Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנדה JAZZ היברידית מול הלא היברידית


dr-house
שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמה תוספות:

 

א. מערכת עצור-סע לא אמורה לגרום לאי-נוחות או טלטולים כלשהם. כאשר הרכב מעיט הסל"ד יורד ל-0 וניתן אף להזדחל על חשמל כמה עשרות מטרים. אך עם נפל בחלקו של הרכב ההיברידי להיות בחזקתו של נהג עצבני - הקיק-דאונים ממצב "עצור" כן יכולים לגרום לטלטולים רציניים. אני באופן אישי ב-3 שנות בעלותי על הרכב אף פעם לא גרמתי למצב כזה, אך התופעה מוכרת.

 

ב. בקטגוריה של סופרמיני קשה עד בלתי-אפשרי למצוא רכב "נוח". לכל אחד יהיה חיסרון זה או אחר. עם הזמן ניתן להתרגל למקומות איחסון החדשים.

 

ג. בהייבריד בידוד רעשים טוב יותר. גם המנוע מבקר בסל"דים גבוהים לעיטים נדירות יותר. לכן ההייבריד גם שקט יותר.

 

ד. אני מצפה שההייבריד הנוכחי יהיה האחרון ממוגיקן עם 8 שנות אחריות למערכת ההיברידית. לפריוס החדש יש כבר 5 שנים. לסיוויק שאמור לעלות בשנה הבעל"ט יהיהו בכלל סוללות ליטיום-יון ואני מאוד אתפלה אם יתנו להן אחריות ארוכה כלשהי. להזכירך, 8 שנות אחריות על המערכת ההיברידית הינם המפתח לשמירת הערך ולשקט הנפשי.

 

ה. המתחרה הראוי לג'ז יכולה להיות טיוטה ספייס החדשה. אך אם נבחון את ההשקעה הטכנולוגית שבה מול הגז' ההיברידי - היא תראה כמו פורד T.

 

ודבר אחרון: בזינוק בעליה ההיבריד יכול להדרדר בדיוק כמו הרכב הידני וזאת בגלל המערכת עצור-סע. אך יחד עם זאת מאחר ואין צורך בשלב ההילוך, התופעה מתרידה הרבה פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הטלטולים שהרגשתי לא היו לפני הרמזור או מיד אחריו ז"א בטווח שמערכת "עצור-סע " מתחילה לעבוד.

הטלטולים היו בזמן הנסיעה .

 

אציין שזהו רכב סופרמיני ראשון שאני שוקל לרכוש,אולי אני מתייחס לטלטולים בצורה מחמירה מדי ,סה"כ זוהי הרגשה סובייקטיבית ממנה הייתי רוצה להמנע אך עם זוהי תופעה שחוזרת על עצמה בכל רכבי הסופרמיני ,פשוט אצתרך להתרגל לכך.

נקודה נוספת היא כמות הנסיעות שלי במושב האחורי,אני מעריך שכמות זו לא תהיה כ"כ משמעותית,רב הזמן אבלה מקדימה בתור נהג או נוסע.

 

לגבי סעיף ה',הספייס מגיעה עם מנוע קטן מדי מבחינתי (1.3),מנוע 1.3 יפגע בקצבת הניידות .

מלכתחילה חפשתי רכב כמה שיותר חסכוני,לאחר אינספור התייעצויות הבנתי שרכבי הסופר מיני הם אלה שעתידים לעמוד בדרישה זו

 

{אפתח פוסט חדש לשם המשך הדיון במתחרות ראויות לג'אז}

 

יש לי שאלה לגבי הסעיף האחרון,

 

בתור אחד שנהג על רכבים בעלי תיבה אוט' בלבד,האם עליי לשנות את אופי הנהיגה כאשר מדובר בזינוק בעליה?

האם ארגיש בשינוי כלשהו לעומת גיר אוט' סטנדרטי?

בנסיעת המבחן לא יצא לי להתקל במצבים של זינוק בעליה ,יכל להיות שהנציג שאיתו נסענו מודע לבעיה או לוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדות על דורותיהן מכויילות על הצד הנוקשה. ז"א מחד הן קופצניות ומטולטלות בכבישים המשובשים. מאידך הן מאוד יציבות ובטוחות בפניות. כך למשל כאשר אני נוסע בכביש הבקע ושם על בקרת השיוט 89 קמ"ש ה"מותרים" כולם עוקפים אותי בקטעים הישרים, אך כאשר מגיעים הפיתולים אני פתאום משיג את אלה שעקפו מקודם. זה קורה בגלל שהם לא מרגישים בטוח בפניות החדות ובולמים. לאומת זאת בהונדה הפניות הן תענוג (אומנם לא כמו בבמוו) - רק סבב הגה וסע.

 

לגבי הדירדורים בעליות. התופעה אינה מטרידה כלל וכלל, אלה פשוט יש להתחשב בה. כך למשל בזינוק בעלייה תלולה יש לקחת בחשבון שההיסוס בלחיצה על גז יגרום לדרדור הרכב. יש להיות החלטי עם הגז במצבים כאלה. יש גם להקפיד ללחוץ על דבשת הבלם עד הסוף, כי שוב, הרכב עלול לזוז אחורה. זה יכול לקרות אפילו בזוויות קטנות שלא נראות עליה (למשל ברמזור בצומת מסובים ביציאה מת"א). הדברים עלולים להיות קצת מוזרים לבוגרי התיבות האוטומתיות, אך מתרגלים להם תוך יום-יומיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...