Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אם אפשר כמה הצעות לרמקולים קידמיים ואחוריים 6x9 לרכב פורד אסקורד

הסכום שלי בערך 800 ש"ח

2579637.jpg
פורסם

ואיי אחי אני לא כל כך מבין בזה אבל מקדימה יש לי רמקולים קטנים שהמיקום שלהם זה ליד הרגליים אני חושב שהמידה היא 6.5 (???)

ומאחורה אתה בטח יודע 6x9 יש לי מאחורה רמקולים של פיוניר 200w אבל הם מהדגם הישןןןן עם הקרטון!!! אני פשוט רוצה לחדש ...

2579637.jpg
פורסם

לדעתי עדיף להשקיע את כל הכסף בקומפוננט מקדימה ולהישאר בינתיים עם הרמקולים מאחורה כי זה גם ככה לא הרבה כסף. בתקציב הזה אתה יכול לקנות את הhed-1602 של cerwin vega שהוא סט נחמד...

פורסם

במידה ואתה בעתיד לא תשים מגבר וסאב אז תלך על מה שציינת בהתחלה.

יש ממש הרבה מוצרים של פיוניר, JBL בתווח המחירים האלה ל6X9, רמקול 6.5 אינץ' של פיוניר יעלה לך בסביבות 250 ש"ח והשאר ל-6X9.

אם בעתיד תרצה לשדרג את המערכת אז קנה כרגע קומפוננט לקדימה וזהו.

מה עתה מעדיף איכות או עוצמה? (SQ או SPL), קומפוננט יהיה יותר איכותי מ-6X9.

פורסם

איזה אסקורט מדובר ?

אם מדובר באסקורט שנת 87-90 אולי גם 91, מהדגמים הגרמניים, מקדימה בקיק פאנל יש מקום BUILT IN ל 5.25 עם מגבלת עומק.

להתקנת וופר של מגנט BP213 הייתי צריך לחתוך את הפלסטיק של הקיק (עשיתי חור) והתקנתי את הרמקול.

פורסם

ככה כמובן שאני מעדיפ איכות

יש לי מגבר של http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=23&products_id=53

סאב שהתבנית האמיתית שלו הייתה כפולה כלומר שני סאבים של 10 אינץ אני חושב אבל חילקתי אותו וכרגע יש לי אחד ...

וזהו אז אם תוכל לתת לי לינק למה שהצעת לי אשמח

יש לי אסקורט 92

2579637.jpg
פורסם

באיזה מהדגמים הבאים מדובר ?

 

אם בראשון - אז 5.25" בקיק

 

אם בשני - אז אני לא יודע...

122-2280_IMG.jpg

escort_01.jpg

פורסם

???

 

טוב, אז אין לי מושג, ניסיתי לעזור, אני יודע בוודאות שבדגמים של 88-90 נכנס בקיק מקדימה 5.25...

מעבר לזה, SORRY...

פורסם

שמע אחי אל תשבור את הראש תיסע למתקין קרוב אלייך תשאל אותו מה המידה של הרמקול מקדימה.

אם יש אפשרות ל-5.25" שים בנתיים קומפוננט.

אם לא ונכנס שם נגיד 4" אז שים רמקולים טובים 4" מקדימה ורמקולים טובים 6X9 מאחורה, ותגביר אותם.

×
×
  • תוכן חדש...