Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי, פורד טורינו.


asitali
שימו לב! השרשור הזה בן 1478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיפור מדהים.

אין מצב לבדוק אם המנוע עובד, לפני הרכבתו לרכב?

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 330
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וואו! רק עכשיו ראיתי משום-מה, סיפור מדהים, והאוטו לא פחות! בהצלחה בשיפוץ!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה :-)

 

סיפור מדהים.

אין מצב לבדוק אם המנוע עובד, לפני הרכבתו לרכב?

 

אם אתה מתכוון להניע את המנוע מחוץ לרכב אז זה הרבה יותר מסובך מאשר להרכיב ולהניע במקומו הטבעי.

 

גם אם עשו הכל חדש לפני 20 שנה אז תבין שיש מצב של עייפות חומרים

הקפיצים של הראש חלקם נמצאים במצב סגירה וחלקם במצב פתיחה, בנוסף ל 20 שנה עייפות חומר , מה שאומר שהם עייפים .

חלודה בתוך המנוע כמעט בטוח שיש כי חצי ממנו פתוח ונכנסה לחות .

הקאמשפט והטאפטים לוחצים בנקודות שונות על הקאמשפט דבר שפוגע בנקודות .

גומיות שסתומים , זה גומי תבין לבד שהוא כבר עייף .

ריניגים זה סוג של קפיץ . וכל זה עוד לפני שבדקת אם המונע תפוס בכלל

.

אם המנוע מסתובב אני כמעט בטוח שתסגור אותו ככה ותניע והוא יעבוד ותוכל לתפור איתו גם 50 אלף כי זה מנועים שלא נגמרים

זה לא אומר שהוא יהיה במצב אופטימלי יעשן בהנעה שריפת שמן , ביצועים יותר נמוכים וכו .

 

עכשיו שיש לך קצת יותר נתונים תחליט כמה רחוק אתה הולך עם הפרוייקט הזה וכמה בא לך לעבוד לחינם

בלהרכיב לצבוע להניע , ולקחת צאנס של 60 אחוז אחר כך לפרק להזמין חלקים לבנות להרכיב ולהתחיל שוב .

אני לצערי עשיתי את הדרך השניה , היום אני בגישה של הכל חדש וזה יוצא הכי זול , תחליט אתה עכשיו את הדרך שלך .

 

בהצלחה

 

אף אחד מהקפיצים לא היה לחוץ, הנדנדים לא היו מחוזקים וחלק מהפושרודס חסרים, בכל מקרה כבר פתחתי ועשיתי בשכל אפילו רק כדי לשטוף מבפנים ולא לאבד מנוע בגלל כמה גרגירי חול שאולי נכנסו במשך השנים.

היו כמה נקודות חלודה קטנות בחלק מהצילינדרים והן ירדו בקלות והמנוע לא תפוס.

הזמנתי סט אטמים מלא וכשיגיע אשלח את הראשים לבדיקה.

תודה, עזרת לי.

 

שאלות למכונאים

לפי התמונות של הצילינדר, איך נראית לכם המדרגה? זניחה או משהו קריטי שצריך לטפל (אני יודע זה רק תמונות וקשה לאבחן בשלט רחוק)

אילו עוד בדיקות כדאי לעשות לפני ההרכבה?

 

תודה.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני קורא את השירשור הזה רק עכשיו ,

מדהים , איך שהרכב חזר אליך .

מקווה בשבילך שעכשיו הוא יד אחרונה .

 

תהנה מהשיפוץ ,

נראה שנשמר מעולה .

 

בהצלחה !!

 

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה :-)

 

 

 

אם אתה מתכוון להניע את המנוע מחוץ לרכב אז זה הרבה יותר מסובך מאשר להרכיב ולהניע במקומו הטבעי.

 

 

 

אף אחד מהקפיצים לא היה לחוץ, הנדנדים לא היו מחוזקים וחלק מהפושרודס חסרים, בכל מקרה כבר פתחתי ועשיתי בשכל אפילו רק כדי לשטוף מבפנים ולא לאבד מנוע בגלל כמה גרגירי חול שאולי נכנסו במשך השנים.

היו כמה נקודות חלודה קטנות בחלק מהצילינדרים והן ירדו בקלות והמנוע לא תפוס.

הזמנתי סט אטמים מלא וכשיגיע אשלח את הראשים לבדיקה.

