Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רגע לפני הפיינל פור -- איפה לראות ?!?!?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רגע לפני שזה מתחיל, איפה אפשר למצוא בר נעים שבו אפשר ללגום בירה עם חברים ולראות את הפיינל פור היום בערב ? :shock:

חייב להיות בראשון לציון או בסביבה... יאללה חבר'ה! לשתף ! המשחק קרוב!

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
רגע לפני שזה מתחיל, איפה אפשר למצוא בר נעים שבו אפשר ללגום בירה עם חברים ולראות את הפיינל פור היום בערב ? :shock:

חייב להיות בראשון לציון או בסביבה... יאללה חבר'ה! לשתף ! המשחק קרוב!

 

אני מאמין שבדאבלין ישדרו את המשחק. הוא נמצא בקריית המדע ברחובות (או נס ציונה?), די קרוב לראשל"צ...

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

לא הכי קרוב לראשון1

אבל במסעדת 206

בצהלה1! שזה המסעדה של מכבי תל אביב בכל התחומים!

יהיה ניתן לראות את המשחק במסך ענק ובצד לאכול כמה פרגיות וקבבים!

מומלץ ביותר!! :wink:

proud to be a mini 2006 owner

פורסם
לא הכי קרוב לראשון1

אבל במסעדת 206

בצהלה1! שזה המסעדה של מכבי תל אביב בכל התחומים!

יהיה ניתן לראות את המשחק במסך ענק ובצד לאכול כמה פרגיות וקבבים!

מומלץ ביותר!! :wink:

 

נכוווון... ולא יהיה שם מפוצץ.....

וצהלה זה לא בדיוק "לא הכי קרוב לראשון" אלא זה בצפון פאקינג תל-אביב !

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
הראל, הדובלין זה מעל גיל 23... וזה רחובות....

ואנחנו בני 18.... ורוצים בראשל"צ....

 

אתה בטוח ??? אני בן 22 ונכנס בלי בעיות...

נראה לי שזה מגיל 20, לא 23.

 

בכל מקרה, בהצלחה למכבי.

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אפשר גם לראות בבית ובגמר לצאת לחפש מסך גדול.......

 

 

אם אתה רוצה ברחבת המתנס באור יהודה ישדרו את המשחק על מסך "גדול" ב9 וחצי :D

 

 

יאללה מכבי!!!!

 

אדום עולה באש!!!! :twisted:

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...