Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנדה JAZZ היברידית מול הלא היברידית


dr-house
שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מדהים כיצד 3 דקות יכולות לשנות את הסדר העולמי.

 

האם לג'אז ישנה תאומה אירופית ?

 

כל מה שהונדה מייבאת ארצה בא בתקן האירופאי. בארה"ב הג'ז נקראת "פיט". ולגבי הסוגייה של המחסור במידה ויהיה. הוא עלול רק לשחק לטבתך. היבואן של הונדה ידוע במבצעיו הנדיבות מפעם לפעם והדבר כמובן איננו תומך במחירון המשומשות. במידה ויווצר המחסור זה או אחר - הסיכוי למבצעים יפחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטעמים בירוקרטיים(בביטוח לאומי) "ניתן" לי עוד חודש להתלבט לגבי הרכב שארכוש.

 

האם עד סוף אפריל צפויים להגיע לארץ רכבי סופר מיני\מיני שיכולים לעמוד בכל דרישותיי (בהן כמעט עומדת ה JAZZ) ?

 

השלכות האסון (שממשלת יפן לא מוכנה להכיר בהן ),גורמות ללבטים קשים.

הצפי הוא מחסור בחלקי חילוף שיגרום לעליית מחירי הטיפולים (שגם מלכתחילה לא ממש נמוכים).

 

אם ידוע על מקור מידע מהימן (שלא עובר צנזורה ) בו מדווחים לגבי הסחורה היוצאת מיפן בכלל ומכוניות בפרט,אנא שתפו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שהרכב שתזמין כבר ישנו בארץ הקודש או שנמצא בדרך אליה. ההפסקה בייצור הינה לשבוע-שבועיים, כך שקשה לצפות למחסור רציני בחלפים, כל שכן הדברים הרי פחות רלוונטיים לרכבים חדשים. לגבי הקרינה לא הייתי חושש, כי הדברים הרי נבדקים בשבע עיניים. האלטרנטיבה לג'אז יכולה להיות טויוטה ספייס. אך שמעתי כי שם אכן יתכו עיקובים בהספקה. יפניות אחרות בסגמנט (סוויפט, מייקרה) שימושיות ולדעתי עדיפות פחות מג'אז. לדעתי אם הנחת הנכה על I25 תהיה גדולה דיו, הרי מדובר באופציה מעניינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי לרכב לא קוראים הונדה,זה משהו בלתי נתפס.

 

למה בלתי-נתפס? הונדה נהנת משמירת ערך מעולה בכל העולם בזכות ההקפדה על בקרת האיכות וכתוצאה מכך - האמינות.

 

ולראייה - בא נשאל את עצמנו למה אחד המותגים האירופאיים המובילים מוכן לספוג ממעללי היבואן המקומי והמתקין החאפרי בשרותו תוך פוגעה בשמו הטוב, וזאת כאשר הונדה (וכנ"ל גם מספר יצרנים יפניים נוספים) מקפידים לבצע מקסימום התקנות מקוריות במפעל עם מינימום נגיעת ידו של החאפר המקומי? תהיה התשובה אשר תהיה - מוניטין האמינות של הונדה אשר נבנה בעמל רב הינו עובדה בלתי-מעוררת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקבות המס החדש שצפוי "לנחות" על רכבים עם מנוע חשמלי ,רציתי לשאול

 

1.האם המנוע ההיברידי נחשב לחשמלי ?

2.אם התשובה לשאלה 1 היא "כן",האם קיימת בכל הצדקה לרכוש את הJAZZ ההיברידית ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היברידי - קטגוריה נפרדת, השנה המס הוא 30%+מע"מ. אין כרגע יבוא סדיר ארצה של הרכבים החשמליים, אך המס התאורתי הוא 10%+מע"מ.

 

מפנה גם לכתבה על הג'ז ההיברידי:

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000632896

 

היום כשחזרתי מעבודה דיברתי בחנייה עם שכן נהג מונית. הוא שאל על הסיוויק ובין היתר הזכיר שכמה נהגים בתחנה שלו רכשו את הג'ז וכעת היא איננה במלאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני,כמו פותח השרשור,שוקל לרכוש הונדה ג'אז

הבעיה היא שבעקבות מה שקרה ביפן,המלאי בארץ לא קיים ואף אחד לא יודע מתי יתחדש

וכל זאת ללא איזכור הקרינה,כל נושא הקרינה נמצא בעלטה,יפן שהיא תעשיית הרכב המובילה בעולם,לא מוכנה

להודות בכך שכל המוצרים היוצאים מהמדינה מסכנים את בריאות הצרכנים.

 

היפנים מצידם מנסים לעשות כל דבר על מנת לא להרוס את הכלכלה במדינתם

לנו כצרכנים אין הרבה ברירות,להאמין להם ולקחת סיכון או לשכוח מהמוצרים שלהם לזמן מה כדי ללכת על בטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ישנו הבדל בין עלות הרכב לבין עלות הרכב על הכביש,ההבדל נובע מתוספות אבזור שלטעמי לא חייבים להוסיף ,מדובר במרימי שמשות ובחיישני חניה".

לא חייבים, אך לטעמי, לפחות, רצוי.

