Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 שנת 2001 מנוע 1400 אוטומט - האם הגיר אצלי פועל תקין?


xxgalxx
שימו לב! השרשור הזה בן 4770 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום. יש לי פיג'ו 206 שנת 2001. מנוע 1400 אוטומט.

כשאני נוסע אני מרגיש שהסל"ד לא יציב. זאת אומרת אני מרגיש שהוא לא מעביר הילוכים בזמן, הוא כאילו מושך, גם במישור וגם בירידה. נגיד אני נותן גז ב 20 קמ"ש, נותן, נותן, הוא מושך לי עד לסל"ד 3000, ואז מעביר הילוך. וזה כבר מרעיש. ואם אני עוזב באמצע את דוושת הגז, הסל"ד יורד באיטיות ממש, כאילו זה גיר ידני. אני מרגיש בשאר המכוניות איך שעוזבים את הגז במהירות מי 0 עד 60 למשל הוא יורד ישר ל-1000 סל"ד. אצלי הוא נשאר על 2000, ואיפלו יותר, ויורד ממש לאט. כמו גיר ידני אני מרגיש. מה הבעיה בגיר? מה עדיף לעשות: לקחת את רכב למוסך מורשה שיחברו למחשב ולבדוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתפתה ללכת למוסך, סיכוי גדול שיעקצו אותך. (רואים בנאדם שלא מבין הרבה בגיר צרפתי.)

 

יש לי את הגיר הזה בפיג'ו 406 שלי, פעולה די תקינה.

 

אצלי אם אני מושך הילוכים בD כרגיל, סוחב אותם ל3.5K\4K סלד (פול גז במישור).

בעליה ופול גז מגיע גם ל5K.

 

אצלי הגיר תקין. (אחרי שיפוץ כללי).

 

 

הגיר בנוי אחרת ממכוניות אחרות, הצרפתים מסבכים הרבה מאוד דברים, אבל בסך הכל הגיר הוא מעולה יחסית לשנות ה2000.

 

שים לב במיוחד בגיר הזה, שאתה בולם, הוא מוריד הילוכים, כאילו אתה בשיעור נהיגה.

בהרבה מכוניות שנהגתי זה לא ככה.

 

 

עצה שלי, אל תוריד גז מתי שהוא מתכוון להעביר הילוך, עדיף לתת לו להעביר הילוך, מאשר להוריד גז.

אם אתה מוריד גז, אתה משגע את המחשב, פשוטו כמשמעו, ואז הוא יתחיל להתחמם ולעשות לך בעיות. (בנסיעה ארוכה במיוחד.)

 

שים לב שאם אתה מוריד גז לפני העברת הילוך שלו, האוטו כאילו נעצר\מתנדנד, והמלצה שלי שלא תגיע להרבה מצבים כאלה.

סך הכל הגיר שלך ישן, עוד כמה ק"מ (תלוי איך אתה נוהג ואיך אתה מטפל בו, אצלי זה היה ב200KKM, והבעיה התחילה מ150KKM) תצטרך לשפץ, אני עשיתי שיפוץ ב3.5K ש"ח, בינתיים כבר 3 חודשים כמעט והכל מעולה, אין סיבה לשלם יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

הפעולה שאתה מתאר היא תקינה לגיר הזה. בגיר AL4/DP0 אין תכונה הנקראית FREE FLOW שזה אומר שכאשר הרכב בתאוצה ומשחררים את דוושת הגז הגיר מחליף להילוך הגבוה הבא כדי לא להרגיש בלימה של הרכב. תכונה כזו קיימת בהרבה סוגי גירים אך לא בגיר הזה ולכן התופעה שתיארת אינה תקלה.

בנוסף, ככל שדוושת הגז לחוצה יותר הגיר יחליף מאוחר יותר.

אשמח לעזור.

