Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

*חוות דעת לאחר בדיקה במכון - פיאט בראבו 1600 שנת 2000 *


Eli Mizrachi
שימו לב! השרשור הזה בן 4777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

קניתי לפני שבועיים את הרכב, אחרי שהעברתי אותו בדיקה במכון והבנתי שהם עושים הרבה כסת"ח ולא כל מה שרשום בתוצאות הבדיקה באמת נכון.

כמו למשל צמיגים קדמיים פגומים - כשהבנאדם החליף לפני שבוע ארבע צמיגים חדשים ב1200 ש"ח ומראה לי את הקבלה.

בגדול הרכב נוסע מצויין ואני מבסוט עליו אש...

רציתי לקבל ייעוץ מקצועי מחברי הפורום כי אני חדש בכל העסק וזה הרכב הראשון שלי.

דברים שלדעתי מצריכים בדיקה ואשמח לקבל עליהם פירוט נוסף:

 

* נזילות שמן תיבת הילוכים.

*גומיה לציריה שמאל פגומה.

*בולמים קדמיים נולזים.

 

יש לציין שלפני כל נסיעה אני נותן הצצה מתחת לרכב לבדוק שאין נזילות, והים גיליתי בין הגיר למנוע (כנראה) טיפטוף ממש ממש עדיף של שמן, הכתם ממש קטן למרות שהרכב עמד יממה לפחות במקום.

 

כל חוות דעת תתקבל בברכה - מודה לכולכם מראש, לילה טוב.

You like the life you living - But you can live the life you like

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב , וברעות לקניית הרכב!

את בעיית הנזילת שמן, יש לאתר רק לאחר שטיפה יסודת של המקום, ותיקון לפי הנדרש.

את הגומיה לציריה הפגומה צד שמאל ,חובה להחליף ובהקדם.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאצטרך לחפש לי מוסך נורמלי באזור נתניה כדי שאוכל להתחיל בו את הטיפולים...

 

מהי פחות או יותר עלות החלפת גומיה לציריה? הבנתי שזה נע בסביבות ה120 ש"ח.

You like the life you living - But you can live the life you like

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט בראבו 1600 שנת 2000

יש חיה כזאת?

משהו לא מסתדר לי

אולי 1400 טורבו

 

אנחנו מדברים על בראבו שנת 2000, לא 2011.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו, זה הגיוני שהרכב עבר טסט שבועיים לפני שקניתי אותו (יש לו טסט עד אוג' שנה הבאה)

ובבדיקה במכון לפני הקנייה נמצאה גומיה של ציריה פגומה?

כאילו, זה לא מסוג הדברים שבודקים לפני שמעבירים רכב טסט? או שהבדיקות הן יותר בכיוון של שמנים וכדו' ?

 

(סליחה מראש על החפירה באותו הנושא)

You like the life you living - But you can live the life you like

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתברר שהגומיות לציריות כמו ששיערתי, אבל...

הנזילה היא מהשמן גיר, הוא אמר לי שלא משתלם לתקן את הנזילה כי זה חתיכת עבודה, ועדיף כבר להביא גיר מפירוק.

או במקביל, כל טיפול לרכב לבדוק שמן גיר כי הטפטוף ממש קלוש.

 

לגבי הבולמים, התייעצות קטנה: הבולם הימני מקדימה מ ת לגמרי, זה אומר שאני חייב להחליף 2 בולמים קדמיים.

הוא נתן לי הצעת מחיר על החלפה, כולל מע"מ 1500 ש"ח. (כל בולם לטענתו 450 ש"ח)

 

המחיר הזה תקין ?

You like the life you living - But you can live the life you like

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כבר מוציא נראה לי יותר ממחיר הקנייה לא???

נשמע לי קצת יקר 1500 שקל תבדוק במוסך נוסף אפילו תיכנס לחנות חלפים ותשאל את המחיר של הדברים הללו,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לשירשור זה:

 

1. אני חייב חוות דעת/ המלצה מעשית לגבי הנזילה מהשמן גיר, אני ממש היפוכונדר ולא רגוע לגבי זה (זה פאק מולד אם אתם תוהים).