תודה, עזרת לי.

 

שאלות למכונאים

לפי התמונות של הצילינדר, איך נראית לכם המדרגה? זניחה או משהו קריטי שצריך לטפל (אני יודע זה רק תמונות וקשה לאבחן בשלט רחוק)

אילו עוד בדיקות כדאי לעשות לפני ההרכבה?

 

תודה.

 

תבדוק עם בורגיג' מה זה איך זה נראה

יש מידות תעבוד איתם לך לחרט מנועים שיבדוק לך .

בקשר לקפיצים , ברגע שהם נעולים על השסתום הם כבר במצב לחוץ .

אחרת זה היה מתפרק.

נתתי לך בעבר טלפון של בחור עם 302 דבר איתו, תראה אם תסדרו

אתה תגיע לאותו מחיר ותקבל הרבה יותר שם בלי כאב ראש

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכונים :-)

 

נתחיל בתא המנוע:

attachment.php?attachmentid=269980&stc=1&d=1324736079

 

attachment.php?attachmentid=269981&stc=1&d=1324736079

 

attachment.php?attachmentid=269982&stc=1&d=1324736079

 

 

 

ניקוי וצביעת חלקים שונים

attachment.php?attachmentid=269983&stc=1&d=1324736079

 

attachment.php?attachmentid=269984&stc=1&d=1324736079

 

 

 

ונעבור למנוע

attachment.php?attachmentid=269985&stc=1&d=1324736079

 

attachment.php?attachmentid=269986&stc=1&d=1324736079

 

 

 

המנוע לא עבר בניה מחדש אלא רק ניקיון, שיפוץ ראשים קרבורטור ומשאבת מים, החלפת שרשרת תזמון, אטמים חדשים וצביעה.

בעתיד אחרי שהאוטו יסע אני מאמין שהוא יבנה מחדש כמו שאני רוצה.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשך...

 

יצור והתאמת חלקים

attachment.php?attachmentid=269990&stc=1&d=1324737277

 

attachment.php?attachmentid=269991&stc=1&d=1324737277

 

attachment.php?attachmentid=269992&stc=1&d=1324737277

 

 

 

שיפוץ קרבורטור תודה לצביקה על הייעוץ.

attachment.php?attachmentid=269993&stc=1&d=1324737277

 

attachment.php?attachmentid=269994&stc=1&d=1324737277

 

 

 

הרכבות והתאמות

attachment.php?attachmentid=269995&stc=1&d=1324737277

 

attachment.php?attachmentid=269996&stc=1&d=1324737277

 

attachment.php?attachmentid=269997&stc=1&d=1324737277

 

 

זהו בינתיים, אני מחכה לעוד כמה חלקים ומקווה שהעדכון הבא יהיה כשהמנוע כבר מנגן בתוך הרכב.

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכנסתי 4 ליטר שמן למנוע, סובבתי את המשאבה ידנית כך שהפילטר התמלא בשמן.

המדיד מראה שיש שמן מעבר למקסימום מה שלא נראה לי הגיוני והעלה חשד שהמדיד לא מתאים למנוע הזה.

חפרתי בספרי הרכב שברשותי, הכל רשום שם חוץ מכמות שמן מנוע. ברשת לא מצאתי תשובה מדויקת אלא רק הערכות.

מישהו יודע מה כמות השמן שממלאים במנוע 351W ?

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

אני גם יודע 5

4וחצי וחצי לפילטר

נכון למנוע 302 עם קרטר ישן ,

זה נראה כמו אצלך הקרטר

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיבולת של האגן שמן המקורי הינה 4Qt

מין הסתם שיש עוד בפילטר וכו.

שני גורמים שלפי דעתי יכלו להשפיע על המדידה שלך

זוית שבא המנוע עומד בה כרגע וכמו כן האגן השמן שלך נראה חבוט מאד.

הייתי מחליף אותו.

כמו כן עדיף למלא את הפליטר ואז להרכיבו

את הפעולה של המשאבה עדיף לעשות לפני התנעה ראשונית.

וכמובן לבדוק אם המדיד בכלל שייך למנוע.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע מאוזן כמו בתמונה האחרונה, אולי כשהוא מורכב ברכב הוא נוטה אחורה ואז אקבל מדידה נכונה.

אבדוק שוב לאחר הרכבת המנוע.

תודה.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...