איל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר, מה שאמרת מילה במילה נכון וקורה אצלי. שגם בבלימה הוא מוריד הילוכים. הכל נכון. תודה רבה לכם. עכשיו שאלה שלי - אם אפשר לשנות שזה לא יהיה ככה, כאילו יוריד לי הילוכים כשאני בולם. וכשאני נותן גז שלא ימשוך. שיהיה כמו שאר המנועים. יש אפשרות לעשות דבר כזה? ושאלה הבאה זה אם כדאי ללכת למוסך מורשה, ולבדוק את הרכב במחשב. אולי יש תקלות אחרות או משהו? אני גר בחיפה, והלכתי למוסך אחד והם רוצים 150-200 שקל רק על חיבור את הרכב למחשב ובדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשנות את האופי והפעולה של הגיר זה בילתי אפשרי, ככה הוא בנוי וככה הוא פועל.

 

לגבי מוסך, אתה לא צריך את זה, אתה בעל פיג'ו, באמת מכל הלב, אם הגיר לא מחליק\דופק\נתקע באופן יום יומי, מה שמקשה ופוגע בבטחון הנסיעה, אל תחשוב על מוסך, ואם כבר מוסך אז לא מורשה, תבקש הצעות למוסכים\תחפש מוסכים שהוצעו פה בעבר.

 

המוסך ברוב הפעמים ימצא בעיה, ודרכה יכניס את היד לכיס, ויחפור לך שם עד שיכאב לך הלב ואתה תצטער על זה שרכשת פיג'ו.

 

בעתיד, רוב הסיכויים שהגיר יעשה בעיות, אין מכלול שאין לו בלאי, ואז אתה תאכל סרטים, אני ואבא שלי כמעט התייאשנו.

עד שמצאנו מוסך פה בב"ש, שכבר עשינו אצלו הסטוריה של טיפולים (לא רק בפיג'ו 406 שיש לי), וכל נגיעה יצאנו מרוצים עד השמים (גם הרכב הפך לפנתר וגם הכיס לא נפגע קשה).

 

המורשה רצה 10K בערך על גיר חדש אם אני לא טועה (אז היא הייתה שווה 18-22 אלף), מוסכים אחרים 5K ככה, והמוסך שטיפלנו אצלו שאמרתי למעלה 3.5K והוא הראה לי מה הוא מחליף, כמעט הכל חוץ משתי חיישנים\מכלולים אלק' שלא צריך לגעת בהם, ומאז טפו3X, הרכב מהנה ומפנק כמו חדש.

 

 

באמת מכל הלב, חבל לך ללכת למוסך סתם (מורשה בכלל מבחינת מחירים), כי יחנקו אותך שם.

(במורשה, עלות הטיפולים התקופתיים עולה כאילו אני מחזיק מרצדס, בעוד שבמוסך אחר עם אותם חלקים עולה כאילו זה מיני זולה, 500 שקל ל10K).

 

אם אתה רוצה את המוסך שעשיתי אצלו גיר, פה בב"ש תבקש בפרטי אני יביא בשמחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלח לי ניר אבל אתה טועה ומטעה.

בפוסט קודם שלך כתבת:

"הוא החליף לי בו כמעט הכל, יש קיט שקונים ומחליפים כמעט הכל בגיר". - אז רק כדי שתדע, אם מחליפים כמעט הכל בגיר, כולל מערכת פלנטרית, ציר ראשי, דראמים, מוח, דיפרנציאל וכולי, אתה תגיע בלי שום בעיה ל 20-30 אלף שקל - עלויות חלקים למוסך. אולי הוא החליף לך כמעט את כל החלקים הרכים בגיר, אבל גם זה עולה משהו בסדר גודל של 2500 - 3000 שקל. תוסיף לזה פירוק והרכבה, ויוצא שיש פה בעיתיות מסוימת לגבי ההצהרה.