 

2. לגבי הבולמים, יש מצב שבגלל שהבולם קדמי ימני מת זה כל פעם מוריד לחץ אוויר מהגלגלים?

 

3. יותר מאשמח לקבל המלצה על מוסך אמין וטוב באיזור נתניה להתחיל טיפולים שוטפים וכו'.

 

 

תודה רבה רבה רבה לכל העונים והמגיבים, לילה מצויין.

You like the life you living - But you can live the life you like

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא יקר 1500 לזוג כולל מע"מ ועבודה, בעיקר אם זה כולל כריות חדשות. רק תראה שהוא לא שם איזה תחליף סיני אלא בולם הגון.

נראה לי שנפלת (במקרה?:-D ) על מישהו אמין.

קשה מאד להחליף לבד בולמים קדמיים מאחר וצריך מכווץ קפיצים.

 

איך הרכב עבר טסט עם גומיה קרועה ובולם גמור? שמעת על שיטת הקומבינה הישראלית?:lol:

 

לגבי הנזילה, לך למכון גירים (עשה חיפוש בפורום, יש כמה מומלצים באזור שלך) ותשמע עוד חו"ד. לא תמיד מכונאי כללי מקצוען מספיק בגירים כדי לחוות דעה. הם לפעמים רואים את הגיר כ"קופסא" שאם היא מתקלקלת, פונים למכון הגירים שעובד עם המוסך ומבקשים חדשה...

 

בולם לא קשור באופן ישיר ללחץ האוויר, אבל יתכן קשר כזה- הבעלים הקודם נכנס לחניה "בהתלהבות יתרה" ופגע עם הגלגל במדרכה.

כתוצאה מכך הוא דפק את הבולם (עיקום קטן וכל הגומיות שם פורצות) ובתור בונוס, נתן עיקום קטן בג'אנט שגורם לבריחת אוויר.

כמובן שזה סתם סיפור שחיברתי הרגע, לך לצמיגאי אמין וישר (יש לך למשל את שדמן אחרי נתניה צפון בכביש2) שישים את כל הגלגל במים ויראה מאיפה בורח. יכול להיות סתם ונטיל דפוק, פנצ'ר ב25 ש' או ג'אנט שדורש יישור (גם את זה שדמן יעשה במקצועיות ובזול)

 

תתתדש,תהנה וסע בדרכים טובות

נתקו

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקו תודה רבה (:

 

מדובר בגיר ידני. (הבנתי מהמון אנשים שפיאט לא "אלופים" בייצור גיר אוטומט :? )

You like the life you living - But you can live the life you like

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, גיר אוטומטי זו לא מומחיות אירופאית.

בכל אופן, תבדוק אם תוך כדי נסיעה כשאתה משחרר גז תוך כדי הילוך שלישי (למשל) או בלחיצה על הגז אחרי החלפת הילוכים וכו' - אם אתה מרגיש נקישות וזעזוע כזה כמו בזריקת קלאץ'.

אם כן, אז יש לך מה שיש גם לי בסיאט הידנית שלי, וזה חופש בין הגיר לציריות/מנוע. אני לא ממש מבין מה בדיוק רופף עם מה, אבל ממה שהבנתי, בגירים ידניים ישנים יש לפעמים חופש בחיבור שבין הגיר לצירי ההינע וזה גורם לנזילת שמן קלה ולחוויית נהיגה מעט מזועזעת.

אם זה המקרה אצלך, עדיף למלא שמן גיר ופשוט לנסוע עד שהגיר באמת יגמר. יכול להיות שיש לך עוד עשרות אלפי ק"מ להחזיק ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ת'אמת שבשילוב הילוכים ובלחיצת גז הכל רגוע כמו שאומרים.

 

מה שכן, בשילוב הילוך ראשון או R לפעמים נשמעת חריקה כמו שמשלבים הילוך מתי שהקלאצ' לא לחוץ עד הסוף, אבל הוא כן לחוץ.

או שבהילוך R לפעמים הוא לא משתלב טוב, גם אחרי עצירה מוחלטת ממש של הרכב עד שפשוט צריך להרים את הרגל שוב מהקלאצ'

ללחוץ שוב ואז לשלב ואז הכל בסדר...

You like the life you living - But you can live the life you like

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...