Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטיחות GMC ספארי כנגד משפחתית גדולה עם 5 כוכבי ריסוק


קוביהרציני
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש לי רכב GMC ספארי.

אני מרגיש מאוד בטיחותי וגבוה עם הרכב הזה.

הרכב גבוה ובעל שלדה חזקה מאוד.

חשבתי, שרוב התאונות הם בין רכבים קטנים, וגם חלילה אם אתנגש או שיתנגשו בי, אני תמיד יושב גבוה.

כך אני גם מעל גדרי הבטיחות בצידי הכביש.

 

השאלה היא:

האם באמת רכב גבוה וחזק כמו GMC ספארי, אכן מעניק יותר ביטחון והגנה.

 

 

והשאלה המעשית היא:

האם עדיף למכור ולקנות רכב כמו טויוטה אוונסיס בעל 5 כוכבי בטיחות. האם זה יותר בטיחותי מהספארי, כשאני יושב נמוך ושלדות חלשות.

השאלה היא רק על הבטיחות. אך ורק על הבטיחות.

 

כל השיקולים הכלכליים של צריכת דלק וטיפולים וכו' נהירים לי.

 

ייתכן שאני פשוט טועה שבשעת תאונה עדיף לנהוג ברכב מעל 5 כוכבי בטיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלבד שהרכב הינו גבוהה,הוא אמריקאי - משמע כבד ומאסיבי.

אינני תומך בכל הסטיגמות של "פח עבה" והפרחות כאלו.

חשוב להבין כי רכב בטיחותי אמור לספוג את עוצמת המכה ולהפחית כמה שיותר את הזעזוע,הוא לא חייב להיות ייצוק או חזק במיוחד.

מה שמגן בעת תאונה הינה "כלוב הרכב" - קורות בטיחות ואזורים סופגי אנרגיה ועוד..

ניתן לראות זאת ברכבים מודרניים יותר שלאחר תאונה בדר''כ נראים מקומטים והרוסים לגמרי "פח מנייר" אך עקב זאת סופגים את רוב הזעזוע ומגינים על הנוסעים ועל איבריהם הפנימיים שלא מסוגלים לשאת בעומסים כה כבדים בעת הכוחות הפועלים בתאונה

אני עברתי עם שברולט אסטרו(אחותה המקבילה של הספארי) תאונה בה עמדתי עם הרכב ונכנסו בי מהצד של הנוסע ב60-70 קמ''ש והרכב בהחלט הגן עליי,אך בתאונה חזיתית חו''ח אני לא חושב שהמצב היה אפילו דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תוקנה הכותרת. שים לב להבא.

 

שנית, תנוחת ישיבה גבוהה אולי מרגישה בטיחותית, אבל מרכז כובד גבוה בספארי גורם ליציבות מעורערת בסיבובים ולאחיזה נמוכה יחסית לכל משפחתית מודרנית. בנוסף, הרכב בנוי באופן מיושן אשר לא שם דגש על בטיחות הנוסעים, כך שבמקרה של התהפכות, התנגשות במעקה או אפילו תאונה עם רכב אחר, תא הנוסעים עשוי להיפרץ ואתה עלול להפגע - בהסתברות גבוהה יותר מאשר עם רכב מודרני.

מה שכן - אם תתנגש ברכב שמסתו קטנה משמעותית משלך, אתה עשוי להפגע פחות. מצד שני, אם תתנגש במשפחתית גדולה כמו אוונסיס, בכלל לא בטוח שמצבך יהיה טוב יותר.

 

לסיכום - במשפחתית גדולה מודרנית אתה: א. עשוי פחות להיקלע לתאונה (בגלל יציבות עדיפה משמעותית וניהוג בטוח יותר) וב. עשוי להפגע פחות במרבית תרחישי התאונה האפשריים.

 

נו בריינר, מה שנקרא.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסרטון הזה מוכיח שמוחמד עלי היום מפסיד לאלוף העולם במשקל חצי כבד היום.

 

תביא את מוחמד עלי של פעם , לא ברורה התוצאה.

 

לא סתם הביאו לבחינה את הוולוו , כי כל השנים היא הייתה ידועה בבטיחות שלה בהשוואה למכוניות אחרות, ואני מניח שוולוו של היום הייתה מקבלת תוצאות אחרות.

כי אכן הבטיחות משתפרת כל הזמן.

 

ולגבי האסטרו /סאפרי במכוניות אלה המנוע לא נכנס לתוך הרכב בזמן תאונה. למה?

 

כי הוא כבר בתוך הקבינה , בתכנון המקורי.

כאחד שנסע על שניהם מעל 200K , לחשוב על תאונה חזיתית עם הרכב הזה שבינך לבין הכביש מפריד רק פח , וטמבון , תחושה לא נעימה.

 

פרט לכך שתי מכוניות מגניבות , ומבחינת כושר העמסה /נוסעים / ביחס לגודל ללא מתחרים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...