 

"בעיר הגיר מתפקד טוב מאוד, מחוץ לעיר נדלקו לי כמה פעמים המנורות, אבל כיבוי ו(ה - ספלצ'קר)נעה פתרו את זה והרכב כמו חדש. (כל מחשב נתקע לפעמים)". - אז רק כדי שתדע, שכשנדלקות המנורות זה סימן שיש בעיה בגיר או במערכת ההפעלה שלו. זה יכול להיות חיישן מצב מצערת לא תקין במנוע, חיישן מהירות על הגיר או בעית לחצים בתוך הגיר. המחשב, דרך אגב, הוא אחד הרכיבים היותר אמינים במערכת הזו, ואני מעולם לא החלפתי מחשב גיר ב 406 (וראיתי איזה שלוש-ארבע מכוניות כאלו עד היום...)

 

"תראה, צריך להזע(ה - ספלצ'קר)ר מאוד עם הגיר הזה, הרבה מוסכים גוזרים קופון שמן מאוד, כמו במוסך המרכזי שרצה 10K טבין ותקילין לגיר חדש, שזה לדעתי בזבוז של 6.5K לפח, אני כבר התייאשתי מהרכב, עד שהגעתי למוסך שאני הזכרתי". רק כדי שתדע, לגיר חדש של 406, בתקופה בה עבדתי בפיג'ו, היה תג מחיר גבוה מ 30 אלף שקל (דרך-אגב, זה לא רק שם. למיטב ידיעתי אלו המחירים לגירים חדשים אצל רוב היבואנים). סביר שהציעו לך גיר משופץ מהמוסך המרכזי, שהוא טוב יותר מגיר חדש שנולד בשנת היצור של הרכב שלך.

 

"מה גם, כאיש עם חוש טכני חד, אני אומר שצריך ללמוד לנהוג עם הגיר, פשוט ללמוד לשמור עליו.

באופן כללי, תינהג כמו סבא בן 80.

תגובות איטיות, הכל לאט, בלימה איטית ורחוקה, האצה לא חדה". - זה נכון שהרכבים האלו זה לא בדיוק קורבט, אבל אחרי שיפוץ אמיתי, אין שום בעיה לנסוע איתם כמו כל נהג נורמלי ולא כמו סבתא בת 90.

 

"אני יכול לתת לסתם בנאדם לנהוג בפיג'ו שלי, הגיר תוך 10 דקות יתחיל לגמגם ולקפוץ לו, לעומת זאת אני יכול לנהוג איתו שעתיים רצוף בעיר מתוכם שעה באופן ספורטיבי\אגרסיבי, והגיר לא יצייץ". - פה באמת קיימת הוכחה ליכולת הנהיגה והחוש הטכני, אבל שוב, אם הוא קופץ ומגמגם תוך 10 דקות - כפי הנראה ישנה בעיה...

 

לסיכום, אם הגעת עם רכב לא נוסע, ועכשיו הוא נוסע בסדר, והמנורות נדלקות מידי פעם, וצריך "לדעת" איך לנהוג עליו כדי שלא יהיו בעיות - קיבלת תיקון די חלקי, והולם את הסכום המשולם.

היום, כדי לשפץ גיר כזה ברמה גבוהה, עם שנה אחריות ו 30 אלף קילומטר, עלות שהיא סביב ה 6000 שקל היא סבירה.

 

נכון שזה לא מעט יחסית לערך הרכב, אבל גם להוציא חצי מזה על תיקון שעלול להחזיק פחות משנה - לא ממש נעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר תודה רבה עזרת לי מאוד חסכת לי ללכת סתם למוסך הזה ולשלם כסף , עכשיו שאלה אחרונה שלי במכסה מנוע איפה נמצא המיכל של הבלמים אני רוצה לבדוק כמה יש לי אם צריך להוסיף והכל הסתכלתי בספר של הרכב ומצאתי שם רק של השמן , מים , הגה לא נראלי שמצאתי של הבלמים בכל מקרה אם אפשר פירוט או אם יהיה תמונה עוד יותר טוב אני ישמח מאוד  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום. יש לי פיג'ו 206 שנת 2001. מנוע 1400 אוטומט.

