחצי חודש המתנה הזה כן ישחק תפקיד 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...