מרימי שמשות בהחלט מוסיפים לנוחות (כמו, למשל, כיוון מראות חשמלי), וחיישני חניה הם אביזר בטיחותי חשוב (מה יקרה אם ילד קטן יעבור מאחורי הרכב שלך בזמן שאתה נוסע לאחור???).

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

כמו שהבטחתי להלן הרשמים שלי לאחר נסיעת מבחן בג'אז היבריד ובנזין.

 

המבחן נעשה בסביבה בה האוטו עתיד לבלות את רוב חייו,עיר,ברחוב משה דיין המרומזר +נסיעה לכיוון היציאה מראשל"צ לבת-ים

סביבה הכוללת די הרבה מעגלי תנועה.

 

הרכב הראשון שעמד למבחן הוא הדגם ההיברידי.

הכניסה והיציאה מן הרכב נוחות ולא מצריכות מאמץ מיוחד.

המושבים מכוסים בבד נעים מאוד למגע.

מאחורה,את משענות הראש צריך להרים ולא להחזירן למקום עד שהרכב יימכר ההתעסקות איתן קצת מעצבנת .

מסיבה לא ברורה,הרגשתי שוני ברכות המושבים האחוריים בין שני הרכבים שעמדו למבן לרכב שהיה מוצב בסוכנות,מושבי הרכב בסוכנות יותר רכים.

לרעה אפשר לציין את אינספור הטלטולים שהרגשתי במושב האחורי כאשר הרכב בתנועה.

 

לפני שעשיתי את נסיעת המבחן קראתי לגבי מערכת "עצור -סע"הקיימת בדגם ההיברידי בלבד

על פי הכתוב,המערכת נכנסת לפעולה עוד לפני שהרכב עצר עצירה מלאה (ברמזור) אי לכך גורמת לאי-נוחות מסויימת.

בזמן המבחן שעשיתי לא הרגשתי כלל את הרגע בו המערכת נכנסה לפעולה,כיבוי מנוע הבנזין והפעלתו מחדש עם הורדת הרגל מדוושת הברקס עברה בצורה חלקה.

 

בסביבת הנהג לא נמצא מקום המיועד למשקפי שמש .

תא הכפפות מחולק לשני תא נפרדים,העליון קטן יותר ,אולי זה המקום למשקפי השמש ,אבל הוא ממוקם מצד הנוסע,לא כ"כ נוח לנהג.

יש הרבה כיסים עגולים מקדימה,כנראה לבקבוקים.

על שני המושבים הקדמיים ישנם כיסים מאחורה ,אפשר להכניס עיתונים,אטלס או כל נייר בגודל ממוצע.

המזגן היה ממש ממש טוב,מקפיא,אציין שעדיין לא הבנתי את יתרון בקרת האקלים על פני המזגן הפשוט.

להתאים טמפרטורה ברכב אפשר גם במזגן הפשוט יותר,גוף האדם הוא מכונה משוכללת יותר ,המח ישדר לגוף מהי הטמפרטורה הנוחה בשבילו,לשם כך אין צורך בבקרת אקלים והצגה דיגיטלית של המעלות.

תא המטען לא ממש גדול ,אני רואה בכך יתרון ,אין מקום לחפצים מיותרים.

אם צריך יותר מקום,אפשר לקפל את המושבים האחוריים ולהכניס חפצים לאורך.

אם להיות ממש קטנוני ,לא אהבתי את מכנה הגלגל הרזרבי,הוא עשוי מפינופלאסט (החומר ממנו עשוי הקל-קר),תנועה לא זהירה עלולה לפגום במכסה.

 

לגבי הנהיגה ,

מושב הנהג מאוד נוח,מעניק תמיכה טובה לגב בזמן התנועה.

ההגה בגודל המתאים ,לא מחליק ומגיב בצורה טובה ברגע ביצוע פרסה.

בתור נהג ,ממש אהבתי את המתלים,הג'אז עברה על פני פסי האטה בצורה חלקה יותר מאשר הטידה שלי.

בדקתי גם את תגובת המנוע בזמן נסיעה תוך כדי האצות והאטות תכופות וכל זאת עם מזגן דולק,כאן התוצאה מתחלקת לשניים

 

היתרון הוא בכך שתיבת ההילוכים עשתה את עבודתה כמו שצריך,לא הרגשתי קפיצות בזמן מעבר הילוכים (בטידה למשל ,כל העברת הילוכים מורגשת וגורמת לקפיצה ).

 

החסרון הוא שהמנוע לא היה שקט וממש התאמץ ,אני מניח שהמאמץ נבע מן העובדה שמדובר במנוע 1.4 בלבד .

תגובה זו של המנוע לא כ"כ משמעותית לנהג הממוצע כי הרכב בהחלט לא נבנה לנהיגה מהירה,ספורטיבית ,מרגשת אלא לנהיגה רגועה .

 

חסרון נוסף,מבחינתי הוא היה הגדול ביותר,מדובר ברגישות דוושת הברקס,הדוושה מאוד רגישה ,ממש קפצתי כל פעם שהיה צורך להאט,לדוושה יש להתרגל.

 

מקווה שהצלחתי לתרום לחברי הפורום המעוניינים ברכישת הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...