כשאני נוסע אני מרגיש שהסל"ד לא יציב. זאת אומרת אני מרגיש שהוא לא מעביר הילוכים בזמן, הוא כאילו מושך, גם במישור וגם בירידה. נגיד אני נותן גז ב 20 קמ"ש, נותן, נותן, הוא מושך לי עד לסל"ד 3000, ואז מעביר הילוך. וזה כבר מרעיש. ואם אני עוזב באמצע את דוושת הגז, הסל"ד יורד באיטיות ממש, כאילו זה גיר ידני. אני מרגיש בשאר המכוניות איך שעוזבים את הגז במהירות מי 0 עד 60 למשל הוא יורד ישר ל-1000 סל"ד. אצלי הוא נשאר על 2000, ואיפלו יותר, ויורד ממש לאט. כמו גיר ידני אני מרגיש. מה הבעיה בגיר? מה עדיף לעשות: לקחת את רכב למוסך מורשה שיחברו למחשב ולבדוק?

שלום גל

אני בכלל לא בטוח שיש לך בעיה בגיר, אמרת שאתה עוזב את הגז והרכב נשאר על 2000 סלד, זה לבד יכול לגרום לשיבושים בעבודתו התקינה של הגיר. יש לבדוק את בית המצערת, יכול להיות שרק ניקוי שלו ולימוד מחדש יפתור את הבעיות, בכל מקרה הייתי ממליץ לך להתחבר לסקנר במוסך כדי לראות איזה תקלות נרשמו במחשב הרכב ורק אז להחליט מה לעשות.

בברכת הנותן מקבל

שבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצערת נקייה, עד לא מזמן ממש לפני חודש בערך החלפתי מנוע בגלל שהיה לי חור בבלוק הלכתי למנוע כמעט חדש לא עבר את 70 אלף , והמכונאי ניקה לי הכל כל המערכת צינורות מצערת(עשה גם איפוס משו כזה הוא אמר או כיוון)היו לי גם הרבה נזילות של גיר מזגן והכל הוא סידר לי הכל פיקס ניקה לי הכל את כל המערכת רדיאטור הכל.. ד״ר אני גר בחיפה ועשיתי את זה במוסך שנמצא בצ׳ק פוסט קוראים לו ״מוסך המפרץ חיפה״ למי שמכיר אישית הוא ממש בנאדם טוב רואים עליו איך שהוא מדבר איך שהוא מסביר כל דבר אם מישו מכיר שירשום כאן בבקשה דברים עליו וכו.. עכשיו לענין חלק אומרים לא ללכת למוסך מורשה ולחבר את הרכב למחשב וחלק כן מה עדיף אני לא יודע?? ד״ר המוסך שדיברתי עליו קודם הוא לא מורשה הוא רגיל , וראיתי באזור חיפה מוסך מורשה ולשם רצציתי ללכת ולבדוק את הרכב במחשב ובדיקה רק עולה 150 200 שקל אז מה עדיף?? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ד״א זה לא בדיוק על 2000 סלד זה לפעמים יותר כאילו זה משנה עם הגז אני לא יודע בדיוק להסביר את זה ככה אי אפשר להסביר דרך המחשב רק לראות בעיניים זה יעזור ואני לא כזה מבין בזה אני צריך מישו שמבין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלח לי ניר אבל אתה טועה ומטעה.

בפוסט קודם שלך כתבת:

"הוא החליף לי בו כמעט הכל, יש קיט שקונים ומחליפים כמעט הכל בגיר". - אז רק כדי שתדע, אם מחליפים כמעט הכל בגיר, כולל מערכת פלנטרית, ציר ראשי, דראמים, מוח, דיפרנציאל וכולי, אתה תגיע בלי שום בעיה ל 20-30 אלף שקל - עלויות חלקים למוסך. אולי הוא החליף לך כמעט את כל החלקים הרכים בגיר, אבל גם זה עולה משהו בסדר גודל של 2500 - 3000 שקל. תוסיף לזה פירוק והרכבה, ויוצא שיש פה בעיתיות מסוימת לגבי ההצהרה.

 

"בעיר הגיר מתפקד טוב מאוד, מחוץ לעיר נדלקו לי כמה פעמים המנורות, אבל כיבוי ו(ה - ספלצ'קר)נעה פתרו את זה והרכב כמו חדש. (כל מחשב נתקע לפעמים)". - אז רק כדי שתדע, שכשנדלקות המנורות זה סימן שיש בעיה בגיר או במערכת ההפעלה שלו. זה יכול להיות חיישן מצב מצערת לא תקין במנוע, חיישן מהירות על הגיר או בעית לחצים בתוך הגיר. המחשב, דרך אגב, הוא אחד הרכיבים היותר אמינים במערכת הזו, ואני מעולם לא החלפתי מחשב גיר ב 406 (וראיתי איזה שלוש-ארבע מכוניות כאלו עד היום...)

 

"תראה, צריך להזע(ה - ספלצ'קר)ר מאוד עם הגיר הזה, הרבה מוסכים גוזרים קופון שמן מאוד, כמו במוסך המרכזי שרצה 10K טבין ותקילין לגיר חדש, שזה לדעתי בזבוז של 6.5K לפח, אני כבר התייאשתי מהרכב, עד שהגעתי למוסך שאני הזכרתי". רק כדי שתדע, לגיר חדש של 406, בתקופה בה עבדתי בפיג'ו, היה תג מחיר גבוה מ 30 אלף שקל (דרך-אגב, זה לא רק שם. למיטב ידיעתי אלו המחירים לגירים חדשים אצל רוב היבואנים). סביר שהציעו לך גיר משופץ מהמוסך המרכזי, שהוא טוב יותר מגיר חדש שנולד בשנת היצור של הרכב שלך.

 

"מה גם, כאיש עם חוש טכני חד, אני אומר שצריך ללמוד לנהוג עם הגיר, פשוט ללמוד לשמור עליו.

באופן כללי, תינהג כמו סבא בן 80.

תגובות איטיות, הכל לאט, בלימה איטית ורחוקה, האצה לא חדה". - זה נכון שהרכבים האלו זה לא בדיוק קורבט, אבל אחרי שיפוץ אמיתי, אין שום בעיה לנסוע איתם כמו כל נהג נורמלי ולא כמו סבתא בת 90.

 

"אני יכול לתת לסתם בנאדם לנהוג בפיג'ו שלי, הגיר תוך 10 דקות יתחיל לגמגם ולקפוץ לו, לעומת זאת אני יכול לנהוג איתו שעתיים רצוף בעיר מתוכם שעה באופן ספורטיבי\אגרסיבי, והגיר לא יצייץ". - פה באמת קיימת הוכחה ליכולת הנהיגה והחוש הטכני, אבל שוב, אם הוא קופץ ומגמגם תוך 10 דקות - כפי הנראה ישנה בעיה...

 

לסיכום, אם הגעת עם רכב לא נוסע, ועכשיו הוא נוסע בסדר, והמנורות נדלקות מידי פעם, וצריך "לדעת" איך לנהוג עליו כדי שלא יהיו בעיות - קיבלת תיקון די חלקי, והולם את הסכום המשולם.

היום, כדי לשפץ גיר כזה ברמה גבוהה, עם שנה אחריות ו 30 אלף קילומטר, עלות שהיא סביב ה 6000 שקל היא סבירה.

 

נכון שזה לא מעט יחסית לערך הרכב, אבל גם להוציא חצי מזה על תיקון שעלול להחזיק פחות משנה - לא ממש נעים.

 

רציתי לערוך, המורשה הציע לי גיר משופץ כחדש ב10K, אני בטעות כתבתי חדש.

 

תראה אולי אני מגזים פה ושם, אבל זה טוב מאוד לדעתי ההגזמה, ככה אנשים נבהלים ומפחדים יותר (מההיבט הטוב, של לשמור ולנהוג עדין), ככה גם בעוד דברים.

 

מוח הוא לא נגע, הוא היה כמו שצריך בלי בעיות.

 

מחשב, לא דיברתי בכלל על מחשב, הוא מקורי, אין איתו בעיות, אבל שהדברים מתיישנים, הכל מתחיל לזייף, החיישנים לא בדיוק מדוייקים, ונוצרות בעיות, זה שהוא נתקע פעם בכמה חודשים, לא קרה כלום, כל עוד כיבוי והנעה מחדש פותרים בינתיים, חבל לחפור ולגעת, כי לא בטוח שיחזור למצב הקודם.

 

 

לגבי המחירים, קשה לי להאמין שגיר יעלה 30K, זה רק פיג'ו, לא F16.

נניח והרכב עלה בזמנו כחדש ומהניילונים 150K ש"ח, סביר שבצרפת הוא עלה פחות מ70K ש"ח, אני לא מאמין שחצי מהחתיכת ברזל הזאת זה רק הגיר, לא הגיוני בכלל, יש לך עוד 100 מערכות שגם עולות כסף.

 

הגיר המשופץ שהמורשה הציע בזמנו, לדעתי זה מה שהמוסך שלי עשה לי ב3.5K, הם היו עושים אותו דבר, רק בפי 3 מחיר, כמו כל דבר, וכאחד שעבד בלובינסקי (מה שהבנתי ממך), אתה הראשון שצריך לדעת את זה.

 

לגבי הנהיגה ברכב, תראה זה רכב ישן עם מכלולים ישנים "וחלודים", אני כותב עוד פעם בהגזמה, שעדיף שינהג איתו כמו זקן ב80 עם תגובות איטיות.

וזה כי גם שקורעים את הרכב, צריך לדעת לקרוע, גם גיר DSG חדש, אני יכול לגרום לו לדפוק בלי בעיה תאמין לי. (כמה פעמים מכניס גז לפני שהגיר נכנס להילוך אחרי האטה, ואתה מקבל את הבום)

כבנאדם צעיר, כאשר יש לי דודא ואין לי את השברולט, אני לוחץ קצת יותר לפעמים עם הפיג'ו, אבל כלל הברזל זה לשמור על הגיר, ולתת גז בהתאם לקצב ההזנה של הגיר. (בעיקר בבלימות וחזרה לגז, בכיכרות לדוגמא).

כל אופן, אצלי אם מאיץ איתה חזק, אני מקבל העברות חלקות הרבה יותר מאשר ברבע גז.

עוד פעם, למקרה שלא הבנת (אני לא השקעתי ברצף הכתיבה), הגיר תקין ומכוון, תאמין לי שהמוסכניק שלי יודע מה הוא עושה טוב מאוד (אחרי שהוא נגע לי בגיר של השברולט ומאז היא חזרה לנעוריה).

פשוט יש נהגים, שאני מטייל עם הכלב אני שומע הרבה מאוד כאלה, בלי חוש.

אתה שומע מכות של גז שהם נותנים, בAL4 היא לא תסבול את זה ותיתקע. (עזוב עכשיו פעולה טכנית של חיישנים, הבנתי מה אתה אומר עם כל הלחץ וכל הפעולות שיש, אני לא נכנס לזה כי זה כיוון חשיבה אחר, ולא תמיד מתאים לבעיה) נכון שאפשר להחליף את החיישנים ומה שגורם לו להתקע, אבל מעדיף להשאר "סקפטי", ולחיות עם זה, מאשר להפסיד כמה אלפים טובים, על בעיה שלא בטוח תיפתר, אלק' זה עולם שלם, ולצערי לא כולם מבינים במדוייק את המוחות של המהנדסים הצרפתים.

(גם אני לא מבין דבר או שתיים מהצרפתים הללו, כמו שאני לא מבין למה הפסיקו יצור של רכב כל כך מוצלח, ששם הרבה מאוד מהרכבים כיום בכיס הקטן?).

 

דבר אחרון, לדעתי אני לא מטעה אותו בכלל, עם כל העניין של ללכת למוסך, הגיר שהוא תיאר הוא תקין, וחבל לזרוק כסף על בדיקות שיגררו לטיפולים וכו', בעיקר בגלל שהרבה מאוד מוסכים לא מבינים הרבה בגיר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצערת נקייה, עד לא מזמן ממש לפני חודש בערך החלפתי מנוע בגלל שהיה לי חור בבלוק הלכתי למנוע כמעט חדש לא עבר את 70 אלף , והמכונאי ניקה לי הכל כל המערכת צינורות מצערת(עשה גם איפוס משו כזה הוא אמר או כיוון)היו לי גם הרבה נזילות של גיר מזגן והכל הוא סידר לי הכל פיקס ניקה לי הכל את כל המערכת רדיאטור הכל.. ד״ר אני גר בחיפה ועשיתי את זה במוסך שנמצא בצ׳ק פוסט קוראים לו ״מוסך המפרץ חיפה״ למי שמכיר אישית הוא ממש בנאדם טוב רואים עליו איך שהוא מדבר איך שהוא מסביר כל דבר אם מישו מכיר שירשום כאן בבקשה דברים עליו וכו.. עכשיו לענין חלק אומרים לא ללכת למוסך מורשה ולחבר את הרכב למחשב וחלק כן מה עדיף אני לא יודע?? ד״ר המוסך שדיברתי עליו קודם הוא לא מורשה הוא רגיל , וראיתי באזור חיפה מוסך מורשה ולשם רצציתי ללכת ולבדוק את הרכב במחשב ובדיקה רק עולה 150 200 שקל אז מה עדיף??

 

אם אתה מרגיש שהמוסך עשה עבודה טובה, תישאר אצלו, עד היום שהוא ידפוק אותך.

 

במה הוא מתמחה?

 

אין לו מחשב?

(זה בסך הכל תוכנה, אולי במורשה היא יותר טובה, אבל כמעט כל מחשב בסיסי יכול לקרוא תקלות.)

 

ד״א זה לא בדיוק על 2000 סלד זה לפעמים יותר כאילו זה משנה עם הגז אני לא יודע בדיוק להסביר את זה ככה אי אפשר להסביר דרך המחשב רק לראות בעיניים זה יעזור ואני לא כזה מבין בזה אני צריך מישו שמבין

 

 

בגירים אחרים אני כמעט בטוח שהוא יורד בסלד כי הם מחליפים להילוך הבא.

 

אצלי ב406, גם אם אני צריך לעצור או להאט בקרוב, אני נותן לו להחליף להילוך הבא ואז עוצר, ככה הוא לא מתבלבל ונכנס להיסטריה.

(נגיד אני על שני וסלד גבוהה של 2400 נגיד, אז אני לוחץ לחצי גז ומגיע ל3K מרים רגל לרבע והוא עובר הילוך, משהו כזה אני לא יודע להסביר בידיוק, במציאות אני עושה לפי הרגש.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה שאתה עושה בחצי גז הזה זה בזבוז מיותר של דלק.

למה שהגיר ישתגע ויתחיל לדפוק אם במקום שהוא יעביר הילוך האוטו יבלום והוא יצטרך להוריד הילוך?

זה לא נראה לי נורמלי ,גם לגיר צרפתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4